Osaisiko kukaan kertoa kyseisestä paikasta mitään? kannattaako käydä yhden yön reissulla kyseisessä paikassa. Kun paikka olisi kohtuullisen lähellä. Millaset ostosmahdollisuudet? Entä yökerhot,onko kellään kokemusta niistä?
Luulaja-luleå
4
1679
Vastaukset
- Noh ehkä isompi
mutta hiljaisempi!
- anthony
eipä ole tullut käytyä riihimäelläkään =)
- marimeri
Luleå on todella mukava jopa kansainvälinen kaupunki varsinkin kesällä mukavine kävelykatuineen.
Majoittuessa kannattaa hotelli valita keskustasta, niin pääsee tututumaan vaivattomasti myös iltaelämään, joka on ainakin talvella vilkas yliopistoväen ja paikallisten ansiosta.
SHoppailijan paratiisi se ei taida ihan olla, mutta on se Oulun veroinen...- on sieltä aina jotain tarttunut mukaan.
Lisäksi kaupungin ulkopuolella on hyviä kirppareita ja isoja marketteja kuten Jula - H&M ym. en vain muista mikä on kaupunginosan nimi
Tekniikan museo on myös näkemisen arvoinen jos pitää tekniikasta ;)
Luleå on myös siitä kiva kaupunki että monessa paikassa osataan suomea!!
Kivaa lomaa vain Luleån. - Jotain kokenut
Olin siellä yliopistossa opiskelijavaihdossa viime lukuvuonna. Luulaja on ihana kaupunki, kaunis, merellinen ja tarpeeksi iso. Tietenkin päivämatkailija katsoo ehkä vähän eri näkökulmasta. Minulla on ikävä sinne paikkaan. Käykää ainakin Norrbottenin museossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823