bmw vai?????

Pitäisiköhän jo pistää uusi keskustelu palsta pystyyn?

Bmw vai jokin muu merkki.

Tuntu että nykyään täällä vaan verrataan Bmw:tä muihin merkkeihin.
Ja kuinka muut merkit vaan on olevinaan parempia ja halvempia kuin Bmw.
Vai onko kateelliset pers aukiset vaan ruvenneet pommittaa tätä palstaa kun niitä v....taa,kun niillä ei ole varaa ostaa Bmw:tä

12

1340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkkarikuskit

täällä itkevät. Paras japsi on paalattu japsi.

• pitkästä aikaa

Puhut asiaa.

Ja voi sitä riemua täällä, jos näkevät 80-luvun BMW:n tienposkessa

• Miks?

Mitä riemua siinä on?

Se kyllä pistää hymyilyttämään, kun jopa uuden karheita ja varsinkin 2000-luvun bemareita on tienposkessa. Usein toki vain sähkövikoja, mutta kuitenkin. Siitä voi ehkä jo repiä riemua, tosin se riemu on aika harvassa, vain noin kerran parissa viikossa.

• tässä on

Se, että näiden kyselijöiden mielestä BMW on täysin kura auto. Kuitenkin aina ollaan vertaamassa siihen. Tiedä sitten tajuaako ne itse sitä ironiaa.

• MLPO

Ihan jos tiivistää nuo "asiantuntijoiden" kommentit, niin bemarin suurimmat viat ovat "niiden möhömahaiset kuljettajat" ja "hinta".

Sellaista "asiantuntemusta"...

• MLPO kirjoitti:

Ihan jos tiivistää nuo "asiantuntijoiden" kommentit, niin bemarin suurimmat viat ovat "niiden möhömahaiset kuljettajat" ja "hinta".

Sellaista "asiantuntemusta"...

Autossahan ei olekaan paljoa vikoja.
        Ja möhömahaisuushan kertoo,että leivän päälle on saatu muutakin kuin ylä huuli koska hinta on ollut kohallaa autoa ostaessa.:)

• Syy

Ihan hyvä auto se varmaan on, mutta tällä palstalla on ehdotomasti nopeimmat ns. "lämpenijät" ja se on hauskaa. Kiusaaminen on mukavaa, varsinkin toisten kiusaaminen.

• se menee,

olen samaa mieltä. Jännä että bmw- kuskit ovat niin varmoja merkin ylivoimaisuudesta, mutta silti itsetunto vaikuttaisi olevan nollissa, kun kaiken maailman tojot käy heittämässä huumorilla provoja. Harvassa on tälläkin palstalla ne, joilla on terve suhtautuminen eri automerkkeihin; pitäisi pystyä ottamaan vastaan myös kritiikkiä eikä nostaa paineita paskan puhumisesta. Jos bemarifanit voisivat yleisesti tunnustaa että muutkin osaavat tehdä kelvollisia ja hienoja autoja vaikkei niissä olisikaan propellin kuvaa keulilla, jäisivät turhat perseilyt kirjoittamatta.
        Itsekin tunnustan syyllistyneeni moiseen, en tosin tällä palstalla. Kun sitten luin saamiani asiallisia kommentteja, tunsin itseni kusipääksi ja homma jäi minun osaltani siihen.
        Vaikka kaverini 528i: stä paukahti kone ja toisen tutun 525 tds:n nivelet naksuu, arvostan bmw tä ja tulen sellaisen todennäköisesti itsekin omistamaan...

• Audi-ukko

Kyllä se vaan niin on, että laatu-autoja dissataan usein kateuden siivittämänä.

Ainoastaan siinä ovat nämä "arvostelijat" yleensä oikeassa, että muut merkit ovat halvempia mutta siihen onkin hyvä syy -> ne ovat huonompia.

Minulla tällä hetkellä kakkosautona pari vuotta vanha Avensis. Kyllähän se pelaa kuin junan vessa ja on kaikinpuolin OK perusauto muttei missään nimessä vedä vertoja laadussa, suorituskyvyssä tai ajomukavuudessa esimerkiksi Biimerille, joita olen omistanut vuosien varrella parikin kappaletta.

• ToimitusjohtajaH

mistä lähtien bemarit ovat olleet kalliita??? Tietenkin onhan bemarillakin kalliita malleja, mutta eipä tämänkään palstan wannabee pikkuporvareilla ole kuin jotain 330:en ritsoja.

• 43573

Mutta varmasti paljon sujakampi ajettava kuin möhkäle 530 :) Ei hinta aina ratkaise ja tosi iso porvari ei aja edes autolla, heillä on kuljettajat.

• ihmeessä

BMW:tä ei saisi vertailla muihin merkkeihin? Sillä tavallahan ostopäätöksetkin tehdään (vertailemalla). Vai jääkö bemari ostamatta jos erehtyy vertailemaan? Bemussa nyt ei ole mitään niin ylivoimaista, etteikö kestäis verrata mihin vaan, samaa kokoluokkaa olevaan autoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5787
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      604
      2265
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1171
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1048
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1013
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      1001
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      61
      936
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      61
      905
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      844
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      778
    Aihe