sitä se kabbala teettää.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1211338
Madonna sekoamassa
5
725
Vastaukset
- mitäs tossa
ei oo isoja pyyntöjä.
- MadonnaAAAA
vaati Italiassa ollessaan katu-ja pihavaloja sammutettavaksi megahotellinsa ympäristöstä jotta näkisi tähtitaivaan paremmin. Tai kun hankki liikkumiskieloon Britannian kartanonsa maille. Puhumattakaan Grammy-kohusta jonka hän aiheutti vaatimalla Mariah careyn esiintymisvuoron itselleen! Joo näitä juttujakyllä riittää....
Madonna mielletän usein kovaksi ja vaikeaksi tapaukseksi;diivojen kuningattareksi, mutta on megatähdellä hyvätkin puolensa! Miettikääpä hyväntekeväisystyötä jota hän tekee... - kuulopuhetta
MadonnaAAAA kirjoitti:
vaati Italiassa ollessaan katu-ja pihavaloja sammutettavaksi megahotellinsa ympäristöstä jotta näkisi tähtitaivaan paremmin. Tai kun hankki liikkumiskieloon Britannian kartanonsa maille. Puhumattakaan Grammy-kohusta jonka hän aiheutti vaatimalla Mariah careyn esiintymisvuoron itselleen! Joo näitä juttujakyllä riittää....
Madonna mielletän usein kovaksi ja vaikeaksi tapaukseksi;diivojen kuningattareksi, mutta on megatähdellä hyvätkin puolensa! Miettikääpä hyväntekeväisystyötä jota hän tekee...ja se siitä. liioittelua myös.
- en...
koskaan kakkaa samaan pönttöö kahdesti.
- -mie-
No, Ilta-Sanomathan on tunnetusti se luotettavin tietolähde, juu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244