Hollanti ja electron

miten toimii

Moi!

Olen menossa Hollantiin tossa parin viikon päästä ja olisin kysellyt siellä visa electronin kanssa liikkuneilta, että onko siellä kaupoissa hostelleissa jne mahdollisuus maksaa electronilla. Siis miten hyvin ne maksupäätteet on siellä levinneet? Onko kokemuksia?
Toki sillä kortilla saa seinästä rahaa, mutta kun ei viitsisi kuljettaa isoja (minulle) summia mukana ja automaattinostoista menee aina kuluja.
Tiedoista jo etukäteen kiitollinen.

5

3789

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pärjää

Suurimmassa osassa kauppoja, hostelleja jne. pystyt maksamaan electronilla Hollannissa, joten ei hätää! Varsinkin jos suuntaat suurempiin kaupunkeihin, niin ei pitäisi olla ongelmaa...

• miten toimii

Kiitos tiedosta. On se mukavaa kun pystyy matkustamaan tämän "köyhän luottokortin" kanssa.

• Electron
        miten toimii kirjoitti:

Kiitos tiedosta. On se mukavaa kun pystyy matkustamaan tämän "köyhän luottokortin" kanssa.

Voiko isommissa hotelleissa maksaa electronilla myös esimerkiksi hotellilaskun?

• xxxcccv
        miten toimii kirjoitti:

ei ole luottortti, ei edes köyhän.

Sillä nostetaan rahaa omalta tililtä, mikäli on katetta, joko automaatista tai maksetaan suoraan laskuja!

Yleensä kauppojen ja hotellien ovella on asista kertova tarra.

• Murmelimatonen
        Electron kirjoitti:

Voiko isommissa hotelleissa maksaa electronilla myös esimerkiksi hotellilaskun?

Siis en suurista hotelleista tiedä, mutta ainakin meillä kävi hostelleissa electron maksuvälineenä. Ja yleensä nostoautomaatteja on joka paikassa, että käteisellä sitten voi maksaa. Electron on kyllä hyvä kortti EU-matkailussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2560
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      61
      2506
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1410
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1193
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1137
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe