Aionpa ilmoittaa täsätä kyseisestä räkälästä poliisille ja lääninhallituksen alkoholitarkastajalle; tarjoilevat reilusti alaikäisille ja paskahousudeekuille, aukioloajoistakaan ei näköjään tarvii pitää kiinni. Saarijärvi siistiksi; juopot Petoselle. Nyt alkoi kunnon kansalaisten vastarinta!
Mutteri pub
30
6627
Vastaukset
- lkdjgf
Asun itse Saarijärvellä, mutta en ole kuullutkaan mistään Mutteri pubista... Mikäs paikka se on ?
- Saarijärvi B
Se on pieni baari Saarijärven B-alueella, siinä heti kauppojen ja päiväkodin vieressä.. Vallan loistava sijainti on kyllä, saa aina katella niitä juoppoja siinä :P
- on se
Saarijärvi B kirjoitti:
Se on pieni baari Saarijärven B-alueella, siinä heti kauppojen ja päiväkodin vieressä.. Vallan loistava sijainti on kyllä, saa aina katella niitä juoppoja siinä :P
ja mutterin muotoinen.
- sinulla
elämässäsi suuri ongelma. Huhhuh! Hanki elämä, äläkä kyttää toisten tekemisiä. Sinun kaltaisesi kyttääjät ja vasikat pitäisi siirtää jonnekin korpeen asumaan. Saisit olla rauhassa. Vaihda osoitetta, jos ei asuinympäristö miellytä!
- kummia kuuluu
Olipa "kauniisti" sanottu. Tuolla tyylillä ei tule kuin vihamiehiä itsellesi. Vai Petoselle kaikki juopot..tänne kauniiseen, rauhalliseen, luonnonläheiseeen, kaikki lähellä olevaan, lapsiystävälliseen asumalähiöön. Kyllä ne juopot ovat lähinnä keskustan tuntumassa ja siellä Saarijärvellä kuulemma.
- kantaasiakaskorttisi
Ei tarvitse ilmoittaa.
Palvelu on parantunut ja paljon - viime käynnistäsi ! - mies vuan
kivan oloisia työntkijöitä ainakin aikanaan oli.iloa silmälle ihan!
- Ellebell
Millainen paikka on nykyään ja onko auki vain kesäisin? Onko Saarijärvellä muita kuppiloita?
- vihainenpeto
Kyllä kaikki räkälät saisi sulkea niistä ei ole kuin haittaa lähiympäristölle. Kyllä Petosella on ihan omat ongelmat joten ei lisää juoppoja tänne, kiitos.
- yöunensa menettänyt
On muuten mukava kuunnella yötä myöten karaoken jytkettä ko. räkälästä, kuuluu korvatulppienkin läpi.
- hal000
Jokainen valitsee itse asuinpaikkansa.. turha nillittää jos ei ole halua muuttaa.
- karaåke
eipä ole viimeiseen viiteen vuoteen kuulunut musiikkia baarista meille kotiin asti, mutta kun baari remontoitiin niin on varmaan hankittu tehokkaammat musiikkivehkeet samalla ja sen jälkeen melusaaste alkoi.
- tippatappaa
Kyllä asioille voi ja pitääkin tehdä jotain, ei vain valittaa....ei asuinpaikkaa voi aina valita sen mukaan onko juottoloita lähistöllä..asunto voi olla muuten ihan ihana.."nillitys" kuuluu asiaan ja voi saada aikaan muutosta jos oikein kovasti yrittää....tehdään vaikka kansalaisadressi ja äänestetään räkälät nurin jos ei meno muutu...jo on aika lopettaa julkijuopottelu myös....
pitäkää ne juopot vaan omilla nurkillanne
- huijari pubi
Paska mikä paska on mutteri pub edelleenkin!
- kiva pieni pubi
Viihtyisä ja lämminhenkinen pieni ravintola! Asun ihan vieressä eikä kyseisestä pubista ole minulle ollut mitään harmia.
- mutteri pub
Oluset karaoke KILPAILU lauantaina 19.5 klo 21:00!! Osallistuminen tuntia aiemmin!! Tervetuloa
- -
-
- saarijärvi - petonen
Joo, me muutettiin viime syksynä Saarijärven B-alueelta Petoselle.
Enemmä mä saarijärvel niitä puleja näin...- Saarijärvi
Mutteri Pub karaoke aivan loistava!!
Asun itse aivan vieressä eikä koskaan mitään haittaa ole ollut:))
Henkilökunta mukavaa ja palvelu pelaa;)
Ehkä Kuopion paras ja tunnelmallisin lähtökuppila!! - Saarijärvi
Saarijärvi kirjoitti:
Mutteri Pub karaoke aivan loistava!!
Asun itse aivan vieressä eikä koskaan mitään haittaa ole ollut:))
Henkilökunta mukavaa ja palvelu pelaa;)
Ehkä Kuopion paras ja tunnelmallisin lähtökuppila!!Korjaan: lähiökuppila.
- meille myös
Tänne saaristokaupunkiin tarvittaisiin jokin samantyylinen mesta.
- pettynyt lähiöasukas
Kyllä on aivan kamala räkälä ja henkilökunta suosii suurkuluttajia alkoholin puolella jotta saa rahat kassaan. Ei siellä normaalikäyttäjä kohdella asiakkaana hyvin. Ei oteta huomioon mitenkään. Aina samat räkäjuopot ja sama riitely ja nahinointi siellä kun harvoin yrittää käydä ihan vain olusilla. Olisi ollut kiva jos edes remontin jälkeen olisi tullut viihtyisä, ei niinkään juottola ja rähinäpaikka.
- Typeräää
En ymmärrä miksi normaalikäyttäjää pitäisi kohdella millään tavalla erilaisemmin kuin näitä ns. suurkuluttajia. Kenties virittää punainen matto oven eteen, liekkö se sitä huomioon ottamista ?
- Jack D
Aivan viehättävä ja siisti pikku pub minun mielestäni.Käyn noin kax kertaa viikossa !
- kari tapio
Hyvä Jack D
Käyn harvoin ulkona olusilla, mutta suunnistan aina mutteriin. Ollut pitkään siis perinteet ja kaikki! Kuulemman suosiossa myös suomen ykkösartisteilla, piipahtelevat karaokea laulamassa?
Suosittelen lämpimästi - odottava2
millonkahan Kimi käy laulamassa karaokee siellä?
- jimi2
Kimi saattaa piipahtaa piankin, liekkö kuuluu omistajan kaveri piiriin!!
Hyvä KIMI! - Anonyymi
En tunne
- Anonyymi
Vieläkö on karaokea inka niminen Kaikkonen lauloi hyvin viimeksi
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881607
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981400
- 1191325
- 691270
- 1161160
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2601010- 69981
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937