MITEN ESPANJAAN TÖIHIN????

TORRE

MITEN HAEN TÖITÄ ESPANJASTA SUOMESTA KÄSIN?? EN OSAA ESPANJAA, MUTTA ENGLANTIA KYLLÄ.. MUUTAN ESPANJAAN LOKAKUUSSA EIKÄ OLE TÖITÄ!

6

15485

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivuilta

Hola,
      Meinaatko että joku hankkii sulle työpaikan?
      Oma-aloitteisuutta....Ole-lehti,espanjan sanomat,espanjalaiset lehdet..google käyttöön.
      Pitkin Aurinkorannikkoa suomalaisia firmoja,ota yhteyttä...kai sinulla joku visio.mitä työtä haet?Esim.media-alan yrityksiä Fugen keskustassa,(suomalaisia)aloita niistä.Jaromatic,Maximedia...

Tsemppiä etsintään.
      Meillä lento tiistaina ja töitä olen tehnyt työpaikan ja asunnon eteen tammikuusta lähtien.

• tommerman

www.olekustannus.com/ Tuo on suomalaisten lehti
      joka ilmestyy espanjassa.Siinä on avoimia työpaikkoja ja voit laittaa sinne oman ilmoituksen suomesta käsin.

• Mar

miten hyvä englannin kielen taitosi on? täysin sujuva? Mihin päin Espanjaan olet muuttamassa? Ja lopuksi minkäikäinen olet?

• Sari Tapaniainen

Itse olen toissa Espanjassa taalla Costa Del Solissa, Marbellassa, ja pakko sanoa etta ika, ja kielitaito on kaikista ratkaisevimpia. Espanjan kielta kannattaa opiskella ja Englannin lisaksi ei ole huonoasia jos osaat hyvin Ruotsia ja saksaa, koska suurinosa turisteista on ikava kylla saksalaisia.
      Mieti mihin ammattiin haluat,

Espanjan keilisia
      jobcrawler.info
      jobrapido.es

Suomalaisia
      mol.fi

Taalla on hyva olla toissa, ihmiset ja turistit todella mukavaia ja saa on minun mieleeni. :D
      Kannattaa kuitenkin opiskella Espanjaa, aika moni paikallinen ottaa herneen nenaan, jos asiakaspalvelija ei puhu edes kielta.
      Mutta onnea tyon hakuun!

• Sini_75

Hei Sari!

Haluaisin tietää, että millä tavalla ikä on ratkaiseva. Eikö siis saa olla liian nuori vai ei liian vanha?

• Fuengirolaan

Voi olla vähän myöhäistä, mutta tänne kannattaa lyödä hakemusta! http://fixille.fi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2805
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2694
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      15
      1568
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1267
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe