Moi kaikki frettien kasvattajat! Ollaan harkittu äidin kaa frettien ostamista jo noin puol vuotta. Ollaan luettu niistä aika paljon, ja tiedetään vähän kaikenlaista freteistä. Meil ei ois freteille varsinaista omaa huonetta, mutta mun huoneessa ei oo minkään laisia koloja, eli me pistettäis ne luultavasti sitten mun huoneeseen. Jos ois jollakin kasvattajalla 2 tyttöpentua, niin haluttais ne luultavasti elokuussa. Ilmotelkaa pikaisesti mun s-postiin, ni sovitaan tarkemmin. S-postini on: k.kilpelainen1@luukku.com
Kiitos jo etukäteen.
Frettien kasvattajat, katsokaa!
6
3561
Vastaukset
- hgjg
En tiedä onko sinulle jo vastattu. Kannattaa käydä www.fretti.net , www.vs-fretit.com
Noilta sivuilta löytyy kasvattajien yhteystietoja. Joudut itse ottamaan yhteyttä kasvattajaan. Varmimmin saat oman fretin hankittua tällä tavalla. - viivi76_
lisää yhteystietoja löytynee www.frettipulinat.com
- Riikkanen
www.sfyry.com
- _Kiti_
Löysin kasvattajan jo, jolla on 2 soopelityttöfrettipentua myytävänä. :)
- lottaa
_Kiti_ kirjoitti:
Löysin kasvattajan jo, jolla on 2 soopelityttöfrettipentua myytävänä. :)
tää on nyt todella myöhänen kysymys, mutta keneltä kasvattajalta ostit frettisi? (:
itse olen myös ostamassa frettiä, mutta kasvattajia ei tunnu löytyvän :/
olisi kiva jos vielä vastaisit :D - etsinyt?
lottaa kirjoitti:
tää on nyt todella myöhänen kysymys, mutta keneltä kasvattajalta ostit frettisi? (:
itse olen myös ostamassa frettiä, mutta kasvattajia ei tunnu löytyvän :/
olisi kiva jos vielä vastaisit :Djos väität että kasvattajia ei tunnu löytyvän, minä väitän että sinä et osaa etsiä.
katso vaikka http://www.frettiliitto.fi/page3.php , eikä kyseistä sivua ole edes vaikeaa löytää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106