Kunpa tämä toive pian täyttyisi: Siekkarit (Hassisen Koneen tapaan) yhdessä kerran vielä lavalla. Sitten kun Affe täyttää 100 vuotta on tämän määräkin Ismon keväisen radiohaastettelun mukaan tapahtua, mutta eiköhän Affelle voisi järjestää suuret satavuotisjuhlat jo ensi kesänä noin niin kuin ennakolta!
Sielun Veljet vielä lavalle, pyydän...
4
557
Vastaukset
- jamba
Tiedä sitten mikä olisi se *idea* soittaa yhdessä niin pitkän tauon jälkeen?
- lokaajakuita
Hassisen Kone tuli 18 vuoden tauon jälkeen vielä kerran lavalle vuonna 2000 Joensuussa. 12 000 ihmistä oli kuuntelemassa.
Siekkarifaneja on vielä täällä maan päällä tallustamassa ja olisi leikin päiten hauska tietää kuinka monta.
Voimalliset yhteishengen latauksen konsertit antavat kaikille kokijoille paljon.
Lisäksi Siekkarit oli se mun bändi.
Tässä ideani paluun syistä, jokaisella on sitten se oma ideansa. - zatopek
lokaajakuita kirjoitti:
Hassisen Kone tuli 18 vuoden tauon jälkeen vielä kerran lavalle vuonna 2000 Joensuussa. 12 000 ihmistä oli kuuntelemassa.
Siekkarifaneja on vielä täällä maan päällä tallustamassa ja olisi leikin päiten hauska tietää kuinka monta.
Voimalliset yhteishengen latauksen konsertit antavat kaikille kokijoille paljon.
Lisäksi Siekkarit oli se mun bändi.
Tässä ideani paluun syistä, jokaisella on sitten se oma ideansa.Ja minäkin tahtoisin ihan mielelläni nähdä sielun veljet lavalla kun olen sen verran nuorena syntynyt(v.90) niin ei ole ollut käytännön mahdollisuuttakaan sikkareita nähdä livenä.
Suomen, tai siis Maailman paras bändihän se on,äbsoluutli. - Tumpelo
zatopek kirjoitti:
Ja minäkin tahtoisin ihan mielelläni nähdä sielun veljet lavalla kun olen sen verran nuorena syntynyt(v.90) niin ei ole ollut käytännön mahdollisuuttakaan sikkareita nähdä livenä.
Suomen, tai siis Maailman paras bändihän se on,äbsoluutli....jos Siekkarit saatais lavalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728