KING OF THE WORLD!!!!!!!!!!!!!!!

THE GD

WINNNER OF THIS MATCH AND DA NEW WORLD HEAVYWEIGHT CHAMPION IS KIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKER!!!!!!!!!!!!!!!

10

349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eugene6

Todella yllätys että Booker voitti,ja vieläpä Chavon ansiosta....Mutta vielä suurempi yllätys oli että Kennedy voitti Batistan OHHOH!
      Muut matsit olivatkin sitä tuttua SD! kuraa

• Raidmania

... en nyt sanoisi kuraa. Itseasiassa Matt Hardy vs. Gregory Helms oli yllättävän hyvä ottelu. Ja nyt jos saataisiin Regalille ja Finlaylle feudi, sekä KUNNON otteluja niin kusisin hunajaa.

• edge
        Raidmania kirjoitti:

... en nyt sanoisi kuraa. Itseasiassa Matt Hardy vs. Gregory Helms oli yllättävän hyvä ottelu. Ja nyt jos saataisiin Regalille ja Finlaylle feudi, sekä KUNNON otteluja niin kusisin hunajaa.

huonoja matseja heelit voitti suurimaks osaks. paitsi undertaker. ja vielä booker tistä tuli mestari. huonoa ja paskat mestarit. mulla on pari kysymystä. löikö chavo tahallaan reytä. ja miksi khalin tilalle tuli big show.

• Striper
        edge kirjoitti:

huonoja matseja heelit voitti suurimaks osaks. paitsi undertaker. ja vielä booker tistä tuli mestari. huonoa ja paskat mestarit. mulla on pari kysymystä. löikö chavo tahallaan reytä. ja miksi khalin tilalle tuli big show.

Tuli ikävä vanhoja matseja nykyään on niin perseestä. Oohhh... Dudleys vs Hardy Boys niitä jää kaipaamaan ja Rockin Ja BeerSiepon matseja.

• Raidmania
        edge kirjoitti:

Huonoja matseja koska heelit voitti? Et ole edes nähnyt niitä matseja niin et voi sanoa olivatko ne huonoja. Ja kyllä, Chavo löi Mysteriota tahallaan.

• The_Hitman
        edge kirjoitti:

on se Booker nyt vähän parempi mestari kuin Rey. Vaikka Rey olis taitavampi kuin Booker mut silti Booker on uskottavampi Rey..ja prkl mun downloadaama
        GAB ei toimi :(

• eugene6
        edge kirjoitti:

Siksi tuli show,koska khalilla oli maksaongelmia,tarkemmin sanottuna c-hepatiitti.
        Myös Lashleylla ja Psicosiksella sama juttu,vedettiin pois

• Raidmania
        eugene6 kirjoitti:

Siksi tuli show,koska khalilla oli maksaongelmia,tarkemmin sanottuna c-hepatiitti.

..Super Crazy vedettiin GAB'ista pois, eikä Psicosista.

• Hitman
        eugene6 kirjoitti:

siis en niillä viel oo todettu hepatitis-C mutta sitä epäillään. niin varmuuden vuoks kyseiset henkilöt vedettiin pois.

• ville97

vastasin vanhimpaan tobickiin!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2992
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2857
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1832
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1699
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1632
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1610
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1279
    Aihe