Se on nyt sillälailla että meikäpoika viettää raittiin Lauantain, täysin omasta halusta, sähköhommat teen vasta kun olen nukkunut, kolmeen huoneeseen ei tule sähköä ja kaikki sulakkeet on kunnossa? siinäpä sitä onkin taas pohtimista ja millekkään sähkömiehelle en soita! Kumisaappaat laitan kuitenkin varmuuden vuoksi jalkaan ettei tule vahinkoa, huomenta kaikille ja jos kaikki menee ihan hyvin niin kirjoittelen vielä myöhemminkin, jos en, niin silloin on saattanut tapahtua jokin pikku kytkentävirhe.
29.7-06 Lauantai
24
947
Vastaukset
- aahoohoo
niihin piuhahommiin. Iska teki joskus sahkotoita ja se meni kronklaamaan jotain sahkovarkkii ruuvarin kanssa. Ukko sai sakarin ja ruuvaria ei loytyny sen jalkeen. Kadotukseen meni hyva tyokalu.
Joo, kylla se niin on etta tama tati jattaa perinneruuat ihan suosiolla tasta lahtien valiin. Tilattiin Zeppeliineja eilen ja jumankauta - me oli sellaset kelmeet munanmuotoset potkylat ja soosina oli pelkkaa sianrasvaa. Nirso en oo mutta syomatta jai.
No, onhan taalla sapuskoja maapallon laidasta laitaan jotta nalka ei kylla yllata.
Tanaan mennaan Universitetolle ja siella on kuulemma sen verran nahtavaa jotta se saa piisata talle paivalle. Pitaahan sita paikkaritki ottaa.
Oon ostanu jo jotain tuliaisia ja taalla kun on sellasia ihmeitatekevia ikoneja niin ajattelin tilata meille kaikille jonkun pienen ihmeen.
Terv Arja, jolla on selva paa mutta sorkat maitohapoilla.- ent aahoohoo
Sinä senkin tuhannen sittiäinen! Olet kähveltänyt minun niminerkkini. Ruvetkoon viinahammastasi pakottelemaan ja posahtakoon kahvinkeittimesi.
Eipä silti zeppeliinit jäi minultakin syömättä ja sulaneen talin haju jäi tukkaan loppupäiväksi.
Vinkki: käytä omia jäljellejääneitä aivonystyröitäsi äläkä käytä nimun vaikkakin jo käytöstä poistettu nikkiä. Kiitos. Jos et itse keksi - kilauta kaverille ja pyydä apuja. - sama ku äsken
ent aahoohoo kirjoitti:
Sinä senkin tuhannen sittiäinen! Olet kähveltänyt minun niminerkkini. Ruvetkoon viinahammastasi pakottelemaan ja posahtakoon kahvinkeittimesi.
Eipä silti zeppeliinit jäi minultakin syömättä ja sulaneen talin haju jäi tukkaan loppupäiväksi.
Vinkki: käytä omia jäljellejääneitä aivonystyröitäsi äläkä käytä nimun vaikkakin jo käytöstä poistettu nikkiä. Kiitos. Jos et itse keksi - kilauta kaverille ja pyydä apuja.ja käytä ääkkösiä!
- Pöytäviikalöja
Hienoa, kiva tabvata kunnon AA-laisiakin piitästäh aikhaas :DD
- Maltti.
Kyllä maata voit saada vahingossa muualtakin, kuin jalkojen kautta. Kerro sitten, tuliko mustan käkkärät hiukset, vai pelkästään kiharat, ja antoiko 220 V mukavat sävärit?
Asiassa on sellainenkin pointti ilman pirujen seinälle maalailemisia, että jos joskus Ylivieskan kartanossasi sattuisi palovahinko sähkölaitteista alkunsa saaneena, ja huomattaisiin omatekoisia kytkentöjä, niin palovakuutusrahoja ei tipu senttiäkkään, kun et liene valtuutettu sähköasentaja.
Vakuutusyhtiölle ei riittäisi perusteluksi edes se, että asennukset teki raitis Raitis. että tuohon sähköongelmaasi on syynä se uus hieno väritelkkari:)
Parasta ollakkin sun selvinpäin kun rupeet niihin sähkömiehen hommiin,ettet polta koko taloa.Siitä se naapuri riemastuis:)
Mä oon kans selvinpäin ja toivon et saat vian korjattua ilman suurempaa päänsärkyä.
Raikasta lauantaita kaikille.t pörri- ambivalenttineN
tee- se- itse mies vauhdissa.. voi ei mitäköhän siitäkin tulee? No ompa mullakin sitä tänään muuta mietittävää ku viina, ku jännitän että miten sefun asennustyöt onnistuu. Eli raittiina aion tänään olla ja jännittää sefun puolesta
- mika raitis
Se on tee-se itse mies, kyllä se osaa käteen vetää ilman yllyttämistäkin.
- paranoidi
Raittiina tänään. Shefun tyntien, niin pian on valot kunnossa ;) Tänään onkin hyvä päivä tehdä ulkona hommia, jos vaikka huoltais autoa;)
- Papio1
Huomenta! Saipa nukkua kerrankin. Meillä täällä Oulussa on rockfestivaalit ja töminä kuuluu pitkin yötä tänne ydinkeskustaan. Eilen erotin yöllä klo. OO:20 erään esintyjän kappaleen nimenkin. Mäyräkoiria kantelevat nuoriso kohti juhlia kuin biznezmiehet asiakirjalaukkujan. Pitkä on matka.... Raiittiina ajattelin olla tämänkin päivän. Tulee nainen Etelästä kylään viikonlopuksi :)
Ja raitista Lauantaita, oli perhana yks sulakerengas löysällä eli sulake ei yltänyt pohjaan, nyt yltää ja koko taloon tulee sähköt, perhana ko harmittaa, ostin yhen pääsulakkeen 1,- kpl. Pitää lähtä palauttaan se ja rahat takaisin. Raitista Lauantaita kaikille!
- vitsi
Lähdet palauttaan 1 e ostosta? Ei kai ole totta?
että vika selvis etkä tarvinnut sitä uutta sulaketta.Saahan sillä eurolla vaikka jäätelön,kun vähän laittaa lisää rahaa:))t pörri
pörri.1 kirjoitti:
että vika selvis etkä tarvinnut sitä uutta sulaketta.Saahan sillä eurolla vaikka jäätelön,kun vähän laittaa lisää rahaa:))t pörri
85 senttiä ja sain suklaalevyn, sitä on mukava popsia näin lauantaisin, maku voittaa kaikki alkoholipitoiset juomat eikä mene päähän jos ei syö kovin nopeasti.
- Heh..
raitis kirjoitti:
85 senttiä ja sain suklaalevyn, sitä on mukava popsia näin lauantaisin, maku voittaa kaikki alkoholipitoiset juomat eikä mene päähän jos ei syö kovin nopeasti.
Otas vajaapäinen juopporetku taas viinaa, tai käy pilleripurkilla, niin rauhotut vähäksi aikaa.
Ja käy lääkärillä tutkituttamassa viinalla lahonnut pääsi, vaikka diagnoosi onkin selvä:
http://piv.pivpiv.dk/
Kyllä se on muuten parempi, kun tilaat ammattimiehen. Muistu mieleen 70-luku, työpaikassa oli parakki-majoitus. 5 kpl oli parakkia, yksi oli toimisto ja muut oli majoitusta varten. Talomiehenä oli vanhahko mies, joka pysty tekemään kaikki työt mitä siinä tarvittiin. No tuli nämä automaattiset kahvinkeittimet, eikä ollut vapaata sähköpistoketta. Kusti veti piuhat ja pistokkeen, ja kahvikeitin toimi. Ongelma oli vain siinä, kun kahvinkeittimen laitto päälle, niin kaikissa parkeissa syttyi valot.
Hän siitä huolimatta jatkoi talkkarin hommia, ja oli varmaan joka päivä pienissä sievissä. Kun joutui sairas eläkkeelle, sitä myötä maanalus hommiin.
Sen takia meinasin olla selvin päin, ettei tarvis maanalus hommiin ennen aikoja.Tuo oli kyllä paras sähkökytkös mitä olen koskaan kuullut :D No Kusti kuitenkin teki hommansa parhaan kykynsä mukaan? Eli satuuhan sitä, kyllä määki viimeistään siinä vaiheessa soitan "sähkömiehelle" jos naapurissa alkaa valot syttymään aina samaan aikaan kuin meillä tai toisinpäin, tähän mennessä en oo saanut kuin muutaman tällin joten siihen verrattuna kuinka paljon olen noita hommia tehnyt niin hyvin on mennyt, niin oon mää muuten joskus laiskuuttani soittanut sähkömiehelle että tulisitko? se sanoo aina että osaat sää ihtekki, se on tainnu nähä mun kyvyt? Tai sitte se muistaa ne muutamat laskut jotka lupasin maksaa kymmenkunta vuotta sitten, niin tai näin, kyllä on kirkkaat valot ja selvinpäin ollaan.
- 5yn6ue7i76
raitis kirjoitti:
Tuo oli kyllä paras sähkökytkös mitä olen koskaan kuullut :D No Kusti kuitenkin teki hommansa parhaan kykynsä mukaan? Eli satuuhan sitä, kyllä määki viimeistään siinä vaiheessa soitan "sähkömiehelle" jos naapurissa alkaa valot syttymään aina samaan aikaan kuin meillä tai toisinpäin, tähän mennessä en oo saanut kuin muutaman tällin joten siihen verrattuna kuinka paljon olen noita hommia tehnyt niin hyvin on mennyt, niin oon mää muuten joskus laiskuuttani soittanut sähkömiehelle että tulisitko? se sanoo aina että osaat sää ihtekki, se on tainnu nähä mun kyvyt? Tai sitte se muistaa ne muutamat laskut jotka lupasin maksaa kymmenkunta vuotta sitten, niin tai näin, kyllä on kirkkaat valot ja selvinpäin ollaan.
Voi v...u mitä paskan jauhamista!!! Ja samanlaista se on nykyjäänki, onneksi seriffi on ryyppäämässä nyt eui oo kirjoittamassa idiootimaisuuksia.
- kärpässieni(pun.)
Otahan jo sienesi.
- . lemu
Otahan Omosi
- ambivalenttineN
Hyvä että sefu sai sähkövian kuntoon, ettei enää tarvii olla huolissaan sefun kohtalosta :) mulla päivä on menny tosi kivasti, lenkkeilessä ja aurinkoa ottaessa :) paino oli enää 64,6 :) joten hyvällä omalla tunnolla voin huomenna pitää herkuttelupäivän, toka vika lomapäivän kunniaks. Ja sit alkaa aromoton laihdutus, no ei sentään, mutta terveellinen elämä kuitenkin. Raitis elämä on jo alkanut :)
- Cettuz!
Selvittepäin.
- oikea aahoohoo
On tainnu tulla sähkötälli jo aikaisemmin kun oot laittanu tuon neliskanttisen rötväyksen nimimerkkisi eteen.
- ent aahoohoo
Ja niin ketales poistit minun tekemän hienon aloituksen lauantaipäivälle.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565490Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212407Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2551675- 1141657
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681195Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3271195Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3341190Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly101187