Madison yhtyeen rumpali/laulaja Jusu Pättiniemi menehtyi sairaskohtaukseen vain n.30 vuotiaana viime viikonloppuna. Surullinen juttu ja iso menetys.
Suru-uutinen
6
4983
Vastaukset
- sydän
vai mikä noin nuoren ihmisen voi viedä mennessään.
- seuraukset
Alkoholi tai huumeet, luulisin...
- yksi vaan
seuraukset kirjoitti:
ihan miten vaan ja missä ovat syyt mutta itse koin tuon poislähdön aika läheltä. Kamppailen itsetuhoisuuteni kanssa ja ei ollut kiva kuulla jusun poislähdöstä. Meitä yhdisti rakkaus hurriganesia kohtaan ja siihen totaalinen vihkiytyminen. En tuntenut häntä henk.koht.lähes ollenkaan mutta kaikki mitä olen kuullut niin kuulemma ainutlaatuinen ihminen.
Jusu oli hieno rumpali ja taiteilija, sen tiedän. Todella sääli että menetimme hänet. Toisaalta kukas täällä loputtomiin on kuljeksimassa.. - zxy
seuraukset kirjoitti:
Ja TIETOA näköjään löytyy?
- panetteluun
seuraukset kirjoitti:
Tapausta tuntematta useimmiten noin 30-vuotiaana kuollaan synnynnäiseen sydänvikaan, todettuun tai huomaamatta jääneeseen.
- isosisko1
panetteluun kirjoitti:
Tapausta tuntematta useimmiten noin 30-vuotiaana kuollaan synnynnäiseen sydänvikaan, todettuun tai huomaamatta jääneeseen.
Pieni veljeni Jusu kuoli sydäninfarktiin, joka johtui koronaari- ja verisuonitaudista. Että se niistä paskapuheista! Ikävöin ja suren veljeäni pohjattomasti!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274487Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4591327Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358981- 77893
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59820
- 228794
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57697Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.42689