Olen suorittanut kasvatustieteen perusopinnot. Nyt kiinnostaisi suorittaa kasvatustieteen aineopinnot ja erityisbedan tai psykologian perusopinnot. Kellään kokemusta miten monta kurssia voi samaan aikaa lukea ilman liiallista paniikkia? Kiinnostaisi myös tietääkö kukaan missä voi lukea kyseisiä aineita suorittamalla kurssit pelkillä esseillä? Tentit ovat vaan vähemmän mun alaa :) Kiitos.
Avoin yliopisto
2
674
Vastaukset
- JukkaV
Jyväskylän yliopiston avoin yliopisto järjestää ymmärtääkseni juuri noin. Mutta tutkimusmenetelmäopinnot ja proseminaari vaativat läsnäoloa.
- mitä muuta on elämässä
Jos käyt töissä tai sinulla on perhe tai vaikka molemmat yksi kurssi voi olla ihan piristävä. Useampi saattaa alkaa stressaamaan. Kasvatustieteen aineopinnot ovat aika stydiä kamaa, joten niihin kannattaa suhtautua vakavasti. Mitä jos aloittaisit kasvatustieteen opinnot ja jos tuntuu siltä niin sitten aloitat jonkin muun aineen lisäksi. Jos elämääsi mahtuu useampi kurssi kerrallaan saattaa myös olla, että huomaat niiden tukevan toisiaan, koska kiinnostuksesi kohteissa on paljon samoja aihealueita ja samoja teorioita tutkaillaan vain vähän eri näkökulmista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319