Eli metsäsätän parhaillaan Sonatan sinkkujulkaisuja, osaisiko joku kertoa paikan mistä saisi kaikki kerralla ja onko edes mahdollista?
Eli nämä pitäisi saada..
Shamandalie
Don't Say a Word
Broken
Victoria's Secret
Last Drop Falls
Wolf & Raven
UnOpened
Myös minicd:t kiinnostaa..
Olisi kiva kun löytyisi kaikki samasta paikasta..
Kiitos jo valmiiksi jos joku osaa vähänkin auttaa!
Mistä singlet?
2
289
Vastaukset
- winterhearts.guild
http://www.huuto.net/fi/ Tuolta löytyy aina välillä,tosin voit joulua maksamaan jonkinverran..esim.Wolf&Raven,Last Drop Falls ja UnOpened on aika harvinaisia,joten toivotan onnea.Itse löysin ainakin nuo kolme harvinaisinta huuto.netistä.
Uudempia,kuten Shamadalie ja Don't Day a Word voi löytyä levykaupoista.- ............
En minäkään osaa suositella kuin huutonetiä. Itse en keräile sinkkuja, mutta kerran pisti mietityttämään että "josko sittenkin" kun joku levyjen harvinaisuudesta ilmeisesti tietämätön kauppasi juuri huuto.netissä mm. last dropia ja unopenedia jollain eurolla kipale... Tuli vain tuosta winterheartsin viestistä mieleen.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897