Sain Volkswagenilta sähköpostia, että olen voittanut 100.000 puntaa ja volkkarin. Nyt kyselen, että kuinkas moni on "voittanut" saman volkkarin??? Hieman epäilyttää tällainen... Soitin kahteen viestissä mainittuun numeroon, jossa kumpikin mies kertoi tämän olevan totta. Itse en usko ollenkaan.
Volkswagenin voittaja?
9
2047
Vastaukset
- Ville vaan
taitaa olla humppuukkia
- minä voitin viime vuonna
Uskottava se oli, täytyi vaan ensin lähettää luottokortin numero henkilöllisyyden tarkistamiseksi, mutta sekin onnistui näin sähköpostiaikaan helposti.
- Aulis Gerlandet
Tämä viesti on feikki!
- vaan
luottokorttihuijaukselle! Niin ja ne puhelinnumerot on sitten maksullisia.
Mutta tyhmiltä saa ottaakin rahat pois. En sentään minäkään niin höpsö ole, että luottokorttinumeroitani jakaisin ;) Kyseisessä postissa kysyttiin osoitetta ja kotimaata. Joita en tosin silti antanut. Varokaa siis muutkin!
P.S. Saldonkin kännystä otin, eikä jumalattomia summia näkynyt, vaikka kyseiset puhelut kuitenkin muutaman euron arvoisina :)vaan kirjoitti:
luottokorttihuijaukselle! Niin ja ne puhelinnumerot on sitten maksullisia.
Mutta tyhmiltä saa ottaakin rahat pois.Kukas luottokorteista puhui ;) Ainahan ne puhelut maksaa, tässä tapauksessa ei onneksi maltaita. Loppu hyvin, kaikki hyvin :)
- nakkendaali
hande-83 kirjoitti:
En sentään minäkään niin höpsö ole, että luottokorttinumeroitani jakaisin ;) Kyseisessä postissa kysyttiin osoitetta ja kotimaata. Joita en tosin silti antanut. Varokaa siis muutkin!
P.S. Saldonkin kännystä otin, eikä jumalattomia summia näkynyt, vaikka kyseiset puhelut kuitenkin muutaman euron arvoisina :)Juu muutaman euron... Ja arvaapa onko huijari tyytyväinen vaikkapa 50 000 puheluun. Volskimiehiä huijataan aina. Maksa vähän enemmän...
nakkendaali kirjoitti:
Juu muutaman euron... Ja arvaapa onko huijari tyytyväinen vaikkapa 50 000 puheluun. Volskimiehiä huijataan aina. Maksa vähän enemmän...
Itseasiassa suurin osa noista puhelueuroista meni Volkswagenin omaan asiakaspalveluun, sillä varmistin heiltä, ettei heillä moista kilpailua ole.
Huijarit taasen eivät puheluistani hyötyneet, sillä heidän puhelunsa maksoivat ainoastaan ulkomaanlisän normaalin puhelumaksun verran (sain juuri puheluerittelyn). Ethän sinäkään hyödy, jos sinulle joku soittaa, ellet satu sitten omistamaan liittymää, jossa näin on ;)
Ja sähköpostissa pyydettiin ottamaan yhteyttä sähköpostitse, joten mikähän mahtoi olla heidän motiivinsa huijaukselle?- Realismin mies
hande-83 kirjoitti:
Itseasiassa suurin osa noista puhelueuroista meni Volkswagenin omaan asiakaspalveluun, sillä varmistin heiltä, ettei heillä moista kilpailua ole.
Huijarit taasen eivät puheluistani hyötyneet, sillä heidän puhelunsa maksoivat ainoastaan ulkomaanlisän normaalin puhelumaksun verran (sain juuri puheluerittelyn). Ethän sinäkään hyödy, jos sinulle joku soittaa, ellet satu sitten omistamaan liittymää, jossa näin on ;)
Ja sähköpostissa pyydettiin ottamaan yhteyttä sähköpostitse, joten mikähän mahtoi olla heidän motiivinsa huijaukselle?Ei kai kukaan ole niin tyhmä, että edes rupeaa tiedustelemaan tuollaista asiaa ? Maksoi sitten vähän tai paljon, joka sentti on liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154