MAAILMAN HIENOIN BIISI JONKA TIETÄÄKSENI ELVIS LAULOI ENSINMÄISENÄ MAAILMASSA. SITTEN ESITÄÄ ESIM PET SHOP BOYS MUTTA ELVIKSEN ON PAREMPI JA AITO KUITENKIN :) !!!!!!!!!!!!
TODELLA HIENO BIISI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Always on my mind !!!!!!!!!!!!!!! :=)
6
542
Vastaukset
- elp
jee aivan mahtavan upee kappale.Elviksen tulkitsemana.Siinä on tunnetta,
- upea biisi
Tuo on yks Elviksen parhaita,niiiin upeasti soi ääni...ja niin ihanat sanat ja koko biisi.
- Ellen
on eräs niitä
upeimpia biisejä
Elvis-Tuotannossa! - Priscilla
Joo, Elviksen You Are Always On My Mind on ihan kappale
- miss Piggy
On kyllä myös minun lempikappaleitani. Tosin Elviksellä on niin paljon hyviä biisejä että on vaikea valita parasta, riippuu fiiliksestäkin. Välillä tykkään hitaammasta ja joskus taas jostain rokimmasta vedosta, kuten esim. Jailhouse Bird, se on mielestäni sitä vanhaa kunnon Old School Rock&Rollia, se, vaikka kaikilla vuosikymmenillä on omat helmensä. Elvis silti on ja pysyy yhtenä ykkössuosikeistani
- Dementoitu Jailbird
miss Piggy kirjoitti:
On kyllä myös minun lempikappaleitani. Tosin Elviksellä on niin paljon hyviä biisejä että on vaikea valita parasta, riippuu fiiliksestäkin. Välillä tykkään hitaammasta ja joskus taas jostain rokimmasta vedosta, kuten esim. Jailhouse Bird, se on mielestäni sitä vanhaa kunnon Old School Rock&Rollia, se, vaikka kaikilla vuosikymmenillä on omat helmensä. Elvis silti on ja pysyy yhtenä ykkössuosikeistani
No sori, Sekoitin mielessäni Jailhouse Rockin AC/DC:n biisiin Jailbirdiin. Älkää nyt Elvisfanit suuttuko;o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358