Oletteko tietoisia siitä mitä biisejä Sonata on soittanut viime keikoillaan? Olen menossa Qstockiin missä Sonata esiintyy ja olisi kiva tietää suurinpiirtein että mit biisejä siellä tulee kuulemaan. :)
mitä biisejä?
3
370
Vastaukset
- bel
mää oon kans menossa..
eli kertokaahan hyvät immeiset! :)- taku
qstock-lippu on jo hankittu, mun ihan eka sonata keikka. ja vain sonatan takia sinne olen menossa. te tämän onnen kokeneet, kertokaa mitä on viimeks kuultu!!!!
- winterhearts.guild
Tuskassa ja Ruississa ainakin Victoria's Secret,Black Sheep,Don't Say a Word,Tallulah,My Land,The Cage,8th Commandment,Fullmoon...prkl,ku muisti pätkii.pari vuotta sitten mä muistin aina kaikki biisit.Vikana tietty Vodka ja Ruississa ne soitti saman Medleyn,ku Nosturissa 25.11.05.
Toivon,että edes vähän auttoi. :)
Ite menen vielä Ankkarockiin Sonataa kattomaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897