Mulla on reidessä 7 kutiavaa näppyä ja mitä enemmän riitä raapii sitä enemmän ne kutiavat. Voiko kyseessä olla joku allergia?? Ihmetyttää kyllä että miksi allergianäpyt olisi tullut just tohon kohtaan. Yleensä mulla ei oo ollut ihottumaa missään. Voiko esim. eläinallergia-ihottuma tulla sellaiseen paikkaan mikä ei edes ole ollut kosketuksissa eläimeen..?
allergiaa(KO) ?
3
392
Vastaukset
- ja voi tulla
sellaiseen osaan kehoa johon ei ole suoraa eläinkontaktia ollutkaan.
- tiiiiia
mutta millasia on allerginen ihottuma..? voiko se tosiaan olla tuollasia selkeitä näppyjä, kuin hyttysen puremia vierekkäin...?
- Minä----
Itse saan näppyjä välillä koiran kuolasta (omistan silti koiran). Nämä näpyt ovat pieniä ja kutisevia ja kestävät korkeintaan tunnin ajan. Sitten ne ovat poissa. Ja minun näppyläni syntyvät nimenomaan niihin kohtiin, mihin koiran kuolaa on päässyt.
Mielestäni nuo sinun näppysi vaikuttavat jonkin hyönteisen puremilta, joten ei liene syytä huoleen. Jos vaiva jatkuu, ja näppyjä alkaa ilmestyä lisää, kannattanee käydä lääkärissä, jos vaikka olet allerginen jollekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 642773
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241657
- 201600
- 191518
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259