Tässä ne taas tulevat, suoraan painosta:
*** Pyhän Olavin Juhlat kokosi taas koko Savonlinnan/Turistit yhteen ja poliisit itkivät aamusella että juhlinnan jäljet näkyivät katukuvassa.
Tosin heti sunnuntaiaamuna lähti liikkeelle valtavat massat sillä kaikki olivat valinneet Savonlinnasta poistumiseen juuri sunnuntain. Osa meni kameleilla ja osa lentokoneella, nähtiinpä jopa joku poistuvan kyykkykävelyä kohti Heinolaa.
***SaPKo on hommaillut uusia pelaajia joukkueeseen oikein urakalla ja nyt lähdetäänkin luottavin mielin kauteen, kertoo hallituksen jäsen Ernesti Aadolf Verneri Pässinpää. Seuraavana SaPKon hankintalistalla on mailat ja tusinan verran kiekkoja, myös luistimet olisi kiva saada joillekin jalkaan ennen sarjan alkua, jatkoi Ernesti.
***Savonlinnapalstalla riehunut kestohäirikkö nimimerkki BadMyntton on saanut kuukauden bannin sekä rauhoittavia. Savonlinnan palstaoikeus päätti myöhään maanantai-iltana että Kuopiosta kotoisin oleva Myntton kirjoittelee tulevan kuukauden sulkakynällä majavannahkaan.
"En kommentoi" olivat BadMynttonin sanat tuomiosta kysellessämme ja sanansa sanottuaan mies painoi leukansa rintakehään ja vajosi syvään kyykkyasentoon. Savonlinna-Uutiset toivottaa herjaajalle mukavia lomapäiviä!
***Savonlinnan oma kasvatti SavoRULES on saanut valmiiksi uuden oopperansa ja se esitetään ensi kesänä Savonlinnan Oopperajuhlilla täysien salien edessä.
Ooppera on nimeltään "Kaikki Tiet Eivät Vie Roomaan" ja kertoo kaupungista joka oli yrittänyt hankkia kaupunkinsa liikennettä helpottavaa ohitustietä jo monia vuosia saadakseen edes muikkuja syödä rauhassa Setiksellä.
Vihdoin ohitustie myönnetään ja alkaa kaamea kalabaliikki ja kieroilua ynnä salaliittoja. Tuleeko tie ja minne se tulee, estääkö sen joku, kuka itkee tien tuhottua hänen kasvimaansa? Näihin kysymyksiin vastaus ensi kesänä.
SU:n uutishuone
Savonlinna-Uutiset
13
3300
Vastaukset
- Omakasvatti
On siirtänyt kirjansa Liperiin. Rulesia on jo pitkään kosittu paikallisen 4H Kerhon pitsin-nypläyskurssien vetäjäksi. Paikalliset nyplääjät ottavat Rulesin innostuneina vastaan, tuohan Rulesi uusija vivahteita paikalliseen, nyt jo pahasti paikalleen jämähtäneeseen virkkaus innostukseen.
Jos et parempaan pysty niin älä kirjoita enää.
Jopa koirani kirjoittaa paremmin ja se on ollut sentään kuopassa jo 12 vuotta!- Opetti
SavoRULES kirjoitti:
Jos et parempaan pysty niin älä kirjoita enää.
Jopa koirani kirjoittaa paremmin ja se on ollut sentään kuopassa jo 12 vuotta!Kirjoittamaan. Onhan se sellaista räksytys luettavaa, nuo sinun tekstisi.Nyt tiedämme syyn.HAU, HAU.
Opetti kirjoitti:
Kirjoittamaan. Onhan se sellaista räksytys luettavaa, nuo sinun tekstisi.Nyt tiedämme syyn.HAU, HAU.
Jo 2-vuotiaana kirjoitin kirjan jota sinä pänttäät yhä 35-vuotiaana: Aapinen
Osasin myös lukea 2-vuotiaana suoraan ja luin esimerkiksi Mika Waltarin "Sinuhe Egyptiläisen" ja tein siitä kirjaesitelmän joka sai täydet pisteet.- Pitää paikkansa
SavoRULES kirjoitti:
Jo 2-vuotiaana kirjoitin kirjan jota sinä pänttäät yhä 35-vuotiaana: Aapinen
Osasin myös lukea 2-vuotiaana suoraan ja luin esimerkiksi Mika Waltarin "Sinuhe Egyptiläisen" ja tein siitä kirjaesitelmän joka sai täydet pisteet.Vanha ja viisas sananlasku: Nerous ja hulluus kulkevat käsikädessä.Eikö vaan??
Pitää paikkansa kirjoitti:
Vanha ja viisas sananlasku: Nerous ja hulluus kulkevat käsikädessä.Eikö vaan??
Minä olen vain viaton nero.
- huumaa
SavoRULES kirjoitti:
Minä olen vain viaton nero.
Toki nero on viaton, mutta viattomina niitä ei löydä kuin avaamattomista kaapeista ja siihen tarvitaankin jo älyä käyttävää neropattia, jotka asustavat kaukana savosta.
- puolestavastaan
Tämä on huumoria!
Ei pissa eikä kakkaleikkejä. Ei puuttumista toisten ulkoisiin heikkouksiin vaan pelkällä huumorilla vedettyä läppää.
JUURI NÄIN!- Hohhoijaa...
Äkkiä lääkäriin ja vahvemmat lääkkeet! Sinähän nolaa itsesi eli kyykytät itsesi joka päivä POIKAAAAAAAA!
- vie.
Eilen illalla nähtiin savon miehen tekevän kyykkyhyppelyä torilla ja huutelevan: "Olen nero. Miljoona euroa. Äo 200. Osaan kirjoittaa." Kunnes seriffi ja palokunta tulivat hätiin ja veivät hemmon nukkumaan.
SU:n uutishuone- juu juu..
onhan siellä eräs paha yskä-pastilli välillä hurjana.
Savoon mahtuu paljon lääniä ja paljon kaikenlaisia............
- tätirules
savorules suuntaa perjantaina????????olisi kakkukahvit tiedossa muistatko????
Ketjusta on poistettu 91 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465837Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6082296Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821181Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771023
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61946- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778