Onko kukaan käynyt Tukholmassa Allsång på Skansen-yhteislaulutilaisuudessa? Lordi esiintyi siellä, ja siellä oli ilmeisesti paljon väkeä & menoa ja meininkiä.
Kannattaako mennä?
Allsång på Skansen
2
788
Vastaukset
- meininki on aivan mahtava
mutta sinne on mentävä jo heti aamupäivästä jonottamaan. Penkeillä saa istua ja odottaa ja seurata valmsiteluja.
Muussa tapauskessa joutuu seisomaan ja porukkaa on niin paljon ettei sieltä takaa nää mitään.
Siellä on ensin koe-esitys ja sitten se varsinainen televisioesitys. Joten siihen ekaan saa aika halpoja lippuja. Ohjema on muuten aivan sama.- verkkofan
Täällä oli heti sen jälkeen, kun julkistettiin, että Lordi ilmaantuu lavalle, keskustelua, että pitäisikö Allsång esitykseen myydä erikseen lippuja. Minun tietämäni mukaan näin ole tehty. Samalla Skansenin lipulla pääsee seuraamaan Allsångia niin kenraaliharjoitusta, mikä alkaa klo 17.00, kuin itse televisoitua esitystä, mikä alkaa klo 20,00. Skansenin pääsymaksu on aikuisilta 100 kr.
Näitä Allsång-tilaisuuksia on tällä kaudella enää kaksi, joten kiirettä pitää.
Ja jos hyvät paikat aikoo saadaa, niin silloin on syytä ottaa eväät mukaan ja tulla jo aamusta. Paikkoja ei ole numeroitu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 681226
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33833