Tamperelaisisä meni pikkupoikansa kanssa metroon.
Poika oli villinlainen ja isä sanoi pojalle: "Sinähän lupasit olla metrossa kiltisti."
Poika isälleen: "Lupasithan sinäkin äidille olla pissaamatta lavuaariin."
Metrossa
5
2968
Vastaukset
- Janis Petke
Ihan vaan tiedoksesi:
Tampereella ei ole metroa- pitäiskö olla
Tamperelaistyttö tuli kotiin, jossa äiti parhaillaan kestitsi vieraina olevia ystäviään.
Tyttö oli jotenkin häkeltyneen oloinen. Äiti huomasi sen ja kysyi: Mitä sinulle on sattunut? Tyttö kuiskasi jotain äidilleen, ja samassa äiti pyörtyi.
Vieraana olevat ystävät alkoivat virvoitella äitiä, ja pian hän olikin taas kunnossa. Sitten tytär kysyi: Miksi sinä äsken pyörryit kun minä sanoin että minulla on tippuri? Äiti vastasi: No kun minä kuulin, että sinä sanoit Tappara. - Alli Kukka
mitä vittua se tähän kuuluu?????????????
- Pneumokokki
Kyllä huomaa kuka on Tampereelta. Hyvä Janis Petke!
- gfvgncvgcvghcc
Jess sööör. Jonkun sortin kisat mm oli tampereeella kun turistit kyselivät mikä metro viie jää hallille. Pojan koltiaiset neuvoivat keskustorin WC luukulle- Mikäs siinä, ne maksoivat maksun mutta en tiedä pääsivätkö jää hallillille Hakaniemeen ikinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309