haluaisin aloittaa yksityiset pianotunnit. olen kolmekymppinen ja tavoitteena (ainakin näin alkuun) olisi oppia säestämään sujuvasti lastenlauluja (olen alalla). teen vuorotyötä eli tunnit pitäisi sopia n. kuukausi kerrallaan. ja pianoa ei siis kotoa löydy (harjoittelen duunissa). koska en pyri virtuoosiksi niin opettajaksi käynee alan opiskelija tai kuka tahansa ken osaa hyvin opettaa...
pianotunteja
4
2679
Vastaukset
- Kaijapiano
Hei. Olen soittanut pianoa 12 vuotta ja nyt opiskelen alan ammattilaiseksi. Olen toisen vuoden opiskelija. Jos asut Turussa tai Raumalla voin antaa sinulle pianotunteja. 30 min.= 10 e puh. 050 4021891
- Pianotunteja Espoossa
Jos opettajaa ei ole vielä löytynyt, käypä tutustumassa kouluumme osoitteessa http://www.pianino.fi
Vielä on muutama vapaa oppilaspaikka jäljellä tälle syksylle! - soittaja11
Uusille viestiketjun lukijoille voin suositella: www.helsinginpianostudio.net
Taitaa olla just se mitä tässä ollaan hakemassa. - soittaja11
Tähän vanhaan viestiin uusi vastaus: www.helsinginpianostudio.net
Tuolta luulisi saavan oppia moneen lähtöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881587
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla131464- 981390
- 691260
- 1141255
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258977- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18935- 37917