Mun mielestä uus sinkku on todella vakuuttava! Nerokkaita ideoita ja makeita vetoja! Jos linja jatkuu samana, saadaan vielä tosi kova albumi ja toivottavasti pian! Tätä kannatti odottaa! :)
Hyvä, Dingo!
UUSI SINKKU POSITIIVINEN YLLÄTYS
4
630
Vastaukset
- !!!
Eli siis minkä niminen sinkku ja mistä sitä saa? En vaan oo kuullu juttuakaan... Ja aika hyvä käry mul ja kavereil pitäis ol noist asioist!
- sinkun haluaja
Mitä ilmeisemmin tää tytteli tarkoittaa että tää triingo setä on nykyään sinkku tai hän ainakin toivoisi yli kaiken että se olisi sinkku.
Maailman sivuhan tyttölapset ovat halunneet olla kuuluisien poppipojujen mielitiettyjä.- !!!
ihan oma ukkeli... Vaikka onkin myöskin jonkun sortin muusikon planttu:) Tosin ei enään niin kuuluisa, ku mitä joskus ollut!
- eve!
!!! kirjoitti:
ihan oma ukkeli... Vaikka onkin myöskin jonkun sortin muusikon planttu:) Tosin ei enään niin kuuluisa, ku mitä joskus ollut!
ehdin jo luulla että dingot on julkaisseet uuden sinkun ja minä en tietäisi siitä...olisi aika kummallista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742912
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191498
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249