lähden kiinaan jos on aihetta uskoa saavani naisseuraa- olen komea, mutta turkissa en naista saanut, en tosin yrittämytkään, toisaalta en nähnyt niitä ilman valvontaa missään. muutamalla nykäisyllä unohdin naiset ja nukahdin voipuneena, olen aina ollut herkkä nukahtamaan. olisi kiva saada muutakin naista kuin kyllikkiä kiinassa. saako siellä naisen viereensä sängylle istumaan?
saako mies naisseuraa kiinassa
4
1853
Vastaukset
- kiinas
jos sulla on rahaa, kaikki on mahdollistaa kiinassa
- ...saa
Tapasin Sanyassa Austraaliassa asuvan noin 50 vuotiaan kiinalaismiehen, jolla oli palkattuna paikallinen parikymppinen seuraneiti.
Kustannus oli kuulemma 200 Yania päivältä kaikki kustannukset.
Enempää en viitsinyt kysellä koska en suhtaudu tällaiseen kovin positiivisesti - tyttöparka!
Suosittelen,että hankit naisseuralaisesi perinteisellä tavalla rahaa käyttämättä. - miiii
Öö, miksei sulla oo naista jos oot kerran niin komee?:DD
- kiinanmatkaajanainen
Kiinassa länsimaalaisuus on yhä ainakin määrätyissä piireissä ihan kova juttu. Toivon, että yrität perinteisin keinoin, rahalla saa kai joka paikassa. Kiinanmatkaajana olen väkisinkin nähnyt paljon länkkärimiesten touhuiluja paikallisten kanssa. Muistathan kunnioittaa mustatukkaisia naisystäviäsi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622562
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086