PC pistokepaikka

mitä tarkoittaa?

Moikka!

Otan junamatkalla mukaan läppärin ja olen miettinyt, että mitä tarkoittaa PCpistokepaikka. Siis tosi tyhmä kysymys, mutta onhan se pistorasia, josta saa virtaa ettei tarvitse akkua käyttää. Vai olenko nyt ihan väärässä tämän suhteen? Entä mistä pistokkeen junasta löytää? Olisin kiitollinen kaikista vastauksista jotka ovat järkeviä.

Ja tiedän, tyhmä kysymys
Ja kyllä, etsin VR:n sivuilta
Ja ei, en soittanut vielä sinne palvelunumeroon

6

6620

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikein arvelit

pc-paikka tarkoittaa juuri tietokoneen käyttöön tarkoittavaa paikkaa. se on pöytäpaikka (eli kun on vastapäätä penkit ja välissä pöytä). kun ostat lipun, niin sano haluavasi juuri pc-paikan niin saat sen. voit sellaisen sattumaltakin toki saada.

• näin on

tarkoittaa suomeksi että siinä kohdassa saa virtaa siihen myllyyn, ei siis nettiyhteyttä!!! jos ei ole omaa joka ei kyllä oikein toimi junassa?

• tepi88

eli se paikka jossa penkin vieressä on normaali pistorasia, eli siihen saisi minkä tähansa sähköä tarvitsevan laitteen esim. kännykän laturin..

• vrjunaiaofn

elikkäs, Pendolinoissa ja IC junissa on pistoke penkin vieressä. pistokkeessa voi ladata kännykkää tai kytkeä läppäri siihen, aivan niinkuin normaalikin pistoke. Eli todella yksinkertaista!

• IC71 matkustaja

ainut onggelma on,että läppis on vaan pidettävä sylissä koska kyseiseen paikkaan ei kuulu minkään sortin istuinpöytää johon myllyn voisi iskeä :(

• pistoke ja pöytä

Meillä oli PC-paikalla pöytä, on aina ollut. Yöjunassa matkustaessa toisella puolella pöytää oli kaksi penkkiriviä vierekkäin ja pöytä välissä, meidän puolella yksi penkkirivi ja pöytä välissä, siinä nassikat katseli läppärillä elokuvaa DVD:ltä.
      Jos sattuu muuten saamaan semmoisen paikan, voi antaa virtaa sille jonka johto riittää, silloin tietty kone on sylissä. Itse pyydän aina paikan kaverin kanssa vastakkain ja pöytä välissä - saadaan kun varataan paikat ajoissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      72
      2766
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2674
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1490
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe