Onko miehillä...

blond

...käynyt useinki niin että baarissa on ollu joku muija heilana ja sitte ku seuraavana päivänä sen näkee niin se on ollu hyvinkin ruma tapaus... meinaan... mulle tullaan baarissa kehumaan et ootpas nätti ym... mutta en viitti sitten mitään tehä kun aattelen että "toi on kännissä, ei kannata kuunnella"...

6

1395

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RawDeal

On ja usein!

• dr4g0nfly

en minäkään usko tippaakaan :)

Vaikka joskus sanotaankin, et lasten ja humalaisten suusta kuulis totuuden... On kyllä varmaan ollu kännissä se joka tuon on keksiny :P

• Enpä tiiä, omasta mielestäni oon ehkä rehellisempi kännissä, tai siis en välttämättä jätä sanomatta sitä mielipidettäni.

Olisiko tuossakin osa sitä että siellä baarissa naiset ovat laittautuneita, kun taas keskellä tiistai päivää tuskin kovin monikaan on viimesen päälle pyntännyt.

• Syltty__

Ja on käynyt kyllä toisinkin päin, eli seuraavalla tapaamisella on meinannut silmät tippua päästä vaikka muisteli että se illan lyyli oli vain "ihan ok"

• Hessen_Essen

On todella pari kertaa elämän varrella tehny mieleni kadota ennen illan saaliin heräämistä. Toinen oli aivan kuin perhonen jolta sitten yöllä katosi kauniit pakkeli siivet. Toisesta en voi vieläkään käsittää minne ne kymmenet ja taas kymmenet liikakilot oli illalla piilotettu, aamulla kun niitä ei verhonnut mikään. Molemmilla kerroilla oli oltua tukevasti humalassa ja sietämättömässä puutteessa. Oksetti ajatuskin kun muistikuvissa kummitteli painajainen jossa olin polkenut neitejä kuin tulpatonta mopoa.

Eli ei tuo varmaan kenellekään aivan tuntematonta ole joitain siveyden sipuleita lukuunottamatta. Varmasti ihan yhtälailla tuntuu joskus vastakkaisestakin sukupuolesta.

Se tosin on näin vanhemmallakin iällä ajateltuna on käsittämätöntä että ne nuorena aamupahoinvointia aiheuttaneet mimmit ovat molemmat onnellisesti pitkissä avioliitoissa (tullut joskus marketissa nähdessä juteltua) ja kulmakunnan menneet neitoperhoset eivät kaikki koskaan onneaan löytäneet.

• defective

Heh joo, odota kun mä juon sut kauniiksi.

Eikä niille punaisille verestäville lauantaiaamunsilmille näytä hyvälle muu kuin paljon hyvää juomatonta viinaa tai buranapaketti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3807
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2576
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      2005
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1751
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      31
      1546
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      125
      1511
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1331
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1266
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      488
      1265
    10. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      82
      1262
    Aihe