Hölmöily ensimmäisen vaihteen aikana

Hölmö47

Tulipa sitten hölmöiltyä ennen toista vaihetta, ja kortti poliisilaitoksen hyllylle. Eli inssi ja teoria pitänee käydä uudestaan? Itse suoritin korttini autokoulun kautta, onnistuukohan nyt ilman suuria paperisotia, että ajan inssin kaverin autolla, josta löytyy nuo vaadittavat polkimet?

Oma autokin löytyy, mutta tuskinpa Inssi-setä hypppää kyytiin kun ei pelkääjän paikalta löydy polkimia?

2

1149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikävä kyllä nyt heinäkuun alussa tuli AKE:lta määräys, että ko. tilanteessasi ajokoe ON SUORITETTAVA AINA AUTOKOULUN AUTOLLA.
      Ennen sai vielä ajaa vaikka omalla ilman kakkospolkimia. Mut nyt se on muuttunut.

Tämä on muistaakseni Liikenneministeriön päätös tai sit AKE:n oma päätös.

Autokoulut yleensä ajattavat vähintään yhden ajokerran, ennenkuin vuokraavat autonsa inssiajoon.
      Kirjallisen voit käydä omatoimisesti.

Voit varmistaa kotipaikkasi poliisilta, että pitääkö sinun suorittaa koko tutkinto vai saatko kortin takas ajokiellon päätyttyä.
      Tähän en voi antaa vastausta, koska en tiedä mistä syystä korttisi on "kammarilla".
      Et sillai...

• ministeri

Noh, ohje sanoo että, pitää olla polkimet myös apparin puolella ja lisäksi ajoneuvo katsastettu opetuskäyttöön.
      Eli et tarvi autokoulun autoa jos kaverisi auto on katsastettu opetusajonevoksi.
      Voit varmistaa tiedon tutkinnon vastaanottajalta vaikka soittamalla paikalliselle konttorille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      65
      2349
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      33
      1745
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1584
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      374
      1555
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      15
      1518
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1387
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1131
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1084
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1009
    Aihe