just tuossa latasin netistä dudesons elokuvan, annan teille ilmaisen vinkin: ÄLKÄÄ OSTAKO/VUOKRATKO KO. "LEFFAA", SE ON VAAN YKSINKERTAISESTI NIIN P-A-S-K-A!! ja sitä jukkaa jos näen niin pahkaan tulee, v***n sian rääkkääjä!!!!
duudsonit=paska
8
846
Vastaukset
latasit?
tiiätkö mistä sivuilta sais kummeleiden uusimman leffan?
kiitos- löytyy
kans netistä. eikun vaan etsimään! ps. hiirelle jää kummelissa paljon rahaa ;)
kertokaa osoite mistä saa duudsoneiden leffan imutettua?
ja myöskin kummeleidem..
kiitos- .............
ostakaa kaupoista niinkuin normaalit ihmiset älkääkä varastako saatanan pummit. Varsinkaan jos kyselet "nettisivua" josta sen voisi ladata.
- dc++
............. kirjoitti:
ostakaa kaupoista niinkuin normaalit ihmiset älkääkä varastako saatanan pummit. Varsinkaan jos kyselet "nettisivua" josta sen voisi ladata.
laita googleen dc ja eikun pelejä,musiikkia ja leffoja hakemaan.
- kokokoko
dc++ kirjoitti:
laita googleen dc ja eikun pelejä,musiikkia ja leffoja hakemaan.
Riippuu ihmisestä, pitääkö Duudsoneiden elokuvasta. Itse pidin ja ei possua (eli Britneytä) kiusattu yhtään :)
Ja ostakaa se leffa kaupasta, Duudsonit eivät kovin rikkaita äijiä ole kuitenkaan. - Duudsonit!
kokokoko kirjoitti:
Riippuu ihmisestä, pitääkö Duudsoneiden elokuvasta. Itse pidin ja ei possua (eli Britneytä) kiusattu yhtään :)
Ja ostakaa se leffa kaupasta, Duudsonit eivät kovin rikkaita äijiä ole kuitenkaan.joko se Duudsonit DVD on tullu kauppojen hyllyille? Itse en oo vielä näny ensimmäistäkään.
- msmdmdm
Duudsonit! kirjoitti:
joko se Duudsonit DVD on tullu kauppojen hyllyille? Itse en oo vielä näny ensimmäistäkään.
Eipä ole vielä tullu, vasta 6.9.. :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096