Reteesti pistin K-kaupas plussakortin pöytään ja sain kuuden 500ml olut tölkkipakkauken... mahtavalla plussakorttialennuksella, voi mikä onni ja autuus.
Oluet jääkaappiin lymyyn kylmeneen ja ite oven takana jännityksellä venttaillen et millastahan import hyvää sitä on rajojen takaa rahdattu.
Ou jeah... eka kulaus oli kuin isku päähän... makuaisti.. hajuaisti... vitutussuoni ei tiennyt miten toimia. Aivot eivät kykene vieläkään analysoimaan onko kyseinen olut maultaa hyvää vai ei, vai onko kyseessä vitsi.
Royal Dutch: ensimmäinen olut jonka mausta en osaa sanoa mitään... Miten olut voi olla näin neutraali? Ois reilusti kamalaa tai hyvää.. mut tälläset keskitiet?
Onks tää tehty jostain eksoottisesta viljasta niin ku esim. rusinoista?
Roal Dutch: miten suhtautua?
5
250
Vastaukset
- Mike..
Täällä mä nyt istun yksin ja juon mun mitäänsanomatonta olutta ja... sehän on kuin minä :(
Mix en oo ku se Pitt tai Cruisen tomppa... mä oon vaan tällänen tavallinen hajuton ja mauton Royal Dutcholet parasta laatua...hajuton ja mauton....!!!!pitt ja cruise on liian lyhyitä....ja niillä on varmaankin kamalan pahanhajuista partavettäkin....
rusinat viljaa? Rypäleitä kai? Mutta älä Mike sure, en ole kaljan tuntija, mutta en tykkää Lapin Kullasta, Karhusta enkä Koffista. Mitä mulle jää jos sä pelotat mut erilleen Royal Dutchistakin :\
en ole Katie Holmes enkä Angelina Jolie, mutta tolla kommentilla sait naiset kiinnostumaan :)
Ja hajuton on allergisille hyvä vaihtoehto!
Sitä paitsi Pitt ja Cruise on liian kiiltokuvapoikia...Särmää pitää olla mutta istukkaa ei tarvi välttämäti syödä(Cruise?)
- muista kuitenkin
ensin juoda pullo jotain hyvää, vaikka Olvia, ja vasta toiseksi tuota Röyäliä tai Lirin ölyttä.
Nimittäin makuaistishan on jo sumentunut tuosta ekasta plosta. Örrps.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.28011212Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4153161Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei951788- 821585
- 681490
- 861056
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te411011Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73917Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21883Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e252868