Moi,
edessä olisi ihan pian reissu Sarajevoon - tiedättekö siellä käyneet jotakin Visan käytöstä ja sen turvallisuudesta?
Entä alueen hintataso verrattuna Suomeen? Mitä kannattaa tuoda kotiin tuliaisiksi?
Visa ja Bosnia-Hertsegovina? Hintataso?
_Matkaaja
2
3497
Vastaukset
- tässä jotain
Itse Sarajevossa melkein vuoden asuttuani voinkertoa,ettähinta taso on noin puolet suomeen verrattuna, visaa on turvallista käyttää. Paljon kopio tuotteita keskustan toreilla, toki kävely kadulta löytyy ihan merkki liikkeitäkin
- Trui
Me piipahdettiin yön yli Mostarissa juhannuksen tienoilla kun oltiin Kroatiassa lomailemassa. Nostin visalla rahaa paikallisesta automaatista eikä ongelmia. Tuliaisista en tiedä kun en niitä itse hommannut, kaikkee varmaan saa kun vaan etsii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151571- 1441529
- 991465
- 791397
- 1191239
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään201177Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751158- 691041
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015