Moi!
Uusi harrastus on aloitettu...
Miten siis lannoittaisin parhaiten (hinta/laatu)? Ostin Seran nestemäistä kasvilannoitetta, mutta jäin miettimään olisi pitänyt ostaa juuren viereen upotettava tabletti. Vai pitääkö/ voiko niitä molempia käyttää samaan aikaan?????
Kasvien lannoittaminen
4
752
Vastaukset
- Kasvitar
Pieni täsmennys ;) kyseessä siis akvaariokasvit ;)
- ludwigia
minun mielestäni on saviturvepallot pohjaan, pmdd veteen pari kertaa viikossa ja hiilidioksidilevitin. Näissä on hinta-laatu suhde kohdallaan kun tekee pallot itse ja tilaa ainekset tuohon pmdd-lannoitukseen ja sekoittaa senkin itse. Tarvikkeita näihin saa esim. Suomen akvaariotekniikan webkaupasta.
Toiset kasvit hyödyntävät vedessä olevan lannoitteen ja toiset pohjassa olevan, joten molemmat on siis hyvä olla.
- harakka1
Akvaarioni toimi nestemäisellä lannoitteella todella hyvin. Sitten erehdyin laittamaan seran pohjatabuja ja levän määrä lisääntyi melkoisesti. Oikein huomasi että ne kohdat missä tabu oli, levää tuli lasiin.
Ikinä en enää laita!- lukenut jostain
Miten on toimiiko pelkällä nestemäisellä jos sen laittaa ruiskulla pohjahiekkaan. Muistaisin lukeneeni jostain. Jos ei ole kuin pohjasta ravinteita ottavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622572
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251096