olenko jotenkin outo...?

ehöh..

joo tää nyt ei oo mun elämän pahin pulma, mut ajattelin silti kysyä.....
olen 13.v tyttö.
ongelma on siinä, että aina kun sormitan, niin kiihotun aluksi nopeasti ja silleen, mutta minulla tulee heti ihan hirveä kusihätä :D ja sitten kun käyn asioillani, niin sen jälkeen sormittaminen ei enään onnistu...
sen lisäksi minä en kiihotu sellaisista asioista, kun esimerkiksi nään jonkun pojan vetävän käteen, tai hänen munansa, itse asiassa, en tajua mikä siinä kiihottaa. yhdynnässä en ole ollut.
minua kiihottaa enemmän kuvitelmat, tekstit asiosita, joita sitten kuvittelen samalla... tajusitteko?
okei, tää on vähän tyhmää mut silti :D

7

1104

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *isosisko

Käy siellä wc:ssä ennen kun aloitat hommat.

Kaikki mistä kirjoitit on ihan normaalia,älä ole huolissasi.Olet vielä kovin nuori ja seksuaalisuutesi kehittyy vuosien myötä.

Kuvitelmat,tekstit (esim lehtien novellit) ovat masturboidessa ihan normaaleja juttuja.
      Hauskoja hetkiä itsesi kanssa ;)

• ...

Mulla on samanlaista noiden kuvitelmien suhteen.Yleensä naiset kiihottavat minua enemmän kuin miehet,(olen silti hetero) mutta sekin on kai ihan normaalia.

Kokeilepa niin,että et mene hädällesi tyydyttäessä.Jatka vain.Joillakin nimittäin siihen saattaa liittyä samanlainen tunne.Mene sormettamaan vaikka vessaan,siellä voit mennä heti pytylle jos hätä käy niin kovaksi että pissaat hosuun.

• kokenut

kertomasi tunne on tulossa oleva orgasmi joten jatka lopuun asti.kokemusta on itselläni sama juttu eikä sieltä mitään pissaa tule.
      se on orkku...

• lillanen

voisin antaa sellasta pikku vinkkiä, että kannattaisi ehkä kokeilla wc:ssä käyntiä ennenkuin alat sormettaa. sitten kun tulee taas tuo tunne että nyt pitäis juosta vessaan niin jatka ja anna mennä vaan! vaikuttaa nimittäin siltä että olet vain hyvin lähellä sitä kohokohtaa eli laukeamista. itselläni oli jonkin aikaa ongelmaa tuon kanssa. keskeytin myös aina ratkaisevalla hetkellä ja heti sen kerran jälkeen kun uskalsin jatkaa lopettamatta niin asiat on alkanu sujuun (:
      minun tulkintani ja mielipiteeni asiaan, sen voi hyväksyä ja ottaa harkintaan tai paheksua ja jättää sikseen. niin tai näin, tsemppiä

• BubbleGirl

...luulen pitkän ja hartaan pohdinnan jälkeen sinun olevan täydellisen normaali. x) Donca worry! On normaalia, että saattaa alkaa pissattaa, kun 'hyväilee' itseään. Siinä on kaiketi joku stimuloiva rauhanen, joka sen aiheuttaa. Lohdutukseksesi koin tänään itse ihan saman, paitsi, etten käyttänyt sormia vaan 'lelua'. x) ..tämä kuuluu jo seksi-palstalle. x)

Eipä kyllä minuakaan innosta jätkän runkkaaminen. Siinähän vispaa, sitten? Ei se varmaan ketään naista oikeasti kauheasti kiihota katsella kun toinen leikkii vehkeellään. Joitakin ehkä, mutta anyway.

Eivät tuollaiset asiat ole tyhmiä, vaan normaaleita tuon ja myöhemmänkin iän asioita. Ihan positiivista, että 'tutkit' itseäsi jo tuossa iässä. Se on ihan tervettä.

• Anonyymi

Aika vanha keskustelu olet nyt 31v mite menee?

• Anonyymi

Sun täytyy squirttailla silloin kun siltä tuntuu. Anna tulla vaan vapaasti pitkin lakanoita ja jatkat vaan sormeilua. Kyllä se sieltä tulee kun et keskeytä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5130
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      513
      1689
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1090
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      793
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe