liberokerho

ben

lapseni on 1 ja puoli vuotias eikä libero kerholta ole kuulunut puoleen vuoteen mitään. turhaan niitä muovimerkkejä keräsin puolen vuoden ajan. voisivat ilmoittaa kun jäsennyys loppuu. onko teillä samaa hommaa ollut?

6

4756

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........

yhteyttä kerhoon ja kysy mistä tämä voi johtua!!!

• ...

Mun piti ainakin kerran soittaa asiakaspalveluun ja kysellä lahjojen perään. Lähettivät kuitenkin. Nyt tuli kirje, että lapsen ollessa 1,5v jäsenyys päättyy. Vähän huvitti sillä lapsi kuitenkin käyttää vaippoja vielä ainakin sen vuoden..

• ben

onhan se tosiaan outo ajankohta erottaa kerhosta kun lapsi on vielä pieni ja useammat niitä vaippoja vielä tarvitsee. saisivat tehdä uudistuksia kerhontoiminnan suhteen.

• niin ne asiat
        ben kirjoitti:

onhan se tosiaan outo ajankohta erottaa kerhosta kun lapsi on vielä pieni ja useammat niitä vaippoja vielä tarvitsee. saisivat tehdä uudistuksia kerhontoiminnan suhteen.

voivat muuttua. Kun kerhoa kaivataan vanhemmillekin lapsille ja tarpeeksi moni antaa palautetta, ehkä muutosta tulee. Noi lahjat ja merkit on kyl outoja. Mul poika 7,5 kk. 2-3 kirjettä on tullut, vain kerran on tullut tarjous, että voi ostaa bodyn tai kangaskirjan liberomerkeillä. Merkkejä on jo vino pino. Mitään ruokalappuja tai muuta lahjaa ei ole näkynyt, vaikka niitä mainostettiin ku jäseniä haettiin.

• juttu...
        niin ne asiat kirjoitti:

voivat muuttua. Kun kerhoa kaivataan vanhemmillekin lapsille ja tarpeeksi moni antaa palautetta, ehkä muutosta tulee. Noi lahjat ja merkit on kyl outoja. Mul poika 7,5 kk. 2-3 kirjettä on tullut, vain kerran on tullut tarjous, että voi ostaa bodyn tai kangaskirjan liberomerkeillä. Merkkejä on jo vino pino. Mitään ruokalappuja tai muuta lahjaa ei ole näkynyt, vaikka niitä mainostettiin ku jäseniä haettiin.

meillä, ei ole lahjoja näkynyt. Meidän tyttö on nyt 10,5kk ja vähän aikaa sitten tuli viimeinen kirje.

• ossosmama

Ihan samoin kävi mulle.Poikani on nyt pian 1v ja 8kk,kauheeta merkkivuoret on jemmassa mutta ei ole niille ollut käyttöä..Jotenki alusta asti tökki se homma..En tajua.
      Joskus sinne muistaakseni soitinkin mutta ei se asiaa varsinaisesti muuttanut..Olisinkohan koko aikana parisen kirjettä saannut,koskaan en tullut tietämään mistään mitä niillä merkeillä voisi hommata.
      Ja netissä en pystynyt kunnolla sen asian tiimoilta asioimaan koska siinä rekisteröinnissäkin oli alusta asti jotain häikkää..Huoh.
      Mulla oli nyt 3.4.08 taas laskettuaika ja mietin että jos yrittäis uudelleen kirjautua sinne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2845
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2723
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1802
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1610
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1422
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1277
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe