Voiko joku nyt selvittää, että mikä Mariah Careyn jossain Grammy-esiintymisessä on ollut outoa ja miten se oikein liittyy Madonnaan?
Mitä Mariah Carey on tehnyt?
3
583
Vastaukset
- vielä kerran
Mariah Careyn piti esiintyä helmikuisissa Grammy awardseissa illan ensimmäisenä artistina mutta Madonna,joka ei ollut edes ehdolla missään sarjassa albuminsa liian myöhäisen ilmestymisen takia,vaati itselleen samaa paikkaa tai jäisi pois koko gaalasta.
Järjestäjillä ei siis olltmuuta vaihtoehtoa kun siirtää Mariah joka kiukustui tästä. Madonnan tiedettiin kuitenkin takaavan tapahtumalle isomman huomoin ja menestyksen joten Mariahilla ei ollut enää sanavaltaa.
Asiaa puitiin kaikissa tiedotusvälineissä ja naislaulajat ovat edelleen riidoissa.MM.vasta Madonnan huhuttiin nauraneen Mariah Careyn pienelle keikkakysynnälle.- tiiq
olisi se ollut parempi että MC olisi esiintynyt ensimmäisenä, olisi sen ansainnut.
- tuo isomman
tiiq kirjoitti:
olisi se ollut parempi että MC olisi esiintynyt ensimmäisenä, olisi sen ansainnut.
huomion juhlalle ja sitähän järjestäjät halusivat. Ja diivan "jään-sitten-pois-koko-gaalasta"-kiukuttelu sai organisoijat säikähtämään ja niin popin kuningatar siirrettiin ykköseksi....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184