honda-club ja foorumi

minä

Miksei Honda Club of Finlandilla ole julkista foorumia niin kuin monella muulla klubilla? DNSF ry:lla, Opel Club Finlandilla ja Sportpug:lla on toimivat julkiset foorumit mistä jokainen voi saada vastauksen omiin kysymyksiin. Koska olen itse honda henkinen henkilö, mutten omista viela honda niin minua ainakin ihmetyttä honda-clubin toimintaa ja haluaisin jonkun järkevän vastauksen.

25

8472

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HH

www.dynamiitti.com
      Sieltä löytyy Honda foorumi..

• minä

Minä ainakin haluaisin että klubi jossa olen on ulospäin suuntautunut eikä sisään päin. Ja kiitos www.dynamiitti.com foorumista, näyttäis sopivan hyvin minulle.

• Antsa

dynamiitti.com se parempi honda-foorumi :)

• potaskaa
        Antsa kirjoitti:

dynamiitti.com se parempi honda-foorumi :)

Dynyyn ei voi edes kirjoitella vapaasti, vaan sensuuri iskee h_e_t_i.
        Ovat ainakin blazen kanssa selvästi kimpassa, varmaan sama sivujen tekijä.
        Eipä käy muutenkaan foorumin sisällön kehuminen kun kaikki viestiketjut vaan rönsyilee aivan asian vierestä tai eipäs juupas väittelyä.

Taitaa olla aika kehitysvaiheessa ja yrittävät saada näin sivuille lisää kävijöitä, kun haukkuvat muita.

Eipä tämä kyllä liity aiheeseen, mutta nostetaan edes kissa pöydälle.

• jk
        potaskaa kirjoitti:

Dynyyn ei voi edes kirjoitella vapaasti, vaan sensuuri iskee h_e_t_i.
        Ovat ainakin blazen kanssa selvästi kimpassa, varmaan sama sivujen tekijä.
        Eipä käy muutenkaan foorumin sisällön kehuminen kun kaikki viestiketjut vaan rönsyilee aivan asian vierestä tai eipäs juupas väittelyä.

Taitaa olla aika kehitysvaiheessa ja yrittävät saada näin sivuille lisää kävijöitä, kun haukkuvat muita.

Eipä tämä kyllä liity aiheeseen, mutta nostetaan edes kissa pöydälle.

Kyllä minuakin tuo paikka ärsyttää, tietoa jaetaan ilmaiseksi ikäänkuin se kuuluisi kaikille, kamala määrä kirjoittelijoita ja samaan aikaan klubin forumi ammoittaa tyhjänä! Ainoastaan puheenjohtaja kirjoittelee monella nimimerkillä ja vastailee itse sitten takaisin, on sekin touhua.

Lopettaisivat molemmat sivustot ja ostaisivat saksalaiset LAATUAUTOT, olen kyllästynyt 10 vuotta vanhan perhejapsini korjaamiseen. Saksalaisia autoja varten ei tartte uutta firmaa perustaa. Osia löytyy kyllä!

• -A

Miksi sitä täältä kysyt? Ottaen huomioon koko keskustelupalstan loistokkaan tason, kannattanee kysäistä suoraan pelipaikalta eli Hondaklubilta itseltään..

• minä

...että mielummin kysyn teiltä ensin ja toivon etta joku kertoo paremmin. Honda-clubihan ei kuulema kerro mitään jos ei ole jäseen.

• Rick
        minä kirjoitti:

...että mielummin kysyn teiltä ensin ja toivon etta joku kertoo paremmin. Honda-clubihan ei kuulema kerro mitään jos ei ole jäseen.

Honda-Clubin neuvonta on kyllä sen liittymisen arvoista. Neuvot ovat erittäin asiantuntevia ja yksityiskohtaisia.

• kokeillut

Ei taida hondaklubia kiinnostaa uudet jäsenet tai edes vanhojen pitäminen. Niin ihmeellistä juttua siitä porukasta kuulee. Suoriin kysymyksiin saa vain vittuilua vastaukseksi eikä neuvoja anneta, ellei ole jäsen tai liity jäseneksi. Siellähän oli ilmainen forum mutta ei ole enää vuoteen ollut.

• ??

Vai kokemusta on vittuilusta? Ja mitähän se tarkottaa? Taidat olla esittänyt asian jotenkin vittuillen ja saanut takaisin samalla mitalla?
        Kerro ihmeessä meillekin tapauksesta. Ite olen saanut ihan asiallisen vastauksen kysymykseeni, jonka jälkeen liityin sinne. Sen jälkeen sain vielä paremmat vastaukset, mikä on ihan oikein mielestäni.

Mitä helvetin kinuajia täälläkin oikein lappaa? Samaa sakkia kuin dynyssä.

Annas tulla niitä ihmeellisiä juttuja niin verrataan hieman.

• =)
        ?? kirjoitti:

Vai kokemusta on vittuilusta? Ja mitähän se tarkottaa? Taidat olla esittänyt asian jotenkin vittuillen ja saanut takaisin samalla mitalla?
        Kerro ihmeessä meillekin tapauksesta. Ite olen saanut ihan asiallisen vastauksen kysymykseeni, jonka jälkeen liityin sinne. Sen jälkeen sain vielä paremmat vastaukset, mikä on ihan oikein mielestäni.

Taitaa hondaklupin porukkaa vituttaa kun täällä tieto vaihtaa omistajaa ihan ilmaiseksi eikä hondaklupi saa vedettyä rahoja välistä

siltä ainakin kovasti vastausten laatu vaikuttaisi. ei kai siellä kaikki oo tollasia idiootteja?

• ??
        =) kirjoitti:

Taitaa hondaklupin porukkaa vituttaa kun täällä tieto vaihtaa omistajaa ihan ilmaiseksi eikä hondaklupi saa vedettyä rahoja välistä

siltä ainakin kovasti vastausten laatu vaikuttaisi. ei kai siellä kaikki oo tollasia idiootteja?

Voisitko vielä näyttää lisää näitä parempia puoliasi, näitä, joilla käyt nostamassa muiden foorumeiden tasoa. Onko tämä sellaista tiedonvaihtoa jota tarkoitat? Eli ilmaiseksi saat kuulla olevasi... jotain? Saman vastauksen saisit varmasti lähiympäristältäsi, jos vain osaisit kysyä kauniimmin. Mahtaako kukaan keskustella kanssasi kun et hallitse käytöstäsikään?

• =)
        ?? kirjoitti:

Voisitko vielä näyttää lisää näitä parempia puoliasi, näitä, joilla käyt nostamassa muiden foorumeiden tasoa. Onko tämä sellaista tiedonvaihtoa jota tarkoitat? Eli ilmaiseksi saat kuulla olevasi... jotain? Saman vastauksen saisit varmasti lähiympäristältäsi, jos vain osaisit kysyä kauniimmin. Mahtaako kukaan keskustella kanssasi kun et hallitse käytöstäsikään?

tälleenkös siellä klupilla saivarrellaan ja kierrellään asiaa? juu enkä maksa edelleenkään sitä maksua.

• ??
        =) kirjoitti:

tälleenkös siellä klupilla saivarrellaan ja kierrellään asiaa? juu enkä maksa edelleenkään sitä maksua.

Nytkö sulta loppuivat jo rahkeet? Etkö parempaa saanut aikaiseksi. Missäs kohtaa putosit kärryiltä kun niin kiertäen meni, pitäisikö kirjoittaa sinulle hieman hi-taam-mmin? ;-)

Onneksi et esitä vastaavaa kerhon foorumissa, suthan naurettaisiin takaisin leikkikouluun sieltä peruskoulun ala-asteeltakin.

• kokeillut
        ?? kirjoitti:

Kokeileppa soittaa klubin puhelimeen ja kysellä neuvoa vaikkapa 97 vuoden civicin virittämiseen, vastaukseksi tulee 10 minuutin huudolta kuulostava palopuhe englantilaisten hondien huonoudesta ja jäsenmaksusta sekä liittyä pitäisi. Lopuksi suurinpiirtein lyötiin luuri korvaan kun tiedustelin että mitenkäs niiden neuvojen tai kokemusten laita on. Itsellä on tapana käyttäytyä puhelimessa asiallisesti, varsinkin jos kyselen neuvoja joltakin, toisessa päässä olevalla vinkujalla ilmeisesti oli kotikasvatus ja äänenvoimakkuuden rajoitus jäänyt vähemmälle.

Ilmeisesti pitää olla klubin sisäpiirissä ja maksaa että saa edes jotain neuvoja. Onneksi on tämä ilmainen forum. Täällä tosin tuntuu häiriköitä riittävän, lienevätkö klubilaisia? Todellinen kerho.

• Lukenut
        kokeillut kirjoitti:

Kokeileppa soittaa klubin puhelimeen ja kysellä neuvoa vaikkapa 97 vuoden civicin virittämiseen, vastaukseksi tulee 10 minuutin huudolta kuulostava palopuhe englantilaisten hondien huonoudesta ja jäsenmaksusta sekä liittyä pitäisi. Lopuksi suurinpiirtein lyötiin luuri korvaan kun tiedustelin että mitenkäs niiden neuvojen tai kokemusten laita on. Itsellä on tapana käyttäytyä puhelimessa asiallisesti, varsinkin jos kyselen neuvoja joltakin, toisessa päässä olevalla vinkujalla ilmeisesti oli kotikasvatus ja äänenvoimakkuuden rajoitus jäänyt vähemmälle.

Ilmeisesti pitää olla klubin sisäpiirissä ja maksaa että saa edes jotain neuvoja. Onneksi on tämä ilmainen forum. Täällä tosin tuntuu häiriköitä riittävän, lienevätkö klubilaisia? Todellinen kerho.

Mikäs kumma sulla on hätänä "kokeillut"? 10 minuutin puhelu ei kuulosta siltä kuin olisi isketty luuri korvaan.

Ja jos tulisit minulle soittamaan "Että mitenkäs niiden neuvojen laita on", etkä enempiä asiasta keskustele, niin eipä voisi vähempää kiinnostaa jutella kanssasi. Menehän itseesi ja vielä parempi, jos kuvittelisit itsesi toisen osapuolen paikalle vastailemaan jonkun vieraan uteluihin jota kiinnostaa vain pikainen neuvo kuinka auto saadaan kulkemaan ja that's it! Ketä se hyödyttää muuta kuin sinua, itsekästä ajatella että tuolla tavalla pitäisi saada kaikki mulle heti nyt.

Kerhon sisäpiiri on se porukka kun juttelee toisilleen, ei siis suljettu ryhmä vaan ne jotka haluavat toimintaa kerhossa. Oletko valmis osallistumaan? Vai oletko yhä vain ottamassa ja häipymässä heti kun haluamasi olet saanut?

Tuota voisi jatkaa loputtomiin, eikä se todennäköisesti mene jakeluun ennenkuin olet käynyt elämän koulua jonkin aikaa.

Ja tunnetko tulevasi häirityksi täällä kun vastaam itkuusi, tarjoan hieman tukea ja ohjeita kuinka päästä eteenpäin, valitan, mutta näin varmaan sinulle puhuu isäsikin, ota opiksesi mitä hän sinulle sanoo. (Mieluummin näin päin kuin että alkaisin kyselemään millainen kasvattaja sinulla on ollut. Todennäköisesti ihan hyvä. No, ehkäpä löydät tästä uuden itkun aiheen.)

Eivät kaikki klubilaiset ole häiriköitä, mutta kyllä niitäkin siellä riittää. Valitettavasti emme elä täydellisessä maailmassa.

• Palvelua
        kokeillut kirjoitti:

No niin, piti tulla tänne älykköjen pariin avautumaan.
        Aika hyvää palvelua tuollainen 10 minuutin palopuhe minusta on. Tuskin sinun kyselyjäs olis pidempään jaksanut kukaan kuunnella. Hei eikö sinun puhelimessasi ole äänenvoimakkuuden säätöä? vinkki - siirrä luuria kauemmaksi =)
        Nythän säästit valtavasti opintotukiasi kun ei tarvitse alkaa virittämään autoa.

Mites nää jutskat liittyy otsakkeen aiheeseen??
        Ai nyt on puhelinpalvelussa vikaa?
        Hei mikä on Dynyn numero?

• webbertäjä
        kokeillut kirjoitti:

Toi olikin hyvä, saisinx määkin se dynamiitin tukinumeron? Tarttis konffata webbisoftaa, eikös ne tee sitä duunikseen?

• Jussi
        Palvelua kirjoitti:

No niin, piti tulla tänne älykköjen pariin avautumaan.
        Aika hyvää palvelua tuollainen 10 minuutin palopuhe minusta on. Tuskin sinun kyselyjäs olis pidempään jaksanut kukaan kuunnella. Hei eikö sinun puhelimessasi ole äänenvoimakkuuden säätöä? vinkki - siirrä luuria kauemmaksi =)
        Nythän säästit valtavasti opintotukiasi kun ei tarvitse alkaa virittämään autoa.

Mites nää jutskat liittyy otsakkeen aiheeseen??
        Ai nyt on puhelinpalvelussa vikaa?
        Hei mikä on Dynyn numero?

> Ai nyt on puhelinpalvelussa vikaa?
        > Hei mikä on Dynyn numero?

Tosta huomaa heti että kyseessä on tyhmä ihminen. Dyny ei naköjään ole edes rekisteröitynyt yhdistys eli ei taida olla mitään velvollisuuksia dynylla, mutta sen sijaan honda-club on yhdistys eli jos ei halua itse vastata puhelimeen niin voi ainakin ohjata henkilöä käyttämän sähköpostia tai jotain muuta media kuten foorumia. Ai niin unohtui etta foorumi on vain jäsenille.

• Eskö-Mörkö
        webbertäjä kirjoitti:

Toi olikin hyvä, saisinx määkin se dynamiitin tukinumeron? Tarttis konffata webbisoftaa, eikös ne tee sitä duunikseen?

Toi oiskin hyvä idea. Vois soitella ja kysellä uusimmat ideat!

Tuoltakun saa kyllä apua pulmaan kuin pulmaan.

Mitän sitä ollaan ennen tultu toimeen. Ennen on joutunut soitteleen tuntitolkulla paikastatoiseen, nyt vain kysyy Dynystä. Niin saa jopa 6-7 korjaus opastusta. Niitä kun soveltaa niin hyvä tulee...

Ihmetyttää koko keskustelu

• juuh!
        Jussi kirjoitti:

> Ai nyt on puhelinpalvelussa vikaa?
        > Hei mikä on Dynyn numero?

Tosta huomaa heti että kyseessä on tyhmä ihminen. Dyny ei naköjään ole edes rekisteröitynyt yhdistys eli ei taida olla mitään velvollisuuksia dynylla, mutta sen sijaan honda-club on yhdistys eli jos ei halua itse vastata puhelimeen niin voi ainakin ohjata henkilöä käyttämän sähköpostia tai jotain muuta media kuten foorumia. Ai niin unohtui etta foorumi on vain jäsenille.

Olipas pakko käväistä patentti ja rekisterihallituksen sivuilla tarkistamassa ja sieltähän löytyi HC Dynamiitti ry. Tällä ei siis ole mitään tekemistä dynamiitti.comin kanssa? Mahtaakohan HC Dynamiitti ry pitää tästä?Tarkoittaako HC HomoClubia vai HockeyClubia? Itse kun olen taskubilismiehiä jos en naista löydä tarpeeseen.

Muuten, näköjään sinne Hondakerhoon voi laittaa emailii vaikkei kuulu mitenkään siihen porukkaan.

Sitä paitsi honda on paperia, ne tarttis enemmän hitsauskerhoa kuin mitään muuta.

• taxi63

Pitäkö olla jarruvalo -76 Monkey Hondassa

• Anonyymi

Alkoholisteja ovat nykyään

• Anonyymi

Vanha juttu jo, mutta eikö tosiaan ole mitään Foorumia, johon voi kirjautumalla liittyä, Honda autoihin liittyen? Siis ilman mitään jäsenmaksuja.. Melkein joka ikisellä automerkillä on näitä foorumeja, sekä mopoilla, skoottereilla , veneillä, muttei Honda autoilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanha juttu jo, mutta eikö tosiaan ole mitään Foorumia, johon voi kirjautumalla liittyä, Honda autoihin liittyen? Siis ilman mitään jäsenmaksuja.. Melkein joka ikisellä automerkillä on näitä foorumeja, sekä mopoilla, skoottereilla , veneillä, muttei Honda autoilla?

Honda crew of Finland Facebook

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4765
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      485
      1460
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      913
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      891
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      840
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      748
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      707
    Aihe