kannattaaks ostaa nintendogs?

jallu

JA sen mukanana nintendo,
ja
jos kannattaa nii mikä niist nintendog:seista?

7

382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esci93

Elikäs, jos on kiinnostunut koirista ja virtuaalilemmikeistä niin kannattaa. Itse ihastuin peliin välittömästi. Pidemmän päälle peli saattaa olla vähän tylsä ja siihen kyllästyy, mutta, kun se on hetken aikaa lojunut laatikossa niin tekeekin jo mieli taas pelata.

Tietääkseni noita pakkauksia ei myydä chihuahua tai dalmatialais versiolle ollenkaan. Pinkin DS:sän mukana tulee mäykky (mäyräkoira) versio ja sinisen DS:sän mukana labbis (labradorinnoutaja) versio. En voi tietenkään olla varma, mutta itse en ole nähnyt kuin noita kahta pakkausta.

Sinun kannattaa valita versio sen aloitusrotujen mukaan. Peliin tulee kyllä ajan myötä (mitä kauemmin pelaat) kaikkien versioiden rodut, mutta, kun aloitat sinulla on valittavana kuusi erirotua, jotka vaihtelevat version mukaan.

Mäyräkoirassa aloitusrodut ovat mäyräkoira, mopsi, husky, kultainennoutaja, beagle ja shih tzu.

Labradorinnoutajassa aloitusrodut ovat labradorinnoutaja, kääpiösnautseri, welsh corgi, kääpiöpinseri, shiba ja joku (toy) villakoira.

Chihuahuassa aloitusrodut ovat chihuahua, saksanpaimenkoira, boxeri, cavalier king charlesin spanieli (miten sitten kirjoitetaankaan), yorkshirenterrieri ja shetlanninlammaskoira.

Dalmatialais versiosta en tiedä paljoakaan. Dalmatialainen on ainakin yksi aloitusrotu ja, jos oikein muistan, niin siinä taisi olla melkolailla samat rodut kuin mäykky versiossa.

• Juliii

Nintendogs on vähän samanlainen kuin ne tamagotchit (tai mitä onkaan) oli sillon joskus, niitä hoidetaan ja käydään kilpailuissa. Aluks mä jäin ihan sairaaseen koukkuun, mut nyt se on jo vähän tylsä...

• joku
        Juliii kirjoitti:

Nintendogs on vähän samanlainen kuin ne tamagotchit (tai mitä onkaan) oli sillon joskus, niitä hoidetaan ja käydään kilpailuissa. Aluks mä jäin ihan sairaaseen koukkuun, mut nyt se on jo vähän tylsä...

asuuko joku nintendogsin pelaaja joensuussa?

• ...
        joku kirjoitti:

asuuko joku nintendogsin pelaaja joensuussa?

mä asun.. :P

• joku
        ... kirjoitti:

mä asun.. :P

:P O_O

• shiban
        joku kirjoitti:

:P O_O

sanon sulle että kannattaa!!! itselläni on labbis versio. nyt vaan on ruvennu (1vuoden jälkeen)vähän kyllästyttämään kun on kaikki rodut;)

• mäykkä ja kaverit

nintendogs ei ole lainkaan samantyyppinen kuin tamagotchi ja chihuahua-pelin mukana tulee valkoinen ds lite ja mäykästä taas hopeinen ds lite. mulla oli kerran toi chihuahua,dalmis ja mäykkä mutta chihuahua pelikortti hajos ja dalmis meni johonkin muutossa eli jäljellä on enää mäykkä mutta sekin vetelee viimeisiään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8202
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5743
    3. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      55
      5191
    4. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      289
      5186
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      78
      3831
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3021
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2747
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2548
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2522
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2481
    Aihe