minut "ajettiin" pois kotoa...

blondi-72hki

Tulin töistä kotio johon kommenttina 12v likalta :-"voi ei sä tulit jo ja mä kun halusin rauhassa siivota sulle yllätyksenä!"
..niinpä menin makkariin nukkumaan ja lukemaan kirjaa jotta tytär sai touhuta rauhassa mielensä mukaan;))

12

1823

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palstaa

on lasten suusta eikä murkkujen letkautuksia..

• meidän

12v on vielä lapsi!

• en kestä...

Miks sun täytyy yleostää tota lastes siivoomista? Mun lasten ei tarvii siivota...ne saavat olla lapsia.(omat huoneet joutuu ei muuta). Tai no pakko teillä jonkun on siivota ku sä "teet" niiiiin pitkiä työpäiviä ja vaihdat alituiseen työpaikkaa:)

Anna lapsilles lapsuus ja tälle palstalle oma rauha...kerro asia vasta sitten ku on kerrottavaa jotain...EI nuo mitään hauskoja juttuja ole!!

Tai no sun mielestä joo...unohdin..oot blondi:)

• blondi-72hki

12v on todellakin lapsi ei murkku ja murkku se on lapsikin äidilleen;)
        Säälin lapsiasi jotka sikolätissä elävät mutta meillä he siivoavat VAPAAEHTOISESTI;O))
        Ai pitkää päivää?Häh?Kuka niin sanoi?En minä ainakaan!Tänäänkin kotona töistä jo klo 11 ja koko viikon klo 13 joten ei se ole NIIIIIIN PITKÄNPÄIVÄN tekemistä se tiedoksi;))
        JEE olen blondi totta ja ylpeä siitä kuten lapsistani jotka osaavat ja haluavat tehdä ja osallistua kaikkeen!
        Ei todellakaan omankaan huoneen siivoamisesta tartte huomautella!
        Ikävä lapsia jotka eivät aikuisena osaa muuta kuin maata,sotkea ja lusmuilla kun ei kotona olla opetettu mitään oikeita arvoja!
        HAUSKAA KESÄÄ;O)))

• blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

Säälin lapsiasi jotka sikolätissä elävät mutta meillä he siivoavat VAPAAEHTOISESTI;O))
        Ai pitkää päivää?Häh?Kuka niin sanoi?En minä ainakaan!Tänäänkin kotona töistä jo klo 11 ja koko viikon klo 13 joten ei se ole NIIIIIIN PITKÄNPÄIVÄN tekemistä se tiedoksi;))
        JEE olen blondi totta ja ylpeä siitä kuten lapsistani jotka osaavat ja haluavat tehdä ja osallistua kaikkeen!
        Ikävä lapsia jotka eivät aikuisena osaa muuta kuin maata,sotkea ja lusmuilla kun ei kotona olla opetettu mitään oikeita arvoja!
        HAUSKAA KESÄÄ;O)))

Ei ole pakko lukea mutta kylläpä vain tuntuu kiinnostavan jee;>

• tänne siis
        blondi-72hki kirjoitti:

HAUSKAA KESÄÄ;O)))

mutta oikeassa toi kirjoittaja oli,aiemmin aina leuhkit,kuinka teet pitkää päivää, ja sitten kotona puhut mitä sylki suuhun tuo ja kakarat nauro väärällään. Vaihtelit työpaikkoja jne,vasta tuolla bongasin sun kertomassa että olet ollut kaks viikkoa uudessa paikassa ja on....
        Laitetaanko sut aina kilometritehtaalle niistä,vai miks et pysy paikoissas... Jou.

• +++++
        blondi-72hki kirjoitti:

On se mukavaa, ku jokainen Äityli voi vapaasti täällä määritellä oman hyvyytensä! Kai se on omaa vapaa-aikaa/luksusta, ku vilkkaat lapset nukkuu ja sekainen talo on hiljaa? Yritän täällä pölyn seassa (taas huomenna) kasvattaa "normaali kansalaisia"?

• kotona??????
        blondi-72hki kirjoitti:

Taidat nauttia siit minkälaisen "kohun" täällä saat aikaa. Eka en jaksanu välittää täst mut nyt rupee jo kyllästyttää nää ainaiset "kinastelut" tääl...Tää pitäis olla "lapsen suusta" palsta eikä mikään "kinastellaan blondi-72hki kanssa".Sun jutuist ei oikein näytetä pitävän ja näyttää siltä et oikein yllytät ihmisiä kinastelee kanssasi. Mitäköhän seki kertoo susta?!
        Nyttenki tossa kommentoit et "Ei ole pakko lukea mutta kylläpä vain tuntuu kiinnostavan jee;> "...sua tässä näyttää kiinnostavan se et miten toiset sulle laittaa kommenttia negatiiviseen tyyliin takas...

• lastes huushollin?

Hienoa jos lapsi vapaaehtoisesti osallistuu siivoamiseen, niin tekee meillä poika, koskaan en ole pakottanut, on sen verran nuori kuitenkin, mutta mallia annan siivoamiseen ja yleiseen järjestykseen, että se ei sitten vanhemmalla iällä käy ongelmaksi lapselle että kun pitääkin siivota itse, lapseni ottaa vielä siivoamisen leikkinä ja hyvä niin, kuitenkin tietää että se on se "välttämätön paha" aina tietyin väliajoin!

Mieheni on saanut olla ikänsä lapsi, ja sen huomaa nyt kuinka äitinsä ei ole pyytänyt siivoamaan vaan tehnyt kaiken valmiiksi, hyvä sitten minun alkaa "kasvattamaan" miestä, että huomais milloin asunto tarvitsee siivousta...

Ei sillä, blondin jutut on osittain tyhmiäkin, mutta kyllä se lapsi on äidille lapsi vielä sittenkin kun on täysi-ikäinen! Ja suomessa on kuitenkin sananvapaus, ainakin oli viimeks kun asian tarkistin! Joten, kaikki tavallaan! Hauskaa syksyn odotusta blondille ja muille! Sulla tuntuu olevan ihania ja hyväkäytöksisiä lapsia, voit onnitella itseäsi onnistuneesta kasvatuksesta, minä tähtään samaan oman poikani kanssa :)

• no jopas
        blondi-72hki kirjoitti:

HAUSKAA KESÄÄ;O)))

...onko mukamas heti muiden kodit sikolättejä jos kakarat ei siivoo vapaaehtoisesti vai??
        Kuule...mulla pysyy moppi, imuri ja rätti kädessä työpäivän jälkeen. Paremman tuloksen saa kun itse siivoaa. Omat huoneet täällä lapset siivoo...muita huoneita ei!!
        Se aika tulee sitten kun osaavat tehdä myös hyvää jälkeä. Itse siivoon kolme kertaa viikossa ja lapset siivoovat kaks kertaa viikossa oman huoneensa.
        Eli en tiedä missä olet nähnyt sikolätti huusholleja??? Taidat varmaan puhua jostain kaverista tai työkaverista. Mutta älä yleistä asiaa jos sun mukulat siivoo....että muilla on sikolättejä.

Ällöttää toi ikuinen itserakkaus!!! Muut äidit ja heen lapset ovat eriarvoisia ku sun ja tunnut kauheen hyvin tietävän kuka rakastaa lapsiaan.
        Minä rakastan..meillä on säännöt, rajat ja velvoitteet...ei meillä ainakaan päästä lusmuilemalla vaan kotona.
        Ja jos tehdään kielettyjä asioita niin siitä seuraa aresti välittömästi...moni varmaan tietääkin että myöskin tuo kuuluu rakkautteen...siis komentaminen ja arestit!! Tiesitkö sinä blondi..? Vai olenko nyt huono äiti kun mulla on omat pelisäänöt omassa kodissa???

• rakkautta!
        no jopas kirjoitti:

...onko mukamas heti muiden kodit sikolättejä jos kakarat ei siivoo vapaaehtoisesti vai??
        Kuule...mulla pysyy moppi, imuri ja rätti kädessä työpäivän jälkeen. Paremman tuloksen saa kun itse siivoaa. Omat huoneet täällä lapset siivoo...muita huoneita ei!!
        Se aika tulee sitten kun osaavat tehdä myös hyvää jälkeä. Itse siivoon kolme kertaa viikossa ja lapset siivoovat kaks kertaa viikossa oman huoneensa.
        Eli en tiedä missä olet nähnyt sikolätti huusholleja??? Taidat varmaan puhua jostain kaverista tai työkaverista. Mutta älä yleistä asiaa jos sun mukulat siivoo....että muilla on sikolättejä.

Ällöttää toi ikuinen itserakkaus!!! Muut äidit ja heen lapset ovat eriarvoisia ku sun ja tunnut kauheen hyvin tietävän kuka rakastaa lapsiaan.
        Minä rakastan..meillä on säännöt, rajat ja velvoitteet...ei meillä ainakaan päästä lusmuilemalla vaan kotona.
        Ja jos tehdään kielettyjä asioita niin siitä seuraa aresti välittömästi...moni varmaan tietääkin että myöskin tuo kuuluu rakkautteen...siis komentaminen ja arestit!! Tiesitkö sinä blondi..? Vai olenko nyt huono äiti kun mulla on omat pelisäänöt omassa kodissa???

Mulla oli pienenä tiukat rajat, ja jos niitä rikottiin tuli aresti tai selkäsauna, suurin osa varmaan kauhistelee, et kuin huonot vanhemmat mulla on ku lastaan hakkaa, mut nyt vanhempana arvostan sitä, että sain remmille pepulle kun tein kiellettyjä asioita! Siinä mun isä (joka on yh) teki oikein, et piti ne rajat ja säännöt tiukasti, niistä ei lipsuttu. Mun ei tarvinnu lapsena siivota ku oma huone, ja jos sitä en tehny, ni sit elin pa**assa. Kyllä se rupes sit inhottaa itteeni ku riittävän kauan olin siivoomatta... Saatiin me toki sit erivapauksia jos oltiin tehty sovitut asiat ajallaan ja hyvin, saatiin olla puoli tuntia pidempään illalla ulkona tms. Arvostan isääni suunnattomasti siitä kaikesta, mitä hän teki meidän hyvinvoinnin eteen vaikka lapsena se tuntui epäreilulta kun oli tiukat rajat ja selkeät rangaistukset, kun taas kaverit sai mennä ja olla ja tehdä mitä halusivat. Ylä asteelle siirryttyäni kaverit alkoivat puhumaan kuinka heistä tuntuu pahalta kun isä ja äiti ei välitä, minusta ei koskaan tuntunut siltä, ja minulla oli kotiintuloajat ysi luokalle asti, joita noudatin vapaaehtoisesti, tietenkin niistä pystyttiin yhdessä keskustelemaan jos tahdoin viikonloppuna olla kolmeen saakka ulkona tavallisen kahdentoista rajan sijaan.

Kiitos isä rakkaudestasi!

• johan pomppas ja
        lastes huushollin? kirjoitti:

Hienoa jos lapsi vapaaehtoisesti osallistuu siivoamiseen, niin tekee meillä poika, koskaan en ole pakottanut, on sen verran nuori kuitenkin, mutta mallia annan siivoamiseen ja yleiseen järjestykseen, että se ei sitten vanhemmalla iällä käy ongelmaksi lapselle että kun pitääkin siivota itse, lapseni ottaa vielä siivoamisen leikkinä ja hyvä niin, kuitenkin tietää että se on se "välttämätön paha" aina tietyin väliajoin!

Mieheni on saanut olla ikänsä lapsi, ja sen huomaa nyt kuinka äitinsä ei ole pyytänyt siivoamaan vaan tehnyt kaiken valmiiksi, hyvä sitten minun alkaa "kasvattamaan" miestä, että huomais milloin asunto tarvitsee siivousta...

Ei sillä, blondin jutut on osittain tyhmiäkin, mutta kyllä se lapsi on äidille lapsi vielä sittenkin kun on täysi-ikäinen! Ja suomessa on kuitenkin sananvapaus, ainakin oli viimeks kun asian tarkistin! Joten, kaikki tavallaan! Hauskaa syksyn odotusta blondille ja muille! Sulla tuntuu olevan ihania ja hyväkäytöksisiä lapsia, voit onnitella itseäsi onnistuneesta kasvatuksesta, minä tähtään samaan oman poikani kanssa :)

korjaa pois!
        Mulla on hyvin kasvatettu lapsi vaikka ei ihan vapaaehtoisesti siivoakkaan,joskus toki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1507
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      66
      1068
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      74
      965
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      895
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      890
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      803
    Aihe