Moorientes kaikille.
Tässä koen sellaista hiljaista pokeriheräämistä. Ajattelin tässä ihan käyttäjiltä kysellä Netelleristä. Eli se on ilmeisesti suhteellisen turvallinen tapa siirrellä rahaa pelin tarjoajan ja luottokorttiyhtiön välillä? Kuis tilanteessa, että voitan jotain... Raha menee netelleriin, josta pystyn sen siirtämään esim. Visan tai Masterin välityksellä omalle tilille ko? kö?
NETELLER ABC FOR TUMPELO
4
630
Vastaukset
- Rokottaja
...rahat siirtyy suoraan sun pankkitilille Netellerin suomalaiselta pankkitilitä Nordeassa.
Siitä hetkestä kun teet kotiutuksen Nettellerissä menee 2-5 arkipäivää siihen että rahat on sun suomalaisella pankkitilillä.
Sitten sieltä on myös mahdollista tilata sellainen Neteller ATM kortti, jolla voit nostaa käteistä suoraan Netteler tilitäs automaateista. Tuosta menee tietysti jotain lisäkuluja.
Visallekin voi ilmeisesti kotiuttaa, en tiedä kun itsellä Mastercard ja siihen ei pysty. - Rokottaja
...jos et ole vielä perustanut Neteller tiliä, niin se kannattaa ehdottomasti perustaa se dollari valuuttana. Neteller ottaa tosi suolaset rahat välistä valutta muunnoksista. Suurin osa pokerisaiteista on käyttää dollaria valuuttana.
- Maximus
Kiitti opastuksesta. Siistiä, kun Suomenkin palstoilla on myös asiallisia keskustelijoita. Mut hei, kertokaahan vielä missä "luolissa" käytte pelaamassa, eli onko hyviä vakipaikkoja... Ja löytyykö hyviä pokeriaiheisia keskustelupalstoja. Enkku, Suomi osastolta. Jos aihetta rupee googlettaan, ni tulee noin 16 000 000 hakutulosta...tai jotain ihan älytöntä kuitenkin.
- Rokottaja
Maximus kirjoitti:
Kiitti opastuksesta. Siistiä, kun Suomenkin palstoilla on myös asiallisia keskustelijoita. Mut hei, kertokaahan vielä missä "luolissa" käytte pelaamassa, eli onko hyviä vakipaikkoja... Ja löytyykö hyviä pokeriaiheisia keskustelupalstoja. Enkku, Suomi osastolta. Jos aihetta rupee googlettaan, ni tulee noin 16 000 000 hakutulosta...tai jotain ihan älytöntä kuitenkin.
Pokeriaiheisia keskustelupalstoja löytyy suomeksi ainakin pokerisivut.com ja pokeritieto.fi
Englannin kielisiä on sitten n tsipaletta joista oikeestaan ainoo mitä itse tulee säännöllisesti luettua on 2 2 forum, löytyy osotteessa:
http://forumserver.twoplustwo.com/ubbthreads.php
Itse pelaan enimäkseen Priman verkossa muutamalla saitilla ja Party Pokerissa tietty. Harvakseltaan tulee käytyä pelaamassa myös Betfairilla ja Betsafella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445229Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5241770Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748