Olen lähdössä avopuolisoni kanssa Budapestiin muutaman päivän päästä. Majoitumme hotelli Corvinissa, eli olisi mukava kuulla ihmisten kokemuksia siitä hotellista, ettei tule sitten yllättäviä yllätyksiä. :)
Itse lähden Budapestiin lähinnä shoppailemaan, joten olisin hurjan kiitollinen jos vinkkaisitte hyviä shoppauskatuja (minkä metroaseman lähettyvillä?) ja ostareita. Kiitos!
Hotelli Corvin ja shoppauspaikat.
2
561
Vastaukset
- Danne
Olen yöpynyt kaksi kertaa Corvinissa. Hinta-laatusuhteeltaan hyvä hotelli, joka sijaitsee rauhallisella paikalla. Metroasema n. 300-400 metrin päässä.
Shoppailualueista ei kokemusta. - Brenda
Nyt tuli koettua Corvin. Majoituin avomieheni kanssa double roomissa. Corvin on tosi ihana hotelli, suosittelen kaikille! Erittäin lähellä yhtä keskeistä metroasemaa ja ratikkapysäkkiä (suuri kaarikatu). Huoneet olivat erittäin siistejä ja mukavia. Aamiainen oli hyvää ja se oli mukava syödä ulkona terassilla. Palvelu oli todella ystävällistä. Suosittelen Corvinia lämpimästi! :) Nettiosoite on www.corvinhotelbudapest.hu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249