Mutteri pub

kyllästynyt

Aionpa ilmoittaa täsätä kyseisestä räkälästä poliisille ja lääninhallituksen alkoholitarkastajalle; tarjoilevat reilusti alaikäisille ja paskahousudeekuille, aukioloajoistakaan ei näköjään tarvii pitää kiinni. Saarijärvi siistiksi; juopot Petoselle. Nyt alkoi kunnon kansalaisten vastarinta!

30

6627

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkdjgf

Asun itse Saarijärvellä, mutta en ole kuullutkaan mistään Mutteri pubista... Mikäs paikka se on ?

• Saarijärvi B

Se on pieni baari Saarijärven B-alueella, siinä heti kauppojen ja päiväkodin vieressä.. Vallan loistava sijainti on kyllä, saa aina katella niitä juoppoja siinä :P

• on se
        Saarijärvi B kirjoitti:

Se on pieni baari Saarijärven B-alueella, siinä heti kauppojen ja päiväkodin vieressä.. Vallan loistava sijainti on kyllä, saa aina katella niitä juoppoja siinä :P

ja mutterin muotoinen.

• sinulla

elämässäsi suuri ongelma. Huhhuh! Hanki elämä, äläkä kyttää toisten tekemisiä. Sinun kaltaisesi kyttääjät ja vasikat pitäisi siirtää jonnekin korpeen asumaan. Saisit olla rauhassa. Vaihda osoitetta, jos ei asuinympäristö miellytä!

• kummia kuuluu

Olipa "kauniisti" sanottu. Tuolla tyylillä ei tule kuin vihamiehiä itsellesi. Vai Petoselle kaikki juopot..tänne kauniiseen, rauhalliseen, luonnonläheiseeen, kaikki lähellä olevaan, lapsiystävälliseen asumalähiöön. Kyllä ne juopot ovat lähinnä keskustan tuntumassa ja siellä Saarijärvellä kuulemma.

• kantaasiakaskorttisi

Ei tarvitse ilmoittaa.

Palvelu on parantunut ja paljon - viime käynnistäsi !

• mies vuan

kivan oloisia työntkijöitä ainakin aikanaan oli.iloa silmälle ihan!

• Ellebell

Millainen paikka on nykyään ja onko auki vain kesäisin? Onko Saarijärvellä muita kuppiloita?

• vihainenpeto

Kyllä kaikki räkälät saisi sulkea niistä ei ole kuin haittaa lähiympäristölle. Kyllä Petosella on ihan omat ongelmat joten ei lisää juoppoja tänne, kiitos.

• yöunensa menettänyt

On muuten mukava kuunnella yötä myöten karaoken jytkettä ko. räkälästä, kuuluu korvatulppienkin läpi.

• hal000

Jokainen valitsee itse asuinpaikkansa.. turha nillittää jos ei ole halua muuttaa.

• karaåke

eipä ole viimeiseen viiteen vuoteen kuulunut musiikkia baarista meille kotiin asti, mutta kun baari remontoitiin niin on varmaan hankittu tehokkaammat musiikkivehkeet samalla ja sen jälkeen melusaaste alkoi.

• tippatappaa

Kyllä asioille voi ja pitääkin tehdä jotain, ei vain valittaa....ei asuinpaikkaa voi aina valita sen mukaan onko juottoloita lähistöllä..asunto voi olla muuten ihan ihana.."nillitys" kuuluu asiaan ja voi saada aikaan muutosta jos oikein kovasti yrittää....tehdään vaikka kansalaisadressi ja äänestetään räkälät nurin jos ei meno muutu...jo on aika lopettaa julkijuopottelu myös....

• pitäkää ne juopot vaan omilla nurkillanne

• huijari pubi

Paska mikä paska on mutteri pub edelleenkin!

• kiva pieni pubi

Viihtyisä ja lämminhenkinen pieni ravintola! Asun ihan vieressä eikä kyseisestä pubista ole minulle ollut mitään harmia.

• mutteri pub

Oluset karaoke KILPAILU lauantaina 19.5 klo 21:00!! Osallistuminen tuntia aiemmin!! Tervetuloa

• -

-

• saarijärvi - petonen

Joo, me muutettiin viime syksynä Saarijärven B-alueelta Petoselle.
      Enemmä mä saarijärvel niitä puleja näin...

• Saarijärvi

Mutteri Pub karaoke aivan loistava!!
        Asun itse aivan vieressä eikä koskaan mitään haittaa ole ollut:))
        Henkilökunta mukavaa ja palvelu pelaa;)
        Ehkä Kuopion paras ja tunnelmallisin lähtökuppila!!

• Saarijärvi
        Saarijärvi kirjoitti:

Mutteri Pub karaoke aivan loistava!!
        Asun itse aivan vieressä eikä koskaan mitään haittaa ole ollut:))
        Henkilökunta mukavaa ja palvelu pelaa;)
        Ehkä Kuopion paras ja tunnelmallisin lähtökuppila!!

Korjaan: lähiökuppila.

• meille myös

Tänne saaristokaupunkiin tarvittaisiin jokin samantyylinen mesta.

• pettynyt lähiöasukas

Kyllä on aivan kamala räkälä ja henkilökunta suosii suurkuluttajia alkoholin puolella jotta saa rahat kassaan. Ei siellä normaalikäyttäjä kohdella asiakkaana hyvin. Ei oteta huomioon mitenkään. Aina samat räkäjuopot ja sama riitely ja nahinointi siellä kun harvoin yrittää käydä ihan vain olusilla. Olisi ollut kiva jos edes remontin jälkeen olisi tullut viihtyisä, ei niinkään juottola ja rähinäpaikka.

• Typeräää

En ymmärrä miksi normaalikäyttäjää pitäisi kohdella millään tavalla erilaisemmin kuin näitä ns. suurkuluttajia. Kenties virittää punainen matto oven eteen, liekkö se sitä huomioon ottamista ?

• Jack D

Aivan viehättävä ja siisti pikku pub minun mielestäni.Käyn noin kax kertaa viikossa !

• kari tapio

Hyvä Jack D
      Käyn harvoin ulkona olusilla, mutta suunnistan aina mutteriin. Ollut pitkään siis perinteet ja kaikki! Kuulemman suosiossa myös suomen ykkösartisteilla, piipahtelevat karaokea laulamassa?
      Suosittelen lämpimästi

• odottava2

millonkahan Kimi käy laulamassa karaokee siellä?

• jimi2

Kimi saattaa piipahtaa piankin, liekkö kuuluu omistajan kaveri piiriin!!
      Hyvä KIMI!

• Anonyymi

En tunne

• Anonyymi

Vieläkö on karaokea inka niminen Kaikkonen lauloi hyvin viimeksi

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1607
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1501
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1400
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      119
      1325
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1270
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1160
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      260
      1010
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      981
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      955
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      937
    Aihe