Aivan alyttoman hienoo, etta laitettiin kunnon rangaistukset tollasille vilunki seuoroille. Ja viela hienompaa ettei tarvii vahaan aikaan naha Juventusta tai AC milanii Pilaamassa mestareiden liigaa. Senkin taso nousee huomattavasti kun ei ole italialaiset siela kaatuilemass silla ei noista jaljelle jaavista italo seuoroista enaan oo mihinkaan. Lopettas koko palloilun italiassa niin ois parempi kaikille. Merda Italia!
italian jalkapallo hapaeaksi koko lajille
Are you talking to me ?
4
199
Vastaukset
- Asia puhetta!
Vaikka puhut huono suomi,tunnut olevan ihan asia jeppe!!!
- Arto58
Tuohan olisi ihan älytöntä. Maailmanmestarijoukkueen kaikki pelaajat tulivat Italian sarjasta. Taso pikemminkin laskisi, jos noin toimittaisiin.
- palloilija
Niinpä, tossa jäi nyt rannalle viime kaudella välierissä ollut joukkue ja puolivälierissä ollut joukkue... Minä en itse tykkää italialaisesta jalkapallosta, mutta tason noususta en hirveästi menisi huutelemaan...
- <<<<<
OLISI NASTAA SEURATA PARMAN JA INTER MILANIN PELEJÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299