Reteoita aloin asentamaan vm 95 pököttimeeni...jatkuvaa 12v ei löydy mistään. Siinä verkkosukassa, missä stereoihin liitettävät piuhat tulee, ei yhdessäkään ole jännitettä koko ajan. Nooh, se nyt ei ole suurin ongelma.
Sen sijaan löysin kaksi piuhaa, jotka oli merkitty "V099" (oranssi) ja B251 (mahd. 8251?, keltainen). Mitähän piuhoja nämä sitten ovat?
Näihinkään ei jännitettä tule koko ajan, mutta kun virta-avainta kääntelee, niin molemmista kyllä löytyy jännite, joka on noin 0,5v alempi kuin stereoiden :n ja maan välinen jännite-ero.
Kirjastossa kävin (hätäisesti) tutkimassa ko. mallin pösön huolto-opasta, mutta eipä siinäkään ollu tuollaisia piuhoja mainittu.
306: mitäs pirun piuhoja nämä.....
5
1288
Vastaukset
- oikeat
piuhat sieltä! Sulakerasiassa muuttamalla sulakkeen paikkaa saat sen virran siihen toiseen tulemaan jatkuvasti " katso ohjekirjasta". Toinen niistä johdoista ohjaa radion taustavaloja, joka himmentää valot samalla, kun käännät katkaisijasta valot niin, että mittarivalot palaa!
no joo, sulakkeen paikan vaihto ei tuonut muutosta näiden kahden mainitsemani piuhan jännitteettömyyteen (tadion muistin ylläpitoa ajatellen), mutta sainpahan käyttöjännitteen pysyväksi (riittää)....kiitos!
Ei ainakaan mun käyttöohjeissa ollut mitään mainintaa tuosta sulakkeen paikan vaihdosta ja sen vaikutuksesta.- sullakkeen
keletana kirjoitti:
no joo, sulakkeen paikan vaihto ei tuonut muutosta näiden kahden mainitsemani piuhan jännitteettömyyteen (tadion muistin ylläpitoa ajatellen), mutta sainpahan käyttöjännitteen pysyväksi (riittää)....kiitos!
Ei ainakaan mun käyttöohjeissa ollut mitään mainintaa tuosta sulakkeen paikan vaihdosta ja sen vaikutuksesta.paikan vaihtaminen mahdollista, koska itsellä on ollut saman vuotinen 306 ja niitä radio sulakkeita on muistin mukaan vielä kaksi mitkä vaikuttavat siihen virran tuloon!!
Eli sitä sulaketta siirretään pystyasennossa alaspäin muistin mukaan niin tulee se virta jatkuvasti ja sitten en muista oliko se toinen sulake virta sulakkeita, joka piti siirtää samalla tavoin, jotta virta radiolla jatkuva ja se kyllä on sulakerasian kuvasta todettavissa siitä ohjekirjasta, kun selaa samalla mitkä sulakkeet vaikuttaa mihinkin! sullakkeen kirjoitti:
paikan vaihtaminen mahdollista, koska itsellä on ollut saman vuotinen 306 ja niitä radio sulakkeita on muistin mukaan vielä kaksi mitkä vaikuttavat siihen virran tuloon!!
Eli sitä sulaketta siirretään pystyasennossa alaspäin muistin mukaan niin tulee se virta jatkuvasti ja sitten en muista oliko se toinen sulake virta sulakkeita, joka piti siirtää samalla tavoin, jotta virta radiolla jatkuva ja se kyllä on sulakerasian kuvasta todettavissa siitä ohjekirjasta, kun selaa samalla mitkä sulakkeet vaikuttaa mihinkin!Juu kyllä mä sitä sulakkeen paikkaa vahdoinkin (kiitos tästä tiedosta Sinulle!), mutta ainakaan se vasemmassa ylänurkassa ollut sulake ei vaikuttanut siihen, että olisin vielä jostain muusta piuhasta (kuin radion käyttöjännitepiuhasta nyt) saanut pysyvän jännitteen radiolle.
Käyttöjännite saisi mun puolesta mennä poikki, mutta muistille pitäisi jäädä jännite.
Pitä vielä paremmalla ajalla tutkia sulakeboksia...- se on
keletana kirjoitti:
Juu kyllä mä sitä sulakkeen paikkaa vahdoinkin (kiitos tästä tiedosta Sinulle!), mutta ainakaan se vasemmassa ylänurkassa ollut sulake ei vaikuttanut siihen, että olisin vielä jostain muusta piuhasta (kuin radion käyttöjännitepiuhasta nyt) saanut pysyvän jännitteen radiolle.
Käyttöjännite saisi mun puolesta mennä poikki, mutta muistille pitäisi jäädä jännite.
Pitä vielä paremmalla ajalla tutkia sulakeboksia...semmoinen sulake vielä joka antaa myös sytkärille virran jatkuvasti niin silloin on myös radion muistilla virta jatkuvasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1173565Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä362111- 1472013
- 1051976
- 1211773
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161689- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2881462- 1231371
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241230