oikeesti alko masentaa ku luin tänään netistä et Ben seurustelee sen Everwoodissa Amya näyttelevän tytön kans.
Benjamin seurustelee
7
975
Vastaukset
- iiik,,
mitääh,,mä en tiennykkää et julkkikset ei sais seurustella :o anna sen asian vaan olla. tuskin se nyt sun kans alkais..joten unohda koko juttu. ja aattele, et se on oikeest n.30 v. :D et aikasta vanha,,
- hejani
no on se niinki joo.Mutta ei 30v ole vanha.Mun mies on 32.Ja se Benin tyttöystävä on sitä 10 vuotta nuorempi.
- ...
hejani kirjoitti:
no on se niinki joo.Mutta ei 30v ole vanha.Mun mies on 32.Ja se Benin tyttöystävä on sitä 10 vuotta nuorempi.
siis ooppas sä tuhma...haikailet vieraiden miesten perään,,sotsot ! eiei. ei se mikää vanha oo, mutku luulin sua jokski 10 vuotiaaksi ku yleensä sen ikäset tommosii miettii...:D hjoo. unohda..
- ...
... kirjoitti:
siis ooppas sä tuhma...haikailet vieraiden miesten perään,,sotsot ! eiei. ei se mikää vanha oo, mutku luulin sua jokski 10 vuotiaaksi ku yleensä sen ikäset tommosii miettii...:D hjoo. unohda..
Tottakai. Ja nyt sitä sitte ollaa koko loppu elämä masiksis. :// :D no hahhah.
- BEN ON IHANIN..
oikeesti seukkaax ben sen rumiluksen kaa...yök!
- öh?
Miten niin alkoi masentaa? :D Hehhahehah kuvitteletko että iskisit sen. ;>>>
- ...
jos on vaan riittävän hyvännäkönen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337