Olen ihan omaksi huvikseni katsellut välillä nettideitti-ilmoituksia, joissa haetaan vain seksiseuraa. Ne ovat välillä tosi hauskoja, kun miesparat (ovat siis enimmäkseen miehiä) hakevat todella mahtailevilla ilmoituksillaan itselleen fuckbuddya tai jotain muuta vastaavaa. Kiinnostaisi tietää, saavatko nämä ilmotukset vastauksia? Millä mielellä te muut naiset luette näitä ilmoituksia?
Esimerkki:
Heips! Sinä nainen joka etsit itsellesi kivaa ja hauskaa seuraa varustettuna seksillä kun molemmille sopii tämä ilmoitus on sinulle! Olen 30v 186/77 ja oikeasti 21cm (posliini) omaava kundi. Liioitella aina saa ja voi mutta olen rehellinen ihminen joka sanoo sen mitä lupaa! Hauska, huum taj, savuton, elämää pursuava nuori mies. Asun yksin keskustassa joten minulla on tarjota meille myös paikka. Saat hyvän terassikaverin vaikka minusta!
Harrastan rullaluistelua ja salilla käyntiä aktiivisesti! Olen seksissä kokenut joten osaan asiani!
minut voit löytää tarvittaessa studio 51, baarikärpänen, stockholm jne. baila baila josta jatkot minun luonani!
Seksiseuraa hakevat
21
5016
Vastaukset
- Disgusted
Ällöä!
- sinkku32v.
Tämän kokemuksen kerron van siksi, että se on niin erikoinen ja poikkeuksellinen. Pidin omaa profiiliani treffeillä talvella ja keväällä pariin otteeseen, hain ihan vakavissani seurstelukumppania. Kuvallinen profiilini tuotti kymmeniä yhteydenottoja viikossa. Tapasin varmaan kymmenkunta kundia n. puolen vuoden aikana. Yhden kanssa suhde alkoikin lupaavasti kunnes kundi (sentään reilusti) ilmoitti ihastuneensa toiseen, jota oli myös tapaillut. Ehkä siitä tympäytyneenä vastasin ihan hetken mielijohteesta itseäni jonkin verran vanhemmalle puhtaasti seksiseuraa hakevalle miehelle aika provosti takaisin. Viestittelimme satunnaisesti parisen viikkoa ihan semmoisia kiusoitteluviestjä kunnes päätimme ihan kokeeksi mennä kahveille. Ja uskokaa tai älkää niin mies oli aivan järisyttävän IHANA, komea, symppis ja fiksu - ja kertoi suoraan, että hakee tosiaan aluksi vain seksiä eikä halua luvata muuta. Kahvihetkemme jatkui pitkälle rantakävelylle ja sieltä taksilla miehen kotiin. Ja seksi oli yhtä upeaa kuin kaikki muukin. Nyt ollaan sitten vietetty pitkin kesää tosi ihania hetkiä - siotumuksetta. Järjestely sopii molempien elmäntilanteeseen erittäin hyvin. On ihanaa kun tietää, että voi muutaman kerran kuukaudessa heittää kaikki estot pois tutun ja turvallisen miehen kanssa, ilman, että jatkuvasti murehtisi (niin kuin normaaliseurustelussa)sitä, mitä tästä tulee...
- Utelias12
Tulee mieleen, että jos mies on järisyttävän ihana, komea, symppis ja fiksu, eikö tule mieleen, että tämän miehen kanssa haluaisi viettää aikaa muutenkin kuin seksin merkeissä? Mukavaa silti kuulla, että positiivisiakin kokemuksia löytyy. Itselläni ei ole mitään puhdasta seksisuhdetta vastaan, vähän vaan tökkii nuo itseään täynnä olevien miesten ilmoitukset. Muutenkin vähän mietityttää, kuten nettitreffailussa muutenkin, se, että kaikki on yhteen päämäärään tähtäävää. Ei ole niinkään sijaa yllätyksellisyydelle kun treffeille mennessä jo tietää, että molemmathan tässä ollaan seuraa/seksiä hakemassa.
- jdjjjjdiiwp
Oli sun ilmoitus sitten.
- Kumma kyllä
Utelias12 kirjoitti:
Tulee mieleen, että jos mies on järisyttävän ihana, komea, symppis ja fiksu, eikö tule mieleen, että tämän miehen kanssa haluaisi viettää aikaa muutenkin kuin seksin merkeissä? Mukavaa silti kuulla, että positiivisiakin kokemuksia löytyy. Itselläni ei ole mitään puhdasta seksisuhdetta vastaan, vähän vaan tökkii nuo itseään täynnä olevien miesten ilmoitukset. Muutenkin vähän mietityttää, kuten nettitreffailussa muutenkin, se, että kaikki on yhteen päämäärään tähtäävää. Ei ole niinkään sijaa yllätyksellisyydelle kun treffeille mennessä jo tietää, että molemmathan tässä ollaan seuraa/seksiä hakemassa.
Että en oikeastaan kuitenkaan tiedä haluaisinko edes välttämättä seurustella hänen kanssaan, se tekisi asiat monimutkaiseksi. Tosin hetkittäin vaikuttaa siltä, että hän on ihastunut minuun, koska alun aika ronskienkin viestien sävy on tässä kesän mittaan muuttunut paljon hellemmäksi.
Tähän on pakko tarkentaa, tutustun helposti ns. mukaviin tyyppeihin (mm.työssä ja aika miesvaltaisessa harrastuksessani) ja tunnen moniakin aidosti erittäin hyviä miehiä, MUTTA kuten jokainen, joka a) on aikaisemmin seurustellut vakavasti b) pettynyt toiseen ja ehkä itseensäkin c) ei ole erityisen epätoivoinen ...pitää rimaa aika korkealla ja uskoo tunnistavansa ne oikeat vakavasti otettavat ihmiset sitten kun sellaisia eteen tulee. Tämä mies on ihana ja kiva, mutta ei se oikea. Että näin. - kundi83
Utelias12 kirjoitti:
"Itselläni ei ole mitään puhdasta seksisuhdetta vastaan, vähän vaan tökkii nuo itseään täynnä olevien miesten ilmoitukset."
Minusta tos ilmoituksessa ei ollu mitään vikaa. - kundi83
"Ehkä siitä tympäytyneenä vastasin ihan hetken mielijohteesta itseäni jonkin verran vanhemmalle puhtaasti seksiseuraa hakevalle miehelle aika provosti takaisin. Viestittelimme satunnaisesti parisen viikkoa ihan semmoisia kiusoitteluviestjä kunnes päätimme ihan kokeeksi mennä kahveille. Ja uskokaa tai älkää niin mies oli aivan järisyttävän IHANA, komea, symppis ja fiksu - ja kertoi suoraan, että hakee tosiaan aluksi vain seksiä eikä halua luvata muuta.
Eikö mies todellakaan ollut saatanasta heti seuraava. kappas mikä yllätys.
pelkkää seksiä hakevat miehet ovat kiimasia runkkareita ja läpeensä pahoja. =P
- sen hienovaraisemmin
Miehet sanovat sen suoraan, naiset vasta toisessa-kolmannessa meilissä. Itse hain seuraa tositarkoituksella ja parin mailin jälkeen kaksi naista sanoivat että seksi kävisi mutteivät halua sitoutua. Toinen oli vielä varattu.
Joten molemmat tyylillään, mutta sama on molemmilla mielessä, niin naisilla kuin miehilläkin...- kundi83
"Miehet sanovat sen suoraan, naiset vasta toisessa-kolmannessa meilissä."
Miehet on rehellisiä (toisin kuin erä...) =P - Mollamaija*
No miltä se miehestä tuntuu jos nainen alkaa hienovaraisesti ehdotella toisessa tai kolmannessa viestissä että jos seksiä vaan harrastettaisiin..
- OddValdemar
fastfoxx.com
- niin....
No yyh! Itseasiassa olen aikoinaan joskus hakenut seksin ja ei-niin-vakavan merkeissä miesseuraa. Mutta kyllä kaikki tuollaiset machoilijat jäi pois laskuista heti. Ja muuten sellaiset, joissa ilmoitettiin peniksen pituus, jotenkin itselleni niin suuri turn off. Mutta sieltä löytyi ihan fiksukin ja samanluonteinen tapaus, joka vastasi ihan normaalisti ja siitä se sitten lähti. Sattui vaan olemaan liiankin mukava ja ihana, että vei sitten kokonaan mennessään eli naimisissa ja perhettäkin tullut jälkikäteen.
Kyllähän suurin osa oli heti ohitettavia "kiimaisia runkkareita" ja "hei mulla iso muna lääh"-tapauksia, mutta omituista kyllä sieltä myös löytyi jokunen järkevä tapaus. - SininenFaarao
Jos on kiinnostunut löytämään seksiseuraa netistä, kannattaa käydä vilkaisemassa tämä sivusto.
http://www.seksiseuraa.eu/
Mitä ilmoituksiin tulee, niin on kyllä hieman harmillista, että asiallista seksiseuraa on ajoittain hankala löytää netistä. Kaikenlaisia urpoja, jotka pilaavat nettideittailun maineen, tuntuu olevan vähän turhan paljon liikkeellä. - 26
On monellaisia deittipalveluita hyviä ja huonoja mutta ei niissä ole pakko olla sitten on myös facebook tapaisia yhteisöjä jossa käyttäjä voi hyväksyä uusia ystäviä jne... www.fuckbook.com joka on ilmainen/maksullinen ja ilmainen www.sexdiaryblog.com, aikatunnettu www.c-date.fi, www.match.com. löytyyhän noita googlettamalla.
- Seonni
Ehdottomasti paras palvelu seksiseuran hakuun oman kokemuksen perusteella on http://www.dirty-affairs.com/a/3295 - Palvelussa on jotenkin tosi leppoisa ilmapiiri ja kaikki kohtaamani henkilötkin on ollut vielä täyspäisiä :) Linkki löytyi blogista http://seksiseura.wordpress.com/
- Rikosylitarkastaja
Dirty-affairs.com on täys huijaussivusto aivan kuten ne muut lukuisat sisarsivusonsa. Yksi niistä pääsi uutisiin loppukesällä 2014 petoksenomaisen toimintatavan vuoksi. Kyseinen sivusto oli siis panosuhde.com. Dirty-affairs.com ei eroa siitä millään tavalla, sivusto on identtinen käyttäjänimiä myöten!
- 32vnainen
Toi nuori on paras vitsi. Mua vanhemmatki miehet esiintyny nuorina :D
- fgsfdgsfg
Itse etsin tosissani seuraa, ikä 40v. Huvittaa, säälittää ja ärsyttää nämä 50v seksiseuraa vonkaavat, kaikin tavoin (pää & olemus) elähtäneet miehet.. Kyllä sitä seksiseuraa tarjoavat myös ihan älyttömän komeat, kolmekymppiset miehet. Jos olisi tarve, niin KUMMAN MAHTAISIN VALITA???? Vähän järkeä peliin, kiitos!
- valintaeivaikea
Komppaan. Jopa varatut elähtäneet 45-60v ukkelit yrittää saada irtoseksikumppanin 40v naisesta. Kyllä mäkin mieluummin otan vakipanoksi 30v miehen kuin 50v, jos sellaisen haluaisin. Nuoria ok-näk miehiä on yllin kyllin tarjolla, niitä saa suorastaan potkia ovelta pois, kun on muutaman kerran suostunut tapaamaan.. hohhoijaa
- Anonyymi
Olet varmaan suomalainen homo joka muuttanut ruotsiin
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2513364
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253294No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281974Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2671672Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141376Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3841225Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501129Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏28997Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995