Niin onnistuuko 6#9 kaiuttimien asennus avensikseen? Siellä kun on ne takaluukun saranaputket vai mitä nyt onkaan niin siinä just hattuhyllyn alla eli onko kukaan asentanut? Auto on sedan mallinen -99.
Kaiuttimet
6
1132
Vastaukset
Katos tuolta:
http://www.minunauto.com/index.php?page=showcar&id=5439
Korotusrenkaat vaatii ja vähän kekseliäsyyttä, eli yhdessä kuvassa näkyy takaluukun puolelta asennus ja puukapula, jolla olen suurentanut poikittaistankojen väliä magneetteihin.
PS. Hattuhylly on umpipeltiä, joten hiki tulee kun sinne reijät "kairaa".....on. Kiitos kuitenkin neuvosta. Oli hyvät linkit sulla. Tarkkaa työtä olet tehnyt. Laitoin kaiuttimet niin taakse hattuhyllyllä kuin vaan saa niin että ne eivät ota poikittaistankoihin kiinni.
samu1 kirjoitti:
on. Kiitos kuitenkin neuvosta. Oli hyvät linkit sulla. Tarkkaa työtä olet tehnyt. Laitoin kaiuttimet niin taakse hattuhyllyllä kuin vaan saa niin että ne eivät ota poikittaistankoihin kiinni.
...minkä merkkiset/malliset kauittmet laitoit?
Noi mun on jotkut JBL:n titaanikalvoiset, mutta tyyppiä en muista.
Kaikuttimien korkeuksissakin saattaa olla eroja.
Toi mun "kapula" on lähinna sellainen varmuusvara, että tangot ei ala resonoimaan, jos "luukuttaa".Tojo-Kölli kirjoitti:
...minkä merkkiset/malliset kauittmet laitoit?
Noi mun on jotkut JBL:n titaanikalvoiset, mutta tyyppiä en muista.
Kaikuttimien korkeuksissakin saattaa olla eroja.
Toi mun "kapula" on lähinna sellainen varmuusvara, että tangot ei ala resonoimaan, jos "luukuttaa".Pioneerin 6#9 malliset max 240w. Oli sen korkuiset että juuri ja juuri sopi. Mutta oli siinä kyllä työtä tehdä ne reiät hattuhyllylle.
- kantava rakenne
Eli jos hattuhyllyn alla oleva pelti on kantavaa rakennetta ja olet mennyt reijittämään sitä olet tehnyt autostasi laittoman. Ei mene katsastuksesta läpi! Onneksi katsastusmiehet eivät sitä todennäköisesti äly tai puutu koko asiaan.
kantava rakenne kirjoitti:
Eli jos hattuhyllyn alla oleva pelti on kantavaa rakennetta ja olet mennyt reijittämään sitä olet tehnyt autostasi laittoman. Ei mene katsastuksesta läpi! Onneksi katsastusmiehet eivät sitä todennäköisesti äly tai puutu koko asiaan.
...sen saisi selville? (Onko kantava rakenne, vai ei)
Minulle sama. tollanen ohut pelti kun reijitetään ja siihen isketään vahva kaiutin ja jäykkä korokerengas, korin jäykkyys ei ainakaan käytännössä heikkene.
Ymmärrän kyllä juridisen pointtisi.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154