ottakaahan lunkisti täällä kaffeella! Erityiset terkut tietysti lempparivakkareille, jotka kyllä tietävät itse parhaiten, ketä tarkoitan. Hah!
parempia tappel..Siis asijallisia keskusteluja sitten syksyllä. Laitan tän tässä vähän etuottia, niin kerkee vielä kuittaan, jos joku puska siellä jotain vinkuu..Kjäh!
Hyvää kesää kaikille!
65
2627
Vastaukset
- unelma
Oikein mukavaa kesää Sinullekkin,uimakelit alkaa parin viikon kuluttua jos ilmoja piisaa,ei meinaan paljon hienompaa ole ku elokuun ilta,kuutamo,tyyni järvi ja lämmin järven vesi.
- Jermu
Elokuussa reilu meininki, vaikkakin suomalaiset pistää koko paikan kiinni viimeistään puolessa välissä elokuuta..
- unelma
Jermu kirjoitti:
Elokuussa reilu meininki, vaikkakin suomalaiset pistää koko paikan kiinni viimeistään puolessa välissä elokuuta..
Niin kii menee Suomi.Me ollaan kummaa porukkaa kun noin kymmenen kuukautta ei juuri elonmerkkiä missään ja sitten toukokuun lopussa alkaa aivan mahloton meno ja puohaaminen,ihmiset matkustelee hiki ottalla joka suuntaan...nautitaan kesästä nääs.
- SunSonSe
Että olis niitä,..".Siis asijallisia keskusteluja sitten syksyllä."
http://koti.mbnet.fi/ansix/flash/THE WORLD!.swf- Jermu
tappel...siis asijalliset keskustelut ovat aivan omassa luokassaan, koska kaikista on tullut kirottuja vakkareita ja kukaan ei voi etes puskasta käsin rääkyä vakkareista pahaa sanaa..kaikkihan tässä samalta näppikseltä tuota...
- Kylli.Kyllä
Välikiitos kaikille kahvilan kirjoittajille minulta.
Toivottavasti jaksatte jatkaa syksyllä.- Jermu
kylli me olla täällä ilahtuttamassa kaikkien mieliä taas syssyllä, vai mitä?
- Kylli.Kyllä
Jermu kirjoitti:
kylli me olla täällä ilahtuttamassa kaikkien mieliä taas syssyllä, vai mitä?
keitä ei. Mutta ollaan, juuuuu.
- Pumpulipaj
Toivotaan hyviä kelejä edelleen, jottet törmää tankillasi kaatuviin puskiin ;)
Minäkin lähden pian matkoille :)- Jermu
Toivotaan sitä puskien kannalta..Tankki menee niistä yli, että heilahtaa, Kjäh!
- Pumpulipaj
Jermu kirjoitti:
Toivotaan sitä puskien kannalta..Tankki menee niistä yli, että heilahtaa, Kjäh!
Kaipa ne pikkuhiljaa syksyä kohti laantuu?
No voi hyvin ja silleen :) - Jermu
Pumpulipaj kirjoitti:
Kaipa ne pikkuhiljaa syksyä kohti laantuu?
No voi hyvin ja silleen :)Jermu = helkkarin hyvin pyyhkii aina. Hah!
- Pumpulipaj
Jermu kirjoitti:
Jermu = helkkarin hyvin pyyhkii aina. Hah!
Paremmin kuin Embolla?
Kamalaa, kohta taas tapellaan, nyt piti olla rauha, rauha... - Jermu
Pumpulipaj kirjoitti:
Paremmin kuin Embolla?
Kamalaa, kohta taas tapellaan, nyt piti olla rauha, rauha...pullolla, pensalla ja saippualla saapi tehtyä molotohvin. Niiiiiiiin.
- Pumpulipaj
Jermu kirjoitti:
pullolla, pensalla ja saippualla saapi tehtyä molotohvin. Niiiiiiiin.
Mitä se saippua siinä tekee?
- Jermu
Pumpulipaj kirjoitti:
Mitä se saippua siinä tekee?
syttyy, niin se saippua saapi sen sotkun tarttumaan siihen...Sellaista se tekee...
- Pumpulipaj
Jermu kirjoitti:
syttyy, niin se saippua saapi sen sotkun tarttumaan siihen...Sellaista se tekee...
On tullut enempi vaan puhalleltua noita saippuakuplia, ja pestyä mattoja, ja napaa.
- Pussipuskapiru
Älä sitten niitä vähäisä kuivan kesän sieniä aja littiin tankillas...mulla on jo haulikko ladattuna suolapanoksilla sua varten, kun viime syksynä ajoit mun tattini littiin!
Oikeen kivaa lomaa sulle - tapaamme sitten ehkä syssymmällä:))
Hauska tappa vanha tuttu...- Pussipuskapiru
ny tempun teit!
Vastasit kaikille muille mutta et mulle - mää muistan tän hamaan hautaani asti Jerkkuseni:))
Huonoo kesälomailmaa sulle vaan ja paljon paarmoja ja hyttysiä..ei pari kärmettäkään pahaa tekis...toivottavasti saat ihottuman uima-altaasta, poltat kaljun päälakes auringossa ja saat ripulin huonosta halpisruuasta:)))) ETTÄ...KJÄH.....
- Hunajasuu*
Annan sulle OIKEIN MOJOVAN JA ISON LÄHTÖSUUKINNNN
*PUSIMUISKISTA, JERKKULI HANI*
Eikö ollutkin ihanaa :)- Hunajasuu*
Minähän se olen sinun LEMPIvakkarisi :)
- Jermu
Hunajasuu* kirjoitti:
Minähän se olen sinun LEMPIvakkarisi :)
Ootten koko porukka lempivakkareita, ei siitä pääse karkuun.
- Hunajasuu*
Jermu kirjoitti:
Ootten koko porukka lempivakkareita, ei siitä pääse karkuun.
Mutta onko kellään toisella näin ihania huulia?
*puspus*
- pölvästinen
Tuskin olin päässyt ekalle oppitunnille, kun ope ottaa pitkän. :(
Tiedä siitä, miten karuja tyyppejä täällä muut sättiläiset ovat tällaselle aitolle blontille.
Kiinnostavaa lomaa kuitenkin, kaikissa muodoissaan, sulle!:))- Pumpulipaj
...uudelleen klo 21.00 sinne kahvilaan!
- pölvästinen
Pumpulipaj kirjoitti:
...uudelleen klo 21.00 sinne kahvilaan!
Nämä hetket täällä ovat sikäli kortilla, että harvinaista on edes joskus saada tasokasta opetusta, ainakaan iltaseen aikaan.:)
Joskus päiväseltään jonkun päiväselvän ohjauksessa? - Pumpulipaj
pölvästinen kirjoitti:
Nämä hetket täällä ovat sikäli kortilla, että harvinaista on edes joskus saada tasokasta opetusta, ainakaan iltaseen aikaan.:)
Joskus päiväseltään jonkun päiväselvän ohjauksessa?Päivällä ollaan ulkona, yleensä.
Ainakin hyvillä ilmoilla. Minä olen huomenna koko päivän ulkona, mulla on ulkoilmahommia :) - Jermu
Ihan kivaa porukkaa täällä onpi, niiiiiiiiin. Kyllä ne sua opettaa. Varo vaan vonkaajia. Max-vaktori on sellainen plontin vakuuttaja. Kjäh!
- pölvästinen
Pumpulipaj kirjoitti:
Päivällä ollaan ulkona, yleensä.
Ainakin hyvillä ilmoilla. Minä olen huomenna koko päivän ulkona, mulla on ulkoilmahommia :)Itsestä kun tuntuu olevansa kaiken aikaa pihalla. Mitenkähän ne muut blontit? :)
- Pumpulipaj
pölvästinen kirjoitti:
Itsestä kun tuntuu olevansa kaiken aikaa pihalla. Mitenkähän ne muut blontit? :)
pitkät hiukset
ja korkokengät
siis oletko se aito ja oikea
blondi - pölvästinen
Jermu kirjoitti:
Ihan kivaa porukkaa täällä onpi, niiiiiiiiin. Kyllä ne sua opettaa. Varo vaan vonkaajia. Max-vaktori on sellainen plontin vakuuttaja. Kjäh!
Häneltäkö niitä Blonti-kaskoja osteskellaan?
Tiedä luottasko....kun en kerta jaskaankaan... - pölvästinen
Pumpulipaj kirjoitti:
pitkät hiukset
ja korkokengät
siis oletko se aito ja oikea
blondiVaan aito blonti. :)))
- Pumpulipaj
pölvästinen kirjoitti:
Vaan aito blonti. :)))
Mitäs blonti, onko sulla kesäloma alussa?
Vai joko se on kärsittynä? - pölvästinen
Pumpulipaj kirjoitti:
Mitäs blonti, onko sulla kesäloma alussa?
Vai joko se on kärsittynä?kesä täynnä. Mitä nyt näin pihalla oleva huomaa yleensä. Sulla näyttäs olevan suunnitelmat valmiina ja edessäpäin?
- Jermu
pölvästinen kirjoitti:
kesä täynnä. Mitä nyt näin pihalla oleva huomaa yleensä. Sulla näyttäs olevan suunnitelmat valmiina ja edessäpäin?
Lomat on kärsitty, sanoi possu, kun lihakunta pihaan ajoi..Kärsitty.Kjäh!
- Pumpulipaj
pölvästinen kirjoitti:
kesä täynnä. Mitä nyt näin pihalla oleva huomaa yleensä. Sulla näyttäs olevan suunnitelmat valmiina ja edessäpäin?
Suunnitelmat on lyhyen tähtäyksen hakuammuntaa, mutta tämän viikon suunnitelmat on valmiit.
Ei kai kesälomaa nyt voi oikein etukäteen suunnitella, loma on lomaa, silloin tehdään mitä päähän juolahtaa, voi olla ettei tehdä mitään, jollei juolahda mitään päähän. - Pumpulipaj
Jermu kirjoitti:
Lomat on kärsitty, sanoi possu, kun lihakunta pihaan ajoi..Kärsitty.Kjäh!
Possut on söpöjä eläimiä :)
- pölvästinen
Pumpulipaj kirjoitti:
Suunnitelmat on lyhyen tähtäyksen hakuammuntaa, mutta tämän viikon suunnitelmat on valmiit.
Ei kai kesälomaa nyt voi oikein etukäteen suunnitella, loma on lomaa, silloin tehdään mitä päähän juolahtaa, voi olla ettei tehdä mitään, jollei juolahda mitään päähän.sinne ei sattuis enää mahtumaan mitään juolautettavaa? :)
Parempi se taitaa olla antaa mennä fiilispohjalta, on vähän yllärimpää itellekin? - Pumpulipaj
pölvästinen kirjoitti:
sinne ei sattuis enää mahtumaan mitään juolautettavaa? :)
Parempi se taitaa olla antaa mennä fiilispohjalta, on vähän yllärimpää itellekin?Tuli vaan mieleen, että jos joku tonen suunnittelisi loman, niin siitähän se vasta ylläri tulisikin...?
- Jermu
Pumpulipaj kirjoitti:
Possut on söpöjä eläimiä :)
grillissä...
- Pumpulipaj
Jermu kirjoitti:
grillissä...
Minä ajattelin sellaisia söpöjä minipossuja.
Niin miten olisi, haluaisitko että suunnittelisimme sinulle loman :) - Jermu
Pumpulipaj kirjoitti:
Minä ajattelin sellaisia söpöjä minipossuja.
Niin miten olisi, haluaisitko että suunnittelisimme sinulle loman :)Suunnittele Jermulle loma..Se vois ollakin hyvä. hah!
- Pumpulipaj
Jermu kirjoitti:
Suunnittele Jermulle loma..Se vois ollakin hyvä. hah!
Kohta sinulla on lomasuunnitelmia vuosikymmeniksi eteenpäin :))
- Jermu
pölvästinen kirjoitti:
Häneltäkö niitä Blonti-kaskoja osteskellaan?
Tiedä luottasko....kun en kerta jaskaankaan...No leikilläänhän minä. En oikein usko, että olet sellainen plontinen plonti..taitaa olla vaan sellainen hahmo sulla nyt..näin mää eppäilen.
- pölvästinen
Jermu kirjoitti:
No leikilläänhän minä. En oikein usko, että olet sellainen plontinen plonti..taitaa olla vaan sellainen hahmo sulla nyt..näin mää eppäilen.
tulevaisuuden hahmoja tai sitte katoavaa kansanperinnettä. Täytynee odotella historiankirjojen päätöstä? Tosin tusinoittain näin blontisia ei ole vastaan kävellyt.
Sinä se tunnut eppäilevän vähän kaikkea? :) - Jermu
pölvästinen kirjoitti:
tulevaisuuden hahmoja tai sitte katoavaa kansanperinnettä. Täytynee odotella historiankirjojen päätöstä? Tosin tusinoittain näin blontisia ei ole vastaan kävellyt.
Sinä se tunnut eppäilevän vähän kaikkea? :)Jermun tehtävä on eppäillä kaikkea ja kaikkia..hah!
- ihmettelix
sulla loma alkaa ja multa se kohta loppuu. Iloista ja aurinkoista ja virkistäväá lomaa ja sellasia sopivan lämpimiä ilmoja. (Eilen 44 astetta, se oli jo pikkuisen liikaa, yhdeksän aikaan illalla oli vielá mittarissa 38.)
Lupaan asijallisesti osallistua tappel... siis keskusteluihin..... ;)- Jermu
Ei olla varmaankaan samassa maassa, mutta alueella ehkä..Suomeen lomalla. Hauskaa loppukesää sinulle ihmettelixi. Syssyllä tappel..siis keskustellaan niiiiiiiiiin asijallisesti että.
- ihmettelix
Jermu kirjoitti:
Ei olla varmaankaan samassa maassa, mutta alueella ehkä..Suomeen lomalla. Hauskaa loppukesää sinulle ihmettelixi. Syssyllä tappel..siis keskustellaan niiiiiiiiiin asijallisesti että.
voipi olla ettei samassa maassa mutta samalla rannalla ehkä. Ens viikolla palailen suomeen, ne pakolliset työt taas alkaa ja on jo ikäväkin, olis täälkin oman alan duunipaikka tiedossa, mutta katotaan :)
Tulinpa tervehtimään ja toivottamaan hyvää kesälomaa Jermulle.
Eihän me nähtykään, kuin viimeksi tuolla huoneiden hälinässä. Sinulla oli siellä nähtävästi jonkinlainen flirttipeli menossa, eikä ehditty juuri sanoja vaihtamaan:). Ja kun kerran oli vientiä allekirjoittaneellakin, niin sanottakoon tässä mitä jäi kesken.
Kävin testaamassa sitä Caliberia. Ihan tuntui olevan ok kärry. Mitään kauppoja en vielä tehnyt, mutta täytyy vielä harkita. Mutta se on vain yksi vaihtoehto, monien muiden joukossa.
Tiedätkö Jermu, jotkut ovat vain niitä, jotka marssivat muiden tahtiin ja aina! Sinusta en näiden vuosien aikana ole voinut sellaista sanoa.- Jermu
Onhan siitä pieniä ristiriitoja tullut joskus, kun on silleen täällä palstalla johonkin tutustunut ja "tykästynyt" ja lukee sen vastineen jollekkin, joka on täysin ulkona kaikista "säännöistä"..Silloin olen käynynnä sanomassa, että "nyt sanoit pahasti"..No tappelushan siitä on tietty tulluna ja "selkäänpuukotussyytöksiä". Itse olen aina määrittänyt tahtiani ja se tietty joitakin närästää. Oma linja on mielestäni pitänyt aika hyvin..(Mikähän sekin sitten näissä oloissa olis, hah!)
Siitä autosta..Joo, se oli näyttävän näköinen, jos olisin hankkimassa katumaasturia tms., niin laittaisin sen tarkempaan tarkasteluun. tsekkaa niissä tavaratilan koko ja sitten takapenkkiläisten jalkatila pituus ja korkeussuunnassa. Olisi naurettavaa ostaa uusi korkea auto ja sitten takapenkkiläiset istuu polvet korvissa. Kokemusta oli näistä pikku maastureista ja olin pettynyt tiloihin ja en ostanut.
Lirttipelistä..Noo, katos..Se on silleen, että tälläinen ukkomies ei mene etes nimettömänä sättimään, kun alkaa se lirttailu noilla naisilla. On se niin karmeeta tällaisilla karuilla tyypeillä.
- Pumpulipaj
...sulle loma?
Me voitaisiin hiukan auttaa...lomasuunnittelussa?! - hurlumi
se tultava laittamaan Jermu lomalle. Kai sieltä tankistasi löytyy vielä se minijääkaappi, jossa bisse säilyy kylmänä? Aijaijai, unohdinkin ihan, että tykkäsitkin lämpimästä pilsneristä, jollaisen virtuaalikorin sinulle lähetän. Muista grillata itseäsi, makkaraa, liotella varpaita vedessä ja ennen kaikkea flirttailla vaimollesi. Muuten taas vaan syksy saa.
Tietty mä voisin lomittaa sua noissa tappeluksissa, mikäli mielenkiintoista löytyy...- Jermu
Minikaappi on vielä ja siellä on matkalle vettä viilenemässä. Grillaan niin paljon kun ehdin ja sitten pikkuisen saunahommia ja siinähän sitä.
Aika paljon noita kihinöitä täällä olluna, mutta eipä täällä kunnon tappeluksia..siis asiajallisia keskusteluja tuota...
- Mätäkuu lähestyy
kunnossa ettei sosiaali-ja terveyslautakunnan apua tarvita, on sulla sitten kebakko tai peremez ;)
Nyt on paljon liikkeellä hiipiviä uhkia...- Jermu
Mä pistän ne littuun ja heitän hevon kompostiin.
- polynikit evvk
kun säkin pääset lomille.
Saatko ihan saattajan vai ihan ominpäinkö päästävät?- Jermu
Jouluun tarttee kai valmistautua. Joka taputuksessa, tilanne on sen verta karu, ettei saattaja uskalla mukaan moiselle matkalle. Pitää Suomea liian "eksoottisena". Yksin kuljen koko pallonpuoliskon halki. Otahan lunkisti sinäkin ja hyvää loppukesää. Nähdään syssyllä!
- Taikis
Taisit Jermu säästää parhaaseen aikaan lomasi :)
Ei vallan läkähdy mutta vielä hyvin tarkenee.
Kaikin puolin onnistunutta lomaa sinulle, valoisa ihminen. Älä unohda meitä lomallasi. :DD- Jermu
Tää palsta on täynnä mukavaa porukkaa, niin miten sen vois unohtaa.
- Jermu
Jos näät täällä muitakin tyyppejä, jotka nyt ei ole olleet samalla näppiksellä, niin kerro spesiaaliterkut Millaniksipirkalle ja Tähtikselle...Äääh, on niitä muitakin, mutta kun en mä rupee nyt listaan. Kyllä sä tietät.
- Taikis
Jermu kirjoitti:
Jos näät täällä muitakin tyyppejä, jotka nyt ei ole olleet samalla näppiksellä, niin kerro spesiaaliterkut Millaniksipirkalle ja Tähtikselle...Äääh, on niitä muitakin, mutta kun en mä rupee nyt listaan. Kyllä sä tietät.
mä kerron. :))
Tippahan tässä jo kohta tulee linssiin kun aattelee ettei näy Jermun nikkiä ennen syksyä :/
Mutta urhoollisesti koetetaan kestää, syksy on lähempänä kuin arvaammekaan.
- yksitypy
sinulle Jermu :=)) Voit uskoa et se loma menee nopeesti. Tai.. sitten hitaasti, jos meinaat koko lomasi ajan olla kaffelta pois.
Jos reissuun lähdet, niin muista että kirjastoja löytyy joka kylästä :=))))- Jermu
No okei, perun itselleni tehdyn lupauksen. Olin nääs luvannut, etten koske tietsikkaan loman aikana. Jos tulee joku hyvä tilanne eteen, niin laitan terveiset!
- Voi ettäh
Otetaan lonkkua ja lonkkaa sulle vuorotellen!!
Ai millon sä sinne lomalle karkaat?
Luet tän lomalta palattua?
Nauti kesästä ja jädestä, joohan?
Oon sun tuttu vuosien takaa, et ikinä arvaa?
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372015Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001290- 841289
- 141266