Ei se pituus vaan se

PAKSUUS

Älkää hyvät miehet vouhottako siitä pituudesta niin paljon (kunhan ei mene ainakaan alle 14 cm). Paksuus se on joka ratkaisee ja naista miellyttää!

8

2770

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nahkakulli

siis pitääkö se olla napakkaa pasuutta vai kelpaako haamupaksuuskin, eli paksu nahka? Kun kaverilla on sellanen napakka kulli jossa iso terska, ja niin se vaan naisen minultta nappasi ihanalla mulkullaan..

• minusta koolla ei ole väliä,sillä on väliä kuinka sitä "nappopäätä"käytetään.nainen kyl tuntee kun otetaan hellyys peliin,ei sillä koolla todellakaan ole merkitystä.

• tulokseen että...

paksuus ratkaisee enemmän kuin pituus (sen pituinen mielellään kuitenkin, että emättimen pohjalle ulottuu). Naisesta täytyy tuntua siltä, että sisällä on todella jotain paksua, eikä vain huljuva keppi. Se sitten, minkä paksuinen pitää olla, riippuu aivan siitä minkäkokoinen "vastakappale" on. Eli partnerista se usein on kiinni. Meitä kun on moneen lähtöön :)

• olla...

nyt olen löytänyt itelleni juuri sopivan vastakappaleen...paksuutta ON ja riittävästi,liekö tuo itellä sit löystynyt kun pari muksuaki on tullu tehtyy:)nii ja pituutta hyvin riittää se 15-20cm..enempää ei tarvii.

• seppolainen

paljonko on sulle hyvä paksuus?

• olla...
        seppolainen kirjoitti:

paljonko on sulle hyvä paksuus?

uus tuttavuus,että vielä en ole mittaamaan päässyt,mutta veikkaisin näin "näppituntumalla"et halkaisija ois 4.5cm paremmalla puolen:)se jo tuntuu riittävästi..;)

• Onko tämä
      • tuo oli kyl sen sorttista juttua et oikein rupes oksettaan,jotakin rajaa,hyi helvetti!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8182
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5733
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      287
      5158
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      53
      5146
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      77
      3803
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3021
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2737
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2538
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2522
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2471
    Aihe