Rovaniemeltä yö.ruokaa?? :)

nunne

Mistä Rovaniemeltä öisin saisi ruokaa?? Muualta kuin Torikeitaalta,saako edes muualta?? Olen kuullut jostain Tapsan paikasta,mutta en tiedä yhtään tuon enempää??

Kiitti!! :)

19

1966

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piiku80

Scan burger yks paikka.

• lsdfksdovkopvsåpdo

...Koskikadun Kotipizzasta... ;) Grillejä on ympäri kaupunkia pilvin pimein... .)

• nunne
        lsdfksdovkopvsåpdo kirjoitti:

...Koskikadun Kotipizzasta... ;) Grillejä on ympäri kaupunkia pilvin pimein... .)

oon asunut täällä vasta 2kk :D missä niitä grillejä on kun en ole törmännyt kuin tuohon "Lordi-paikkaan" :D

Onko Scan-burger missä? onko se se mikä on mäkkärin vieressä?? Sitä olen joskus katsonut et minkäköhänlainen paikka se ois...??

Eihän se Kotipizza ole auki kuin 23? Vaaaiii?? Taidan sit olla ihan väärin katsonut :D:D??

Kiitoksia avuista jos joltain vielä vinkkejä liikenee :D Yövuorolaisena haluais aina ostaa aamuruokaa valmiiksi :):)

• jojovui0uou
        nunne kirjoitti:

oon asunut täällä vasta 2kk :D missä niitä grillejä on kun en ole törmännyt kuin tuohon "Lordi-paikkaan" :D

Onko Scan-burger missä? onko se se mikä on mäkkärin vieressä?? Sitä olen joskus katsonut et minkäköhänlainen paikka se ois...??

Eihän se Kotipizza ole auki kuin 23? Vaaaiii?? Taidan sit olla ihan väärin katsonut :D:D??

Kiitoksia avuista jos joltain vielä vinkkejä liikenee :D Yövuorolaisena haluais aina ostaa aamuruokaa valmiiksi :):)

Kotipizza on pe ja la yönä auki klo 4 asti (joskus jopa pitempäänkin)

• ------------
        nunne kirjoitti:

Alakunnaksen grili,kaipa sekin on yöllä auki.Ja sitten ihan keskustassa oleva toinen kebab-paikka on aamun tunteihin asti auki.

• Anonyymi
        ------------ kirjoitti:

Alakunnaksen grili,kaipa sekin on yöllä auki.Ja sitten ihan keskustassa oleva toinen kebab-paikka on aamun tunteihin asti auki.

Scanburger on ehdoton
        Legenda ja käsite Rollossa siinä Lappia talon kulmilla

• Anonyymi
        ------------ kirjoitti:

mitä muuta sieltä saa?

valkoista savua kuten konklaavissa?

• Anonyymi

Huoraaaaassaaaaaas!

• Anonyymi

Höh! Kun kerran teet työtä öiseen aikaan, käy päivällä kaupassa ja tee itsellesi safkaa valmiiksi. Oikeaa terveellistä kotiruokaa eikä ravintoköyhää rasvaista mättöä.

Minäkin teen yötyötä ja otan kotoa eväät työpaikalle mukaan ja aina on kotona jääkaapissa ateriatarpeet ja laitan hyvää ruokaa niin, että sitä riittää joko pariksi päiväksi tai samalla teen enemmän ja laitan pakasteeseen useamman annoksen kerralla. Reilu annos salaattia ja normaalia perusruokaa vuorotellen broilerista, lihasta, kalasta, kasviksista jne.

Jos kotona tekee ruokaa, se on maistuvaa ja ennen kaikkea TERVEELLISTÄ, kun opettelee ettei käytä rasvaa ylen määrin. Joka aamu syön puuroannoksen marjojen kera, ei kait sitä parempaa olekaan. Puuro valmistuu muutamassa minuutissa vaikka sen yövuoron jälkeen.

• Anonyymi

Yötyö rasittaa elimistöä, siitä on tutkittua faktaa. Jos joutuu tekemään yötyötä niin silloin niiden muiden elintapojen pitää tukea terveyttä ja hyvinvointia. Huono vaihtoehto on grilliruoka, hyvin harvoin se on terveellistä eikä sitä pitäisi jatkuvasti syödä.

Kotiruoka, kokkaaminen ja leipominen on nykyään IN, ohjeita löytyy netistä aivan valtavasti. Ruokaa oppii taatusti laittamaan jos vain haluaa. Uusavuttomat elää grillimätöllä ja kaupan valmisruuilla vaikkakin ne teolliset ruuat on parantuneet ravitsemuksellaan ja koostumuksellaan valtavasti, siksi kun ihmiset nykyisin katsoo mitä suuhunsa laittavat.

Syön vain muutaman kerran vuodessa grilliruokaa, joskus reissussa se helpoin vaihtoehto, kun saa valmiiksi kuumaa/lämmintä safkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yötyö rasittaa elimistöä, siitä on tutkittua faktaa. Jos joutuu tekemään yötyötä niin silloin niiden muiden elintapojen pitää tukea terveyttä ja hyvinvointia. Huono vaihtoehto on grilliruoka, hyvin harvoin se on terveellistä eikä sitä pitäisi jatkuvasti syödä.

Kotiruoka, kokkaaminen ja leipominen on nykyään IN, ohjeita löytyy netistä aivan valtavasti. Ruokaa oppii taatusti laittamaan jos vain haluaa. Uusavuttomat elää grillimätöllä ja kaupan valmisruuilla vaikkakin ne teolliset ruuat on parantuneet ravitsemuksellaan ja koostumuksellaan valtavasti, siksi kun ihmiset nykyisin katsoo mitä suuhunsa laittavat.

Syön vain muutaman kerran vuodessa grilliruokaa, joskus reissussa se helpoin vaihtoehto, kun saa valmiiksi kuumaa/lämmintä safkaa.

Jos olet illan kaatanut viinaa
        koneeseen on aivan sama mitä
        rasvapalleroa tukit suolenmutkaasi.
        Terveysvaikutukset juuri lisäänny.

• Anonyymi

Hullu!

• Anonyymi

Leipurin voivittu on paras herkku ja upea kullinaarinen elämys.

• Anonyymi

Tapsan tapuli olla huva

• Anonyymi

Scanburgerilla on myös italialaista pitsaa! Tosi hyvä ruokapaikka, olen käynyt!

• Anonyymi

Olen käynyt, ja toiste en todellakaan erehdy edes ilmaistarjoiluun.

• Anonyymi

No jo on "hypetystä" niin, että ihan hävettää. Ei se paska kehumalla parane!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jo on "hypetystä" niin, että ihan hävettää. Ei se paska kehumalla parane!

Ei ole mikään nakkikoppi epäterveellisellä ruokavaliolla vaan terveellinen pitsapaikka. Italiassa monet vanhukset on hyväkuntoisia vielä 100 vuotiaana, koska syövät pitsaa, äitienpäivänä kannattaa mennä myös Matin hyvään pitsapaikkaan!

• Anonyymi

Pallit paukkuu!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2942
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      65
      2793
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1669
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      23
      1553
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1273
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe