blondi-72hki

mummunmussu-05

MIKSEI SE SAIS KIRJOTELLA JUTTUJAAN TÄLLE PALSTALLE?
On täällä aika monela muullaki niitä "kuivia" juttuja, tosin nehän on rekisteröimättömiltä nimimerkeiltä, ni vaikee mennä haukkumaan.

Mun mielestä sen jutut on ihan asiaan kuuluvia tälle palstalle. Toiset ehkä vähän mielenkiinnottomampia ku toiset, entä sitte? Näin että jotkut jopa kirjoittelevat että "vitun ääliö eksä tajuu ettei sun juttuja kaivata tänne" ja "eksä koskaan tajuu lopettaa tälle palstalle kirjottamista"

Menkää ihmiset itteenne! TE ETTE VOI KIELTÄÄ KETÄÄN KIRJOITTAMASTA TÄNNE! Jos jutut ei kiinnosta ja jos te "tiiätte" tän kyseisen henkilön jutut, ni minkä helkkarin takia te luette niitä???? Vähä on kyllä asiattomia jotku kommentit. Ei oo välttämättä ulkopuolisella kiva lukee niitä.
Toinen tahtoo kertoo omien lastensa kommelluksia ja lastensa ihanuutta, ni kaverit vaan mollaa. Toiset käsittää jutut erillä lailla, eihän siitä pääse mihinkään, mutta luulis nyt että tajuatte s**tana pitää turpanne kiinni sen sijaan että ihan haukkumalla haukutte toisia tuolla tavalla!

Valitettavasti minäkin olen rekisteröimätön jäsen, mutta jos joku luulee mua 72-blondiksi helsingistä niin voin vakuuttaa etten ole, vaan olen blondi-85 muhokselta. JA ÄITI vielä kaiken hyvän lisäks.

20

1675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kanssasi olen

en ole kovinkaan kauan tällä palstalla käynyt,mutta vähän järkytyin huomatessani miten äidit voivat noin käydä yhden ihmisen kimppuun.Aika harvakseltaan kommentoidaan muiden juttuja mutta blondin tarinoita hyeenana keräännytään haukkumaan.Ei ne muidenkaan jutut täällä mitään kaksisia ole,mutta luulisi jokaisen äidin kuitenkin ymmärtävän miten äidin sydäntä hiveltää kun lapsi on vähän hassu.Jos ei blondin jutut kiinnosta niin ne voi ohittaa kommentoimatta,niinkuin nuo muidenkin jutut.Ja minä en ole blondi ollenkaan,äiti kylläkin.

• blondi-72hki

Tulipa hyvä mieli kun luin!

Noo ehkä tietyt ihmiset eivät vain kestä sitä ettei heidän lapsillaan ole mitään sanottavaa tai sitten he ovat lapsettomia tai äitejä joita ei vois vähempää kiinnostaa omat lapset eikä niiden tekemiset ja sanomiset!

Minä en suutu enkä loukkaannu vaan annan kohteliaasti kommentteja takaisin koska tuollaiset ihmiset ovat yksinomaan jokseenkin säälittävää porukkaa.
        Sellaisiin on ikävä joutua törmäämään juuri tällä palstalla joka kuuluu viattomien lasten lausahduksille eikä katkerille vanhemmille!

Moni noista jutista/kommenteista on ihan teinikamaa ja saman ihmisen kirjoittamia!

Minä osaan ja uskallan omat juttuni ja kommenttini antaa omalla nimim. koska en salaile mitään eihän minulla ole hävettävää vaan noilla hapannaamoilla!!

Toivotan heillekin aina hyvää elämää koska ei ihminen jolla asiat kunnossa hauku muita vaan haukkujalla oltava ongelmia mielenterveytensä kanssa ja se on sääli vaikka sanotaankin että sääli on sairautta;/

Vielä kerran lämmin halaus teille keskustelun aloittaneelle sekä muillekin kesän jatkot!

Entistä innostuneempana tänne kirjoitan koska vihahan on rakkauden sukua ja ilmeisesti olen pakkomielle tietyille ihmisille jotka lukevat stoorejani vaikka voisivat olla lukematta ja se "lämmittää" sydäntäni ;O))))

• säälittävää
        blondi-72hki kirjoitti:

Tulipa hyvä mieli kun luin!

Noo ehkä tietyt ihmiset eivät vain kestä sitä ettei heidän lapsillaan ole mitään sanottavaa tai sitten he ovat lapsettomia tai äitejä joita ei vois vähempää kiinnostaa omat lapset eikä niiden tekemiset ja sanomiset!

Minä en suutu enkä loukkaannu vaan annan kohteliaasti kommentteja takaisin koska tuollaiset ihmiset ovat yksinomaan jokseenkin säälittävää porukkaa.
        Sellaisiin on ikävä joutua törmäämään juuri tällä palstalla joka kuuluu viattomien lasten lausahduksille eikä katkerille vanhemmille!

Moni noista jutista/kommenteista on ihan teinikamaa ja saman ihmisen kirjoittamia!

Minä osaan ja uskallan omat juttuni ja kommenttini antaa omalla nimim. koska en salaile mitään eihän minulla ole hävettävää vaan noilla hapannaamoilla!!

Toivotan heillekin aina hyvää elämää koska ei ihminen jolla asiat kunnossa hauku muita vaan haukkujalla oltava ongelmia mielenterveytensä kanssa ja se on sääli vaikka sanotaankin että sääli on sairautta;/

Vielä kerran lämmin halaus teille keskustelun aloittaneelle sekä muillekin kesän jatkot!

Entistä innostuneempana tänne kirjoitan koska vihahan on rakkauden sukua ja ilmeisesti olen pakkomielle tietyille ihmisille jotka lukevat stoorejani vaikka voisivat olla lukematta ja se "lämmittää" sydäntäni ;O))))

sulta haukkua muita hapannaamoiksi ja säälittäviksi jotka ovat sun juttujas kommentoineet. Itse olen sinulle aikaisemmin kommentoinu mutta en ole sentään alentunut haukkumaan sinua.Mainitsin vain että juttusi olisi ehkä ollut hauskempi jos sen olisi sanonut nuorempi ihminen.Jos et tollast kommenttia kestä vaan rupeat samantien haukkumaan niin se tekee susta kyllä aika säälittävän.

• blondi-72hki
        säälittävää kirjoitti:

sulta haukkua muita hapannaamoiksi ja säälittäviksi jotka ovat sun juttujas kommentoineet. Itse olen sinulle aikaisemmin kommentoinu mutta en ole sentään alentunut haukkumaan sinua.Mainitsin vain että juttusi olisi ehkä ollut hauskempi jos sen olisi sanonut nuorempi ihminen.Jos et tollast kommenttia kestä vaan rupeat samantien haukkumaan niin se tekee susta kyllä aika säälittävän.

toi oli siis kamoon ystäväni hih taitaa olla aika mennä terapiaan kun et tajua mutta kaunista sunnuntaita;)

• aika........
        blondi-72hki kirjoitti:

toi oli siis kamoon ystäväni hih taitaa olla aika mennä terapiaan kun et tajua mutta kaunista sunnuntaita;)

"kohteliasta" kommenttia tuli takasi päin...Kehoitatko kaikkia menemään terapiaan jotka ei "tajua" sun juttujas...Olipas juu tosi kehittävä kommentti sulta...

• jos sanot
        blondi-72hki kirjoitti:

että tyyppi joka sanoo toiselle että hanki oma elämä tarkoittaa sillä itseään
        niin eikös toi päde tohon terapia asiaanki...Eli taidat olla itse terapian tarpeessa

• hoihoi!!
        säälittävää kirjoitti:

kokoajan haukut toista säälittäväksi etkä edes ymmärrä tekeväsi sitä.Ja mikä on se ikäraja,minkä ikäisten jutut on hauskoja?Sinä olet selvästi jo ohittanut sen iän.Miksi sinun pitää ylipäätään kommentoida mitään,jos ei ole mitään hyvää sanottavaa?Et käy muidenkaan huonoja juttuja kommentoimassa,niin miksi sitten blondin?Siksi kun muutkin,vai?Mitä se sinusta tekee?Tarviiko edes sanoa!

• en ole......
        hoihoi!! kirjoitti:

kokoajan haukut toista säälittäväksi etkä edes ymmärrä tekeväsi sitä.Ja mikä on se ikäraja,minkä ikäisten jutut on hauskoja?Sinä olet selvästi jo ohittanut sen iän.Miksi sinun pitää ylipäätään kommentoida mitään,jos ei ole mitään hyvää sanottavaa?Et käy muidenkaan huonoja juttuja kommentoimassa,niin miksi sitten blondin?Siksi kun muutkin,vai?Mitä se sinusta tekee?Tarviiko edes sanoa!

koko ajan haukkunu toista säälittäväksi (tasan yhdessä kommentissa niin sanoin)ja toiseksi ihan samat sanat sulle et mitäs ite rupeat kommentoimaan mitään jos ei ole kerta mitään hyvää sanottavaa.Enkä ole missään vaiheessa väittänyt että blondi-72hki lapsen suusta kertomukset on ihan tyhmiä.Totesin vain että se olisi ollut hauskeMPI jos sen olisi sanonut nuorempi ihminen.

• jatkuu
        en ole...... kirjoitti:

koko ajan haukkunu toista säälittäväksi (tasan yhdessä kommentissa niin sanoin)ja toiseksi ihan samat sanat sulle et mitäs ite rupeat kommentoimaan mitään jos ei ole kerta mitään hyvää sanottavaa.Enkä ole missään vaiheessa väittänyt että blondi-72hki lapsen suusta kertomukset on ihan tyhmiä.Totesin vain että se olisi ollut hauskeMPI jos sen olisi sanonut nuorempi ihminen.

seliseli seli....

• itselles....
        jatkuu kirjoitti:

seliseli seli....

hoh hoijaa....

• blondi-72hki
        aika........ kirjoitti:

"kohteliasta" kommenttia tuli takasi päin...Kehoitatko kaikkia menemään terapiaan jotka ei "tajua" sun juttujas...Olipas juu tosi kehittävä kommentti sulta...

tietenkään sehän ois älytöntä!

• blondi-72hki
        jos sanot kirjoitti:

että tyyppi joka sanoo toiselle että hanki oma elämä tarkoittaa sillä itseään
        niin eikös toi päde tohon terapia asiaanki...Eli taidat olla itse terapian tarpeessa

aijaa aha nii-in ehkä siis häh jaa-a....

• blondi-72hki
        hoihoi!! kirjoitti:

olet oikeassa sillä teini kamaa kaikki tyynni!!

• blondi-72hki
        en ole...... kirjoitti:

tuollaisesta pikkuasiasta pitää kinata?
        Minä jo korjasin erehdykseni joten annetaan asian olla vai mitä?

Mutta kiitos kommentiosta ja jälleen kerran sanon etetn ole sinua haukkunut ja olet oikeassa että nuoremman suusta se ois ollu hauskempi mut totaalisen ihme juttu kuitenkin kun sen sanoo jo lähes murkku vai?!

• blondi-72hki
        itselles.... kirjoitti:

hoh hoijaa....

kauniita unia kaikille!

• ----

Kyllä tosiaan ihmettelen että kuin idiootteja noi kommentoijat voi olla. Ihan kuin ei ois mitään muuta elämää kuin vahtia tätä palstaa ja yrittää päteä.. huh huh. Luulis että tyhmäkin osaa olla lukematta jos tietää ettei kiinnosta..

• blondi-72hki

ja sinä säälittävää lukisit tarkemmin sillä en ole sinun kommenttiasi haukkunut enkä sinua sanonut hapannaamaksi vaan tiettyjä ihmisiä mutta iloista jatkoa!
        Älkää lukeko jos ei kiinnosta!

• blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

ja sinä säälittävää lukisit tarkemmin sillä en ole sinun kommenttiasi haukkunut enkä sinua sanonut hapannaamaksi vaan tiettyjä ihmisiä mutta iloista jatkoa!
        Älkää lukeko jos ei kiinnosta!

eli ihmiset voisivat lukea tarkemmin ennen kuin vetävät herneen nenäänsä pikku asioista ja tottahan on että ei ihminen joka on tyytyväinen itseensä ja elämäänsä arvostele muita eikä onnelista ihmistä kiinnosta muiden tyhmät jutut eli ennen kuin turhasta sanotte opetelkaa lukemaan ja menkää itseenne kiitos;O))

Älkää alentuko näiden tiettyjen ihmisten tasolle!

Lukisit kommenttini siitä sun aikaisemmasta mun juttuuni niin näkisit etten ole sinua arvostellut sillä se että sanon tiettyjä immeisiä hapannaamoiksi on totuus ja kun ajattelette tarkemmin niin totetat sen itsekin!

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

P.S. Tyyppi joka sanoo toiselle että hanki oma elämä tarkoittaa sillä itseään
        näin sanoi kerran dr phil eräässä jaksossa ja hän oli ja on oikeassa!

• blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

eli ihmiset voisivat lukea tarkemmin ennen kuin vetävät herneen nenäänsä pikku asioista ja tottahan on että ei ihminen joka on tyytyväinen itseensä ja elämäänsä arvostele muita eikä onnelista ihmistä kiinnosta muiden tyhmät jutut eli ennen kuin turhasta sanotte opetelkaa lukemaan ja menkää itseenne kiitos;O))

Älkää alentuko näiden tiettyjen ihmisten tasolle!

Lukisit kommenttini siitä sun aikaisemmasta mun juttuuni niin näkisit etten ole sinua arvostellut sillä se että sanon tiettyjä immeisiä hapannaamoiksi on totuus ja kun ajattelette tarkemmin niin totetat sen itsekin!

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

P.S. Tyyppi joka sanoo toiselle että hanki oma elämä tarkoittaa sillä itseään
        näin sanoi kerran dr phil eräässä jaksossa ja hän oli ja on oikeassa!

mieleeni että sanoin "eihän se aina huvittavaa olekaan mutta hassua kylläkin jo kohta murkkuikäiseltä kun eikös sen ikäiset pikemminkin karta siivoamista mutta meillä juttu menee toisinpäin"
        tai jotain vastaavaa eli ei tuo haukkumista kylläkään ole!

Lukekaan keskustelun aloitus eli kukaan ei voi kieltää ketään tänne kirjoittamasta ja kenenkään juttuja ei ole pakko lukea vaan voi siirtyä eteenpäin....

• hahahahahahahah

Blondin jutuista saa just parhaat naurut! :D Emmä jaksa muitten juttui lukee mut ne luen koska ne on huonoudessaan niin äärimmäisen huvittavia :'DDD En tiiä onks blondi jotenki vajaa vai muuten vaa vähä heikkolahjasempi yksilö, tai ei vaa jaksa juurikaa panostaa kirjoituksensa laatuun ym, mut hauskaa sen tuotoksia on lukea :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1730
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe