niin mahdollisesti olisin mikkeliin muuttamassa. koskaan en kaupungissa ole kunnolla käyny. antakaa perusinfoa paikasta, mistä kannattaa asuntoa katsella noin niin ku kaupunginosaa ajatellen ja minne ette muuttas mistään hinnasta... kiitti kiitti.
mikkeliin??
16
3688
Vastaukset
- namis
Riippuu vähän siitä mitä asuinympäristöltään haluaa. Jotkut tykkää ehdottomasti kestustasta. Onhan siinä omat etunsa mutta Mikkelin kokoisessa kaupungissa ei mistään ole pitkä matka mihinkään. Itse en muuttaisi Laajalammelle ikinä. Siekkiläkin on osittain aika karu mutta toisaalta kävelymatkan päässä keskustasta. Silvastissa asuessa tarvitsee oman auton samoin kun Rantakylässä. Peitsarilla ja Tuppuralalla on huono maine, osittain täysin aiheettomasti. Molemmista löytyy levotonta menoa mutta myös tosi rauhallista ja siistiä. Molemmissa on palvelut lähellä, uimarannat ja lenkkipolut.
- maikki83
monessa kaupunginosassa ja kaikkissa on ollut hyvä asua eli jopa siellä peitsarissa oli rauhallista ja todellakin se hyvä puoli mikkelissä on että kaikista kaupunginosista on aika lyhyt matka keskustaan. Otavassakin olen asunut, mutta sinne en ehkä muuttaisi sillä se on ajokortittomalle liian kaukana.
- muuttanut
ite muutin toukokuussa ja olin kylläkin aiemmin asunut yhden kesän, mutta kiva paikka. itse asun urpolassa, mikä on tosikivakiva paikka asua, lähellä keskustaa ja mukava ilmapiiri. ulkoilumaastot vieressä ym. Ei ehkä ainakaan laajalammelle kandee muuttaa. itse etsin silloin kämppää keskusta-alueelta, ja sainkin sen:)
- ...-
Lehmuskylä on siitä hyvä, että siellä on kauppa, postipalvelut, apteekki ja terveyskeskus. Kävellen 20min. kaupunkiin ja linja-autot kulkee melkein joka suuntaan.
- hörbä
Itse suosittelen (kokemukseen perustuen) Siekkilää, Lehmuskylää ja Urpolaa. Laajalampi, Launiala, Tuppurala ja muut "itäpuolen" kaupunginosat ovat ainakin meikäläisellä "mustalla listalla".
- isi1451515
ilmansuunnat on vielä sulla hakusessa.
- RISTIINALAINEN
isi1451515 kirjoitti:
ilmansuunnat on vielä sulla hakusessa.
Kannattaa muuttaa 15kilsaa mikkelistä Lappeenrantaanpäin eli Ristiinaan (Ristiinaan)Vaikka matkaa tulee 15kilsaa niin se taittuu helposti ystävän kyydissä mutta eihän Mikkelissä ole mitään sen ihmeellisempää kun Ristiinassa on vaan enemmän kauppoja ja sinne pääsee hyvin linja-auolla tarvittaessa.
- rikureipas
RISTIINALAINEN kirjoitti:
Kannattaa muuttaa 15kilsaa mikkelistä Lappeenrantaanpäin eli Ristiinaan (Ristiinaan)Vaikka matkaa tulee 15kilsaa niin se taittuu helposti ystävän kyydissä mutta eihän Mikkelissä ole mitään sen ihmeellisempää kun Ristiinassa on vaan enemmän kauppoja ja sinne pääsee hyvin linja-auolla tarvittaessa.
"eihän Mikkelissä ole mitään sen ihmeellisempää kun Ristiinassa on vaan enemmän kauppoja"
Hohhoijaa.. miten 5,000 asukkaan kirkonkylässä voi olla enemmän kauppoja kuin 50,000 asukkaan kaupungissa? :)
- pop
Laajalampi/kattilansilta/Urpola/Pitkäjärvi. Huiput liikunta maastot ympärillä ja uimarannat. Laajalammen ympäristö on parantunut selvästi vuosien mittaa. Tuppuralaan ei siksi, koska siellä on mielestäni epämääräistä porukkaa, jos ei ole muuttunut viimeiseen 2 vuoteen.
- Noobimikkeli
Minä tein aikoinani sen virheen myöskin että muutin Mikkeliin.
Aivan täysi junttipaikka, mustalaisia aivan liikaa johtuneeko raviradan läheisyydestä. Moni kaupunginosa suorastaan suolesta, keskusta vielä sentään menetteli.
Työttömiä ts. katujuoppoja virtsailemassa päivätpitkät torinkulmilla ja yletön pilluralli torilla. Ei enää kiinnostanut.
Muutin Savonlinnaan viisi vuotta sitten ja ei ole tarvinnut katua.- oikealla tiedolla
"Aivan täysi junttipaikka"
Tuo lienee edustaa juuri niitä kaupunginosia, joista on ollut negatiivista keskustelua.
Pitkäjärvi, Lehmuskylä, Emola, Urpola, Rantakylä ja Silvasti ovat taatusti toista maata. Suosittelen etsimään asuntoa näistä rauhallisista ja luonnonläheisistä kaupunginosista. - kertokaa
oikealla tiedolla kirjoitti:
"Aivan täysi junttipaikka"
Tuo lienee edustaa juuri niitä kaupunginosia, joista on ollut negatiivista keskustelua.
Pitkäjärvi, Lehmuskylä, Emola, Urpola, Rantakylä ja Silvasti ovat taatusti toista maata. Suosittelen etsimään asuntoa näistä rauhallisista ja luonnonläheisistä kaupunginosista.mikä sitä Laajalammesta tekee niin kamalan. Sitä
vaan, että kun sieltä kämppä jo vuokrattu :) - kun on
kertokaa kirjoitti:
mikä sitä Laajalammesta tekee niin kamalan. Sitä
vaan, että kun sieltä kämppä jo vuokrattu :)Halpaa seutua, niin porukkakin sen mukaista.. Mutta riippuu, että mistä se kämppä on vuokrattu? Jotkut alueet ovat melko rauhattomia, mut kai joillain voi ihan hyvi asua.
- Emola
Olen pari vuotta asunut siellä ja voin vakuuttaa, etten enää palaisi Espoon ns. huippupaikoille merituuleen.
Luontoa, rauhaa... kaikkea mitä ainakin minä olen kaivannut. Matkaa keskustaan n. 1,5 km menee kävellen tai pyöräillen. Kauppojakin löytyy.
Mikkeli on hieno kaupunki asua ja elää! Ja mikkeliläiset ovat yhtä mukavia kuin ihmiset missä tahansa. Heidän itsetuntonsa vain on päässyt repsahtamaan, mutta syytä ei todellakaan ole.
Kunhan vaan poliisi saisi siivottua kaket ja kumppanit puistoista ja torin kulmilta örveltämästä.- tekee
kaikkensa, mutta kake maksaa aina sakot. Rahaa sillä on.
- Anonyymi
Nosto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897