onko olemassa valkoista

hele 2

musta viinimarjaa?Tai siis tyhmästi kirjoitettu,koska minulla sellainen on,mutta onko se miten yleinen?Itse en ole aiemmin törmännyt vastaavaan.

11

678

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpöhöpö

ettei ois viherherukkaa? Mulla löytyy myös, hieman makeampaa kuin musta, oikein hyvänmakuista...

• olemassa myös

aito valkoherukkakin.

• mummolassani
        olemassa myös kirjoitti:

aito valkoherukkakin.

oli aikanaan valkoherukkapensaita,marjojen maku oli lähellä punaherukkaa.itselläni on vain puna- ja mustaherukkaa.

• hele 2

viherherukalta...mutta joissain tiedoissa sanottiin että uutuuslajike,mitenhän uusi sitten olisi?Tietääkseni tähän taloon ei ole ainakaan 10 vuoteen istutettu uusia marjapensaita ja talo on rakennettu 80 luvun alussa jolloin lienee marjapensaat laitettu?

• juuso

ainakin 20 vuotta. Muistan ainakin 90-luvun alussa jo mainostetun viherherukka Verttiä

• ippu

Meillä on pari puskaa. Istutettu 80 luvulla. Tilasin taimia ja ihmettelin miksi siinä ei marjat rupea punertamaan ennen kuin kolmantena vuonna vasta tajusin että onkin valkoista marjaa. On hieman punaista miedompi maku , aivan mukava sekaannus, koska muuten eipä olisi tullut ostettuakaan.
      Silloin sitä oli Ahosen taimistolla ainakin. Ollut terve ja tullut paljon marjoja . Toisen olen itse lisännyt kun yksi oksa oli juurtunut maata vasten.

• juuso

eli siitä jalostettu muunnos, eikä siis mustaherukan kanssa mitään tekemistä

• tietämäni pensaat

olivat kyllä ainakin 30 vuotta vanhoja,siis todella jotain muuta kuin uutuuslajikkeita.

• jalostusmuoto?
        juuso kirjoitti:

harvinainen?

• herukkalajia
        juuso kirjoitti:

on viljelty iätajat.hyviä kaikki.

• herukka hullu
        tietämäni pensaat kirjoitti:

olivat kyllä ainakin 30 vuotta vanhoja,siis todella jotain muuta kuin uutuuslajikkeita.

ostimme taimitarhalta 10 mustaherukka pensasta ja yksi niistä oli viherherukka
        kauhean suuret ja komeat marjat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      90
      3255
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3033
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1872
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1832
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      30
      1757
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1701
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1369
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1319
    Aihe