Feminismissä on paljon hyviä tavoitteita, jotka tähtäävät ihmisoikeuksiin ja tasa-arvoisempaan maailmaan/elämään. Mutta mikä on kaikkein, kautta aikojen, tärkein ja rakkain feminismin tavoite, joka on juuri eniten koskettanut sinua? Juuri tällä hetkellä en itsekään osaa sitä nimetä, mutta jään pohdiskelemaan tätä työpöytäni ääreen. :)
Tämä viesti on aivan pakko lukea!
13
774
Vastaukset
- puskajukka-kukka
Näytti menevän asiani kerralla perille, hyvä niin, ehkä sinä vielä voit oppia ihmisen tavat. Mutta seuraan kuitenkin juttujasi hyvin tarkkaan ja laitan jokaiseen epäasialliseen vastavetoni!
- aatos_
elämäntehtävä, pidä toi.
- vai oletko
oikein töissä?
Älä vaan sano että verovaroista maksetaan sun palkkaa.- Sanelman
...
- feminismin piirre?
Sanelman kirjoitti:
...
valitetaan sortoa ja samalla istutaan päivät pitkät veronmaksajien tuloilla työpaikalla
- jorojukka-kukka
feminismin piirre? kirjoitti:
valitetaan sortoa ja samalla istutaan päivät pitkät veronmaksajien tuloilla työpaikalla
Että sinne suuntaan ne minunkin veromarkkani tippuvat. :(
- Sanelman
feminismin piirre? kirjoitti:
Täällä on hyvä hoitaa manikyyri kuntoon, lukea kaikki iltapäivälehdet netistä ja täyttää veroilmoitukset. Ja jos istuksiminen puuduttaa takaliston, voi käyskennellä muissa huoneissa juoruamassa.
Ihaninta tässä on kuvitella sovakkoisten nassunilmeitä heidän tajutessaan minun lakkailevan kynsiäni täällä heidän rahoillaan. Njam.
Pakko saada jotain herkkua, pitäisiköhän vaivautua, nostaa pyllynsä tältä pehmoiselta veronmaksajien kustantamalta pallilta ja raahautua leivoshankinnoille.... - valittaa lasikatosta
Sanelman kirjoitti:
Täällä on hyvä hoitaa manikyyri kuntoon, lukea kaikki iltapäivälehdet netistä ja täyttää veroilmoitukset. Ja jos istuksiminen puuduttaa takaliston, voi käyskennellä muissa huoneissa juoruamassa.
Ihaninta tässä on kuvitella sovakkoisten nassunilmeitä heidän tajutessaan minun lakkailevan kynsiäni täällä heidän rahoillaan. Njam.
Pakko saada jotain herkkua, pitäisiköhän vaivautua, nostaa pyllynsä tältä pehmoiselta veronmaksajien kustantamalta pallilta ja raahautua leivoshankinnoille....ja sorrosta ja seksuaalisesta ahdistelusta.
säännöllisesti. ja etenkin valittaa nettiin työaikana miten vaikeata on olla nainen. - Sanelman
valittaa lasikatosta kirjoitti:
ja sorrosta ja seksuaalisesta ahdistelusta.
säännöllisesti. ja etenkin valittaa nettiin työaikana miten vaikeata on olla nainen.mutta paremminkin voisivat asiat olla - miksei täällä ole karkkiautomaattia, tai mielummin konditoriakahvilaa, minun on saatava namia. Mutta mikäli sinulle tulee siitä hyvä olo, niin voinhan vierittää tämän palvelun puutteen patriarkaatin syyksi.
Minusta muuten ei ole lainkaan vaikeata olla nainen, päinvastoin. Sääliksi käy sensijaan miesparkoja, SE on varmasti vaikeaa ja huisin ikävääkin. - jorojukka-kukka
Sanelman kirjoitti:
Pakko saada jotain herkkua, pitäisiköhän vaivautua, nostaa pyllynsä tältä pehmoiselta veronmaksajien kustantamalta pallilta ja raahautua leivoshankinnoille....Mielileivoksesi?
Minä tykkäsin kovasti tuosta Kakku Keisarin Tiramisuleivoksesta. Ensimmäinen kokeiluni eilen, mutta tuskin viimeinen, nam-nam!
(Toki mansikkakermakakkua ei voita mikään!) - Sanelman
jorojukka-kukka kirjoitti:
Mielileivoksesi?
Minä tykkäsin kovasti tuosta Kakku Keisarin Tiramisuleivoksesta. Ensimmäinen kokeiluni eilen, mutta tuskin viimeinen, nam-nam!
(Toki mansikkakermakakkua ei voita mikään!)Taivaallinen leivostiski. Ranskanviikoilla aivan mahtavia kampanjajuttuja. Sitruunamarenki on herkkua, samoin omenamarenki. Tiramisu on taivaallista silloin kun on - maine on ikävä kyllä tuonut kaikenlaisia lieveilmiöitä markkinoille.
Mistä päästäänkin jälkiruokapuolelle, créme caramelia ei yksinkertaisesti voi saada liikaa :p Glubs, nyt on pakko sulkea masiina ja sännätä Stokkalle....
Puskapaavo, äkkiä kurinpalautukseen, täällä puhutaan syömisestä!! Sanelman kirjoitti:
Taivaallinen leivostiski. Ranskanviikoilla aivan mahtavia kampanjajuttuja. Sitruunamarenki on herkkua, samoin omenamarenki. Tiramisu on taivaallista silloin kun on - maine on ikävä kyllä tuonut kaikenlaisia lieveilmiöitä markkinoille.
Mistä päästäänkin jälkiruokapuolelle, créme caramelia ei yksinkertaisesti voi saada liikaa :p Glubs, nyt on pakko sulkea masiina ja sännätä Stokkalle....
Puskapaavo, äkkiä kurinpalautukseen, täällä puhutaan syömisestä!!Marenki on yksi minunkin suosikeistani.
Tämä viikko on kylläkin ollut perunaleivosviikko kaiken sen mansikan jälkeen. Branderin banaanisuklaakakku (Kahvihuoneesta Hallituskadulta) on paikallaan silloin kun ihminen kaipaa perusturvallisuutta.- jorojukka-kukka
Sanelman kirjoitti:
Taivaallinen leivostiski. Ranskanviikoilla aivan mahtavia kampanjajuttuja. Sitruunamarenki on herkkua, samoin omenamarenki. Tiramisu on taivaallista silloin kun on - maine on ikävä kyllä tuonut kaikenlaisia lieveilmiöitä markkinoille.
Puskapaavo, äkkiä kurinpalautukseen, täällä puhutaan syömisestä!!Naisethan eivät syö, eivätkä ainakaan saa herkutella.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796